Käsipiduril on eraldi klotsid, aga kulutab ära jalgpiduri klotsiSmithers kirjutas:Võibolla loll küsimus: aga kas sa käsipiduri kinnikiilumise oled välistanud?
Pidurisüsteem, oleks tarka nõu vaja!
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
2,8TD mootoriga ja 7 kohalistel pajerodel peaks olema kõigil piduriregulaator. 5 kohalistel mudelitel aga selline asi puudub.stihl kirjutas:Milleks ABS-iga autole tagapidurite regulaator, ei saa ma taas aru...?Ptyyp kirjutas: Piduri regulaator on asendatud tavalise kolmikuga!
Aga vblla ma ise loll ja selles, tegelt, küsimus ongi...
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Selge, jälle targem!jaan mmc kirjutas:Peapumba esimese osas on mingi väike "X" klapp. Mida see teeb või reguleerib?
Kolvi esi otsas paiknev klapp sulgub piduri vajutuse alg faasis, sulgedes sellega peale voolu kanali et vedelik ei läheks tagasi anumassse.
Peale 1,5 päeva sõitu tundub, et auto jookseb päris vabalt. Kas tõesti oli viga siis selles ABS´i plokis? Pole kunagi sellist plokki lammutanud. Mida see üldse sisaldab ja mida see el. mootor seal teeb?
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
endal on 92a pajero ja minul oli selle ABS-iga selline jama,et kui tulid kylmad sis keeldusid pidurid yldse töötamast kukkus pedaali väristama ja rattad pidurdasid täitsa erinevalt(hea et kellegile pihta ei saand)ja see anomaalia ainult kylmadega oli,kui mootorialune soojaks läks kadus ära,terve suve sõitis probleemivabalt.
Jamast vabanesin sellega,et tõmmasin need pistikud mis ABS-i pumba peal lahti ja siiani pole enam probleemi olnud
Kahjuks ei ole keegi osanud siiani vastata,et millest selline anomaali.
Jamast vabanesin sellega,et tõmmasin need pistikud mis ABS-i pumba peal lahti ja siiani pole enam probleemi olnud
Kahjuks ei ole keegi osanud siiani vastata,et millest selline anomaali.