Theale uus maastur

Koht, kus saab arutada 4x4 teemadel, leppida kokku aegu, sõitude kohti ja muidu informatiivne koht / Information about different 4x4 events, safaries and adventures in Estonia and abroad.

Moderaator: Moderators

Thea
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: E Mai 09, 2005 4:53 pm

Postitus Postitas Thea »

hulkur kirjutas: Tean kindlatest allikatest, et Arto poolt viidatud G hind on üsna pehme 8)
andres
:) Ma alustasin juba vanajumalatega eelläbirääkimisi :) Stiilis, poisid, ma ju tean , et kõigepealt vaja finantsida see-see-see aga ikkagi, midagi hingele võiks juu kah olla :)
Kui see auto või mõni teine, peaks minu olema, küll ootab :) ei lähe nad teil kaubaks :twisted:
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

2-2.5 tonni ja 65kw diislit. Sellest ikka head nahka ei saa...
Thea
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: E Mai 09, 2005 4:53 pm

Postitus Postitas Thea »

Landy kirjutas: Samas G-pidamine on üsna kallis lõbu. Mersu poleodav auto. Ja maastiku jaosk veidi raske ka vast, eriti võrreldes Samuraiga.
Pole ju kiiret, aega otsida oma, et tunda oma ära. Minu sobivus Samuraiga peaks pea selguma :)
Thea
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: E Mai 09, 2005 4:53 pm

Postitus Postitas Thea »

Offy-roady kirjutas:2-2.5 tonni ja 65kw diislit. Sellest ikka head nahka ei saa...
Urvo, need tonnid mõjusid korrale kutsuvalt. Tahaks ju sellist mõnusalt läbi pugevat-mahtuvat + elegantse kergusega kividel ronivat :)
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Thea kirjutas: Tahaks ju sellist mõnusalt läbi pugevat-mahtuvat + elegantse kergusega kividel ronivat :)
Siis heida pilk veidi uuemate Samuraide poole, kus kapoti alla õmblusmasinast veidi võimsam mootor.
Õite uutel aga juba spiraal vedrud ja selline hiilib pehmelt ja jõudsalt nagu panter mööda metsa.
Tartus ka üks selline punane Samurai liikvel.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Landy kirjutas: Samas G-pidamine on üsna kallis lõbu. Mersu pole odav auto. Ja maastiku jaoks veidi raske ka vast, eriti võrreldes Samuraiga.
Ei ole vaja hämada...Ma muidugi ei tea mida Ländi G pidamise alla silmas pidas...

Ei tahaks küll Ländit taas ülesärritada, aga selle väitega ma küll nõustuda ei saa. Mis kohast G on kallim pidada kui mõni teine maastur??? Julgen kindlalt väita (oma kogemus...), et näiteks G jupid on LR juppidest oluliselt odavamad ja olgem ausad ka vastupidavamad. Mootorid-käikarid on enamasti standardsed MB mootorid-käikarid, mida on kõik kohad täis ja vastupidiselt LR ja paljudele japsidele on saadaval ka erineva hinna ja kvaliteediga B-osasid. Sillad ja vahekast on aga piisavalt tugevad, et kannatada ka küllalt suurt rehvi. 36" ja 37" rehv nõuab juba loomulikult mõistust, kuid 33" - 35" rehviga peab millegi äralõhkumiseks ikka sitta kanti vaeva nägema... :mg :bang:

Seega ma arvaks, et näiteks Niva on OLULISELT KALLIM pidada. Lihtsalt huvi pärast, Ländi, palju Sa oled oma Niivasse viimase aasta kahe jooksul pappi sisse toppinud? Koos korraliste hooldustega, ma pean silmas.

Sellega olen loomulikult nõus, et 300GD on tiba lahja paugutamiseks, aga nagu ma aru sain pole see ka eesmärk, või mis? Rahulikult metsas turnimiseks on seda täiesti piisavalt.

Kuigi tegelikult on Sammi kah päris vahva auto...

idioodist G omanik
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

Thea kirjutas:
Landy kirjutas: Samas G-pidamine on üsna kallis lõbu. Mersu poleodav auto. Ja maastiku jaosk veidi raske ka vast, eriti võrreldes Samuraiga.
Pole ju kiiret, aega otsida oma, et tunda oma ära. Minu sobivus Samuraiga peaks pea selguma :)
Mina nõus Teiega Thea kaupa tegema, annan oma G prooviks kui saan vastu Disco, võime kasvõi üheskoos minna metsa safarit sõitma. :)
Thea
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: E Mai 09, 2005 4:53 pm

Postitus Postitas Thea »

arto kirjutas:Mina nõus Teiega Thea kaupa tegema, annan oma G prooviks kui saan vastu Disco, võime kasvõi üheskoos minna metsa safarit sõitma. :)
eee....Disco ei lähe kaubaks mitte :lol: See oli armumine esimesest silmapilgust :oops: Pealegi mu koerale meeldib ta kah :)
Avatud, uutele pakkumistele.... :lol:
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

hulkur kirjutas:Seega ma arvaks, et näiteks Niva on OLULISELT KALLIM pidada. Lihtsalt huvi pärast, Ländi, palju Sa oled oma Niivasse viimase aasta kahe jooksul pappi sisse toppinud? Koos korraliste hooldustega, ma pean silmas.
Vahelepõikena siis.
Praeguseks on masina ehitamine ja sinna pandud varustus võtnud ca 70KEEK.

Üteleme nii G-d kallis osta ja kallis remontida, kuid odav pidada, siis Nivat odav osta ja odav remontida, kuid kallis pidada. :wink:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Landy kirjutas: Praeguseks on masina ehitamine ja sinna pandud varustus võtnud ca 70KEEK.

Üteleme nii G-d kallis osta ja kallis remontida, kuid odav pidada, siis Nivat odav osta ja odav remontida, kuid kallis pidada. :wink:
Dziisus, 70k eest oleks saksast saanud päris kabeda G ja aasta otsa midagi remontimata metsas ringikolistada.

Ja arumaisaa, kust sa võtad, et G-d on kallis remontida??? Oled remontinud kunagi või? Veelkord, G-l ei lähe iga metsaskäiguga sidur, käigukast, poolteljed korda mööda ja korraga katki... nagu on lugeda olnud nii Niivade kui ka sammide kohta... Kallim osta, seda küll, alginvesteering on kõrgem kui teistel samavanadel maasturitel, kuid see-eest jätkub sõidurõõmu kauemaks...
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Noh, paar-kolmkümmend tuhhi tuleks ka mersule sisse panna (vintsid, tuled, rauad, rattad jne).
Nähtud ka G-sid tehniliste probleemide käes vaevlemas.

Arvesse tuleb võtta muidugi seda, et mersul lukud (vist) reeglina olemas nii, et Zuki hinnale tuleks ca 30 kilo veel juurde liita :roll:

Kohati suur vahe sees, kas 70 kilo raha korraga välja pritsida või paari aasta jooksul. Ja ehitamise rõõm jääks väiksemaks :twisted:

Zuki eeliseks kergus ja väiksus ning temaga saab rohkem nalja, irw!

Puht praktilisest seisukohast valiksin ise loomulikult G kui juba hinnad samasse kanti hakkavad tüürima.
Thea
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: E Mai 09, 2005 4:53 pm

Postitus Postitas Thea »

hulkur kirjutas: Dziisus, 70k eest oleks saksast saanud päris kabeda G ja aasta otsa midagi remontimata metsas ringikolistada.
Heips Andres, selline mittesoliidne küsimus :oops: Kas on ka mõnda pisikest G mõne tehase värast välja lastud või mitte ?
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Thea kirjutas: Heips Andres, selline mittesoliidne küsimus :oops: Kas on ka mõnda pisikest G mõne tehase värast välja lastud või mitte ?
G-d toodetakse kahe erineva teljevahega 2400 mm (lühike) ja 2850 mm (pikk).

idioodist G omanik
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

...aaaaga kuhu jääb lühike Patrol?
Y60 või siis Y61
Ilus ja armas väikeauto ju suurepärase maastikusuutlikuse ja lihtsa ehitusega. Standardina tagasillas lukk sees + redelraam ja talasillad keerdvedrudega. Omas klassis ehk mõistlikuima soetuskuluga ja kuna kallis on suhteline mõiste laias maalimas, siis ütlen et minu arust on autot ülal pidada maruodav. Eriti kui vaadata tehnikat mis selle raha eest autol pakkuda on.
+372 5028488
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

jr kirjutas:...aaaaga kuhu jääb lühike Patrol?
Y60 või siis Y61
Ilus ja armas väikeauto ju suurepärase maastikusuutlikuse ja lihtsa ehitusega. Standardina tagasillas lukk sees + redelraam ja talasillad keerdvedrudega. Omas klassis ehk mõistlikuima soetuskuluga ja kuna kallis on suhteline mõiste laias maalimas, siis ütlen et minu arust on autot ülal pidada maruodav. Eriti kui vaadata tehnikat mis selle raha eest autol pakkuda on.
Põhimõtteliselt nõus. Ainuke mis mulle lühikese Patroli juures ei meeldi on ebaproportsionaalne välimus :oops: Eriti Y61-l. Kuidagi vastikult torkab silma, et pikast autost on vägisi lühike ka tehtud... IMHO
Vasta

Mine “4x4 üritused / 4x4 events”