margus61 kirjutas:trc kirjutas:Lisaks küsin servast tasakesi, et mis selle drum to disc konversiooni eesmärk on?
Ise ka sarnast plaani pidanud ja jälgin teemat huviga. Mul oleks üheks eesmärgiks kässari trossidest vabanemine. Tõsisemal ekspluatatsioonil said need seal pidurikilbi allosas alatasa pihta ja klotsid läksid või jäid peale. Teiseks, kui trumlid muda täis, siis tuli jube tihti klotse vahetada ja trumleid puhastada.
Sellise conversioni puhul võiks tagumisse piduriliini panna veel reguleeritava rõhuregulaatori. Mul on ka tehase regulaator vahelt ära visatud ja tagumised rattad lähevad isegi stock korras trumlitega väga kergesti blokki.
Minu viidatud konversiooni puhul jääb käsipidur trossiga. kaob vaid ABS.
Raxi konversioonle mõeldes - reguleeritav rõhuregulaator on hädavajalik sest tehasest tulevatel masinatel on taga väiksem ketas/kindlasti vähem jõudu antakse taha. Seega pannes taha esimesed kettad ja suured supportid - olen üpris veendunud, et alul saab selle masina seisma jätmisel palju nalja ning masin käitub väga ettearvamatult.
St. et kindlasti on MB teinud palju tööd pidurdusjõu jagamisel parimaks võimalikuks muutmisel ning on miski reaalne põhjus, miks militaryd ja osa workereid endiselt trumliga tehasest välja veerevad…
Puhtal metsamasinal mõtleks sellele konversioonile, igapäevasõidukil mitte… Pigem vist kaaluks ette suuremate ketaste ja uuemate supportite installi.