Pidurisüsteem, oleks tarka nõu vaja!
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pidurisüsteem, oleks tarka nõu vaja!
Probleem Pajero ( 95a. ) tagapiduritega. Sõidad u. 2000km ja tagumisi sisemisi klotse pole enam olemas. Olen neid juba 3 paari pidanud vahetama. Piduri kolvid on uued, mansetid on uued, piduriregulaator on vahelt välja visatud, taha jooksvad piduritorud on uued. Pidurisilindrid liiguvad ilusti ( näppudega surub sisse ). Mida külmem oli ilm ( vähemalt tundus nii ), seda tugevamini tagumised sisemised piduriklotsid peal olid. Välimised on ok. Milles võib olla probleem, et väike surve jääb peale? Võtsin täna piduri peapumba ka maha. Pump seest ilus, vedrud terved. Kas viga võib olla ABS´i plokis? Kust võiks veel viga otsida? Piduri peapumba sees on veel üks pisikle klapp, mida see võiks teha?
Oodatud igasugune info!
Oodatud igasugune info!
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Pajerol on tagapidurid kelguga. Vaata kas kelk ka liigub ilusti ja vabalt?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Just seda oleksin ka ise pakkunud.tarmo kirjutas:Pajerol on tagapidurid kelguga. Vaata kas kelk ka liigub ilusti ja vabalt?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Proovi siis, kas on surve sees või mitte.
Lase tõstuki peal pärast kõva piduritallamist kordamööda esimest ja tagumist piduritoru korraks lahti ja veendu, et tagumisel on suurem rõhk.
Kui on, siis saab juba edasi otsida, kuhu ta tekib ja miks.
Absi tuli lase ennem põlema, et see ei segaks. (kaitse/relee välja ntx)
Lase tõstuki peal pärast kõva piduritallamist kordamööda esimest ja tagumist piduritoru korraks lahti ja veendu, et tagumisel on suurem rõhk.
Kui on, siis saab juba edasi otsida, kuhu ta tekib ja miks.
Absi tuli lase ennem põlema, et see ei segaks. (kaitse/relee välja ntx)
ABS´i kaitse välja võetud, pirn ka armatuurist eemaldatud. Pidasin silmas ABS´i seda kobakat millest piduritorud läbi lähevad.
Sisemine piduriklots rakendub niikuinii ennem kui välimine. Kui õlisurve väheke peale jääb, siis sisemine klots ei tule kettast eemale ja niimodi ta kulutabki klotsi läbi. Juhipoolne klots kulub natuke kiiremini kui kõrvalistuja poolne klots. Parempoolne ratas on süsteemi kõige kaugem. Vasakpoolne aga lähemal. Piisab ju vähesest survest, et klots vastu ketast suruda. Aga millest selline probleem?
Sisemine piduriklots rakendub niikuinii ennem kui välimine. Kui õlisurve väheke peale jääb, siis sisemine klots ei tule kettast eemale ja niimodi ta kulutabki klotsi läbi. Juhipoolne klots kulub natuke kiiremini kui kõrvalistuja poolne klots. Parempoolne ratas on süsteemi kõige kaugem. Vasakpoolne aga lähemal. Piisab ju vähesest survest, et klots vastu ketast suruda. Aga millest selline probleem?
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Lihtne ju, kui pidur on peale jääma vajutatud, siis lased esmalt õhutusnipli lahti, surve kukub eeldatavasti maha ja pidur pole enam peal.
Siis vajutad uuesti piduripedaali, et pidur jälle peale jääks. Võtad järgmise toru, näiteks supporti külge mineva toruotsa ja keerad lahti. Kui jällegi surve vabaneb ning enam pidur peal ei ole, pead süsteemis ettepoole liikuma.
Ehk siis vajutad jällegi pidurit, et pidur peale jääks. Siis keerad näiteks tagumise pidurijõu regulaatori juurest toru lahti...
Seda tegevust jätkad seni, kuni oled jõudnud liideseni, mille lahti keeramise tagajärjel enam torus olev surve ei vabane ning pidur maha ei tule.
Siis vajutad uuesti piduripedaali, et pidur jälle peale jääks. Võtad järgmise toru, näiteks supporti külge mineva toruotsa ja keerad lahti. Kui jällegi surve vabaneb ning enam pidur peal ei ole, pead süsteemis ettepoole liikuma.
Ehk siis vajutad jällegi pidurit, et pidur peale jääks. Siis keerad näiteks tagumise pidurijõu regulaatori juurest toru lahti...
Seda tegevust jätkad seni, kuni oled jõudnud liideseni, mille lahti keeramise tagajärjel enam torus olev surve ei vabane ning pidur maha ei tule.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Ega sa peapumpa viimati kiskunud ei ole. Kunagi sai tehtud selline lüke, et pedaali taga olevat hooba pikemaks keeratud ja mansett lükas tagasivoolu kinni pumbast. Nii kui vajutasid, oli pidur peal...
Ja tseki torud ka üle, kui äkki kuskil metsas oksaga pihta saanud ja tiba lapik..
Ja tseki torud ka üle, kui äkki kuskil metsas oksaga pihta saanud ja tiba lapik..
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Piduri regulaator on asendatud tavalise kolmikuga! Ise arvan, et probleem on eespool. Tagumine pidurisüsteem kõik üksipulgi läbi käidud, puhastatud, määritud jne. Soojade ilmadega jookseb auto vabamalt aga kui vähe külmem ilm oleks pidur nagu ka tugevamini peal. Väikese kalde peal hakkab auto ikka kergelt veerema. Niimodi need piduriklotsid vastu ei suru, et masin päris nõksuga seisma jääb. Esimeste piduritega probleeme pole.boob kirjutas:Lihtne ju, kui pidur on peale jääma vajutatud, siis lased esmalt õhutusnipli lahti, surve kukub eeldatavasti maha ja pidur pole enam peal.
Siis vajutad uuesti piduripedaali, et pidur jälle peale jääks. Võtad järgmise toru, näiteks supporti külge mineva toruotsa ja keerad lahti. Kui jällegi surve vabaneb ning enam pidur peal ei ole, pead süsteemis ettepoole liikuma.
Ehk siis vajutad jällegi pidurit, et pidur peale jääks. Siis keerad näiteks tagumise pidurijõu regulaatori juurest toru lahti...
Seda tegevust jätkad seni, kuni oled jõudnud liideseni, mille lahti keeramise tagajärjel enam torus olev surve ei vabane ning pidur maha ei tule.
Kas keegi on lammutanud pajero piduripumpa? Peapumba esimese osas on mingi väike "X" klapp. Mida see teeb või reguleerib?
Viimati muutis Ptyyp, E Jaan 12, 2009 11:10 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Peapumba võtsin esimest korda täna maha ja hooba pole puutunud. Torud on uued paigaldatud ja peale seda ple metsas käinud. Enne uute torude paigaldamist oli sama probleem.Olle kirjutas:Ega sa peapumpa viimati kiskunud ei ole. Kunagi sai tehtud selline lüke, et pedaali taga olevat hooba pikemaks keeratud ja mansett lükas tagasivoolu kinni pumbast. Nii kui vajutasid, oli pidur peal...
Ja tseki torud ka üle, kui äkki kuskil metsas oksaga pihta saanud ja tiba lapik..
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Seega pead seda minu soovitatud tegevust alustama kuskilt eestpoolt, kui oled kindel, et häda on eespool.
Kindlasti on abiks ka see, kui võtad tagumise ratta alt ära, et näeks ja tunneks seda, kas pidur on peal või mitte.
Kindlasti on abiks ka see, kui võtad tagumise ratta alt ära, et näeks ja tunneks seda, kas pidur on peal või mitte.
Ptyyp kirjutas: Piduri regulaator on asendatud tavalise kolmikuga! Ise arvan, et probleem on eespool. Tagumine pidurisüsteem kõik üksipulgi läbi käidud, puhastatud, määritud jne. Soojade ilmadega jookseb auto vabamalt aga kui vähe külmem ilm oleks pidur nagu ka tugevamini peal. Väikese kalde peal hakkab auto ikka kergelt veerema. Niimodi need piduriklotsid vastu ei suru, et masin päris nõksuga seisma jääb. Esimeste piduritega probleeme pole.
Kas keegi on lammutanud pajero piduripumpa? Peapumba esimese osas on mingi väike "X" klapp. Mida see teeb või reguleerib?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Viskasin kogu ABS´i süsteemi välja. Eks näis mis toimub!? Hetkel siis lähevad piduritorud otse pumbast nii esi kui tagaratastele. Sõidan mõni aeg ära ja annan teada muutustest!
Viimati muutis Ptyyp, T Jaan 13, 2009 3:59 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!