G- trummli asemele ketas

Moderaatorid: hulkur, Moderators

Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Miks nad sul eespool silda on ?
Viimati muutis MahviaDeTyrk, R Jaan 16, 2009 9:53 pm, muudetud 1 kord kokku.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

On siis vahet kummal pool on?
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

eespool silda vajub kogu jama suportile peale.mis ratta pöörlemisel kaasa liigub ...

aga mille kettad ja suportid? ja kuidas kässariga?
kas oleks võimalik seda suporti kinnitusdetaile soetada endale ka?
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

Kettad on sama isendi esimesed ja suppordid on Audi80. Kässar tuleb vist kardaanile. Kui sa tahad neid kinnitus detaile endale ka, siis annab kokku leppida ja siis ise valid, kas ette poole silda või taha.
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

iseenesest kui parem-vasak ümber vahetada,siis jäävad taha :)
mõtisklen siin veel kässari teema üle ... hmm pani taga 4 kolvi ja 2 kontuuriga suportid,kus 2 kolbi on siis kässarile ja veel ka see rallikate süsteem olemas ....
millise väljaminekuga peaks arvestama,kui kaupa tahaks teha?
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

e.p. kirjutas:iseenesest kui parem-vasak ümber vahetada,siis jäävad taha :)
Taha - alla :roll: kui ma ei eksi
tartuoffroad.ee
5581340
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

kui ma ei eksi (poldiavade suhtes),siis peaks olema 4 varianti ;)
valikuvõimalusi,palju :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tagumised supordid tuleks võtta Cadillac Eldorado omad. Neile on kässarisüsteem külge ehitatud. Neid laialt saada ka USA kaubanduses.
+372 5028488
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

hea oleks,kui neid trosse ei oleks seal kõhu all muidugi :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

e.p. sul on õigus kui pooled ära vahetada, siis jäävad jah taha poole ning mitte alla, vaid üles.
Juhi poolsega on see jama, et seal jääb ette diagonaalvarda kronsa.
http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/42926917
Muidugi on variant, viia see kronsa diffrile lähemale.
Kusagil nägin, kus oli support ülesse pandud.
Seda rallika kässarit olen ise ka mõelnud, aga kuidas jällegi ülevaatuselt läbi saab.
Raha tahaks paari eest (vasak ja parem) kokku 2500kr.
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Postitus Postitas Heinza »

Suport üleval on väga hea, siis on kõige lihtsam ka pidureid õhutada, sest kui silinder jääb natukenegi õhutusniplist ülespoole on õhutamisega üsna tegemist , et väga hea saada. Suzukesega nägin selle vaeva ära. Veel , ma ei ütleks , et rallikal kasutatav käsipidur oleks kõige parem lahendus. Enamikul nendel puudub loogiline piduri lukustus. Mul võistlus autol oli-on see asi peal. Vahetan välja liini lukustus klapi vastu. See on odavam lihtsam kergem ja loogilisem. Töötab asi siis nii, vajutad jalgpiduriga tagarattad pidurisse ja vajutad surve all oleva taha mineva liini lihtsalt klapiga lukku. Nii ta ka jääb seni kuni annad jalaga uuesti liinile eest poolt survet hüppab klapp lahti ja ongi käsipidur maas. Rallika omal peab aga teise käega seal lõksust vabastama ja jebima. Hakkan ka G l tagapidureid millalgi ketastele tegema ja kindlasti kasutan liini lukku. Lihtne suht odav ja väike vidin. Jah ja kohe varsti jääb ka minu rallika käsipidur üle, mille kindlasti müün maha. :lol: Ja kindlasti võtan siis ühendust siin kinnituse meistriga aga augud kindlasti nii , et suport püsti või nati taha poole jääks. Endised vitsad :lol:
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Heinza - mis poed neid liini lukke müüvad? Ja miks ei kasuta lukku kogu süsteemil? Ehk et seisupidur mõjuks kõigile neljale rattale?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Selleks, et täpselt aru saada, kust õhutuskanal alguse saab, tuleb supordist kolb välja võtta. Ülejäänud oletused, ette, taha või üles on lihtsalt tobe loterii.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

Igapäeva kasutuses olevale autole ma seda klappi ei paneks, sest seda on väga nadi sõidu pealt kasutada, või isegi võimatu. On olnud olukordi, kus käsipidur on, õigel ajal kasutatuna, autole õige sõidusuuna tagasi toonud. Põhimõtteliselt on ju võimalik kõige kõrgemasse kohta uus õhutusnippel panna. Või on selline teguviis mõttetu.
Vasta

Mine “Mercedes”