
Fordi Diisli probleemid!
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Julgen vastu vaielda. Kui mootor jääb seisma selle pärast et tõmbas õhu vahele, siis ei saa teda kohe peale välja suremist mingil moel kohe starteriga uuesti käima. Suht kohe saab käima siis kui filter on umbes või eelpool mainitud sisse tuleva kütuse torul vale kinnitus väikese auguga. Siis jõuab sealt väikese koguse kütust läbi imeda etteande pumba poolt tekitatud surve/vaakumi tõttu. Käib, kuni seda vähest kogust jätkub ja sureb uuesti välja. Lähtudes väitest et teise auto peal töötas, välistaks tihendid pumba küljes. Samas on pumpa vahetades võimalik inimlik hajameelsus toru kinnitused segi ajada. Olen seda situatsiooni fiksinud.allar kirjutas:Olen üpris kindel, et kisub õhku vahele kusagilt, julgeksin isegi arvata, et otsa simmer kulunud või mõreline.
Pane tagasivool klaas pudelisse ja vaata kas tuleb vahtu või mulle
Rautselt tuleb
Mis tundemärgid täpselt vanal pumbal olid?
Mul ka selline jama tekkinud viimasel ajal, et ei käivitu enam hästi, pean starterit päris pikalt laskma ja siis paar korda gaasi vajutama, no siis puterdab käima ning must-sinine suits varjutab päikese.
Kas ongi pump täitsa õhtal? Lahti ma veel midagi kakkunud ei ole.
Mul ka selline jama tekkinud viimasel ajal, et ei käivitu enam hästi, pean starterit päris pikalt laskma ja siis paar korda gaasi vajutama, no siis puterdab käima ning must-sinine suits varjutab päikese.
Kas ongi pump täitsa õhtal? Lahti ma veel midagi kakkunud ei ole.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Tere!no fear kirjutas:Mis tundemärgid täpselt vanal pumbal olid?
Mul ka selline jama tekkinud viimasel ajal, et ei käivitu enam hästi, pean starterit päris pikalt laskma ja siis paar korda gaasi vajutama, no siis puterdab käima ning must-sinine suits varjutab päikese.
Kas ongi pump täitsa õhtal? Lahti ma veel midagi kakkunud ei ole.
Mul vana pumbaga läks mootor laks ja laks käima aga algul pudistas nagu paar pütti ei töötaks ja siis järsku põõrded põhjas ja teha ei saanud midagi. ei aidanud isegi süüte välja keeramine!
Tänase seisuga auto töötab aga pole veel pärsi õige. Süüde vist vähe vale veel.
Otsest viga ei tea kuna väiksemaid vigu oli paar tk :
1) pumba pealmise kaane vahelt ajas kütet välja ja imes vist õhku ka
Sai pandud uus tihend.
2)Puhastasin kõik küttetorud ära ja sealt tuli ka ollust välja, filter oli ka umbes jälle.
päras seda läks käima ja jäi käima aga jõudu kole vähe. Juu süüde pole veel õige.
üks jäma veel ,et kui keeran pumbast kütet peale siis tuleb vana viga tagasi ,et töötab natukene ja siis sureb välja. Aga siis on jälle jõudu rohkem
( Ma juu pean pumbast seda küttekruvi väljapoole keerama ,et rohkem kätte saab. Mitte vastupidi?)
Kuidas ma saaks süüte paika panna? ,et ta enamvähem õige oleks?
Suured tänud!
Otsest viga ei tea kuna väiksemaid vigu oli paar tk :
1) pumba pealmise kaane vahelt ajas kütet välja ja imes vist õhku ka

2)Puhastasin kõik küttetorud ära ja sealt tuli ka ollust välja, filter oli ka umbes jälle.
päras seda läks käima ja jäi käima aga jõudu kole vähe. Juu süüde pole veel õige.
üks jäma veel ,et kui keeran pumbast kütet peale siis tuleb vana viga tagasi ,et töötab natukene ja siis sureb välja. Aga siis on jälle jõudu rohkem

Kuidas ma saaks süüte paika panna? ,et ta enamvähem õige oleks?
Suured tänud!
Päris nii see asi ikka ei käi. Kui keerad liiga nö ,,varaseks'' siis hakkab mootor lagisema, tundub küll natuke erksam, aga siis ei käivitu mootor nii hästi. Tuleb leida see kuldne kesktee. Isegi kui keerad 0.5mm annab juba tunda.JaanusLI kirjutas:Mina keerasin ta nii palju vastu korpust, kui sai. ja siis tulebki see jõud, mida sa ootad!
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.