plokisoojendus jeebile!

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

plokisoojendus jeebile!

Postitus Postitas leek »

kas keegi on midagi sarnast oma masinale pannud?
alternatiiv oleks voolikute vaheline element.
lootus kunagi metsa jõuda!
www.defa.com

56682214
Kasutaja avatar
v6rrimees
Õlleraha võiks ikka olla...
Postitusi: 749
Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün

Re: plokisoojendus jeebile!

Postitus Postitas v6rrimees »

leek kirjutas:kas keegi on midagi sarnast oma masinale pannud?
alternatiiv oleks voolikute vaheline element.
Ühel toorikul oli külmumis korgist sisse surutud küttekeha.
Usun, et alusta lammutustest. Ford peaks olema märksõna.
Kunagi kui kurikuulsa valge mootorit lappisin avastasin, et fordi külmumis korgid olid sobiva mõõduga.

Millise fordi oma, ei mäleta. Mõõdu järgi sai Volta Autost ostetud.


Terv Erko.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002

....................................................

Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
410
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme

Re: plokisoojendus jeebile!

Postitus Postitas 410 »

leek kirjutas:kas keegi on midagi sarnast oma masinale pannud?
alternatiiv oleks voolikute vaheline element.
Autoosade poes on täitsa olemas plokisojendused,oma mitsule ostsin mingi 1000eeku eest
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas leek »

elmendiga pole probleeme aga just paialdusega st kollektor tuleks maha võtta ja siis saaks elemendi paigaldada!
lihtsam on vist paigaldada üldsoojenduse element voolikute vahele!
ringi peab tekitama ennem termostaati!
lootus kunagi metsa jõuda!
www.defa.com

56682214
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Kui asja lammarist otsima minna (ise soovitaksin siiski uut kaupa, Defa ntx. ca. 1200.-), siis tasuks vaadata just Soomest siia tassitud masinaid (ka kaubikuid). Enda Pajero on toodud samuti Soomest ja seal on juba külge aretatud nii elektriline mootori lisasoojendi, kui ka salongi soojendi...kasutanud pole kumbagi(ei tea kas funksivadki) :oops:
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

TiitR kirjutas:Kui asja lammarist otsima minna (ise soovitaksin siiski uut kaupa, Defa ntx. ca. 1200.-), siis tasuks vaadata just Soomest siia tassitud masinaid (ka kaubikuid). Enda Pajero on toodud samuti Soomest ja seal on juba külge aretatud nii elektriline mootori lisasoojendi, kui ka salongi soojendi...kasutanud pole kumbagi(ei tea kas funksivadki) :oops:
Miks siis mitte kasutada, kui nii kui nii peal on? Mootorile märksa leebem käivitus ja endal ka vähem tööd (ei pea aknaid kraapima).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

tarmo kirjutas:
TiitR kirjutas:Kui asja lammarist otsima minna (ise soovitaksin siiski uut kaupa, Defa ntx. ca. 1200.-), siis tasuks vaadata just Soomest siia tassitud masinaid (ka kaubikuid). Enda Pajero on toodud samuti Soomest ja seal on juba külge aretatud nii elektriline mootori lisasoojendi, kui ka salongi soojendi...kasutanud pole kumbagi(ei tea kas funksivadki) :oops:
Miks siis mitte kasutada, kui nii kui nii peal on? Mootorile märksa leebem käivitus ja endal ka vähem tööd (ei pea aknaid kraapima).
Tean tean, kuid auto on kasutuses ainult näd. vahetustel (jahis) ja korteri elanikuna puudub ka hea juhtmestamis võimalus selleks + puuduvad ka juhtmed (kui kasutaks, siis ilmselt oleks muretsetud ka juhtmed) :oops: ...niikaua kui hommikul kell 6.00 üles tõusta ja masin käivitada ja lõpuks auosse jõuda, et metsa sõita, on auto soe ja jäävaba 8) ...aga see on õige, et eks ta mootorit hoia tõesti. Meil tagaluuk veoautod kõik juhtme all öösiti.
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas leek »

mind just huvitab paigalduse pool!
lammarist jah pole mõtet elemente osta!
R6 motole on hea paigaldada elementi aga mul R4 seal asi keerulisem!
defa ja webasto asjadega kauplen ise!
lootus kunagi metsa jõuda!
www.defa.com

56682214
Kasutaja avatar
einar
Mudder
Postitusi: 73
Liitunud: P Okt 19, 2008 6:09 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas einar »

kui keegi soovib siis mul üle voolikutevaheline lisasoendus(220v)

juhtmed leiaks kaa
Vimana
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: T Veebr 03, 2009 2:40 pm

Re: plokisoojendus jeebile!

Postitus Postitas Vimana »

v6rrimees kirjutas: Millise fordi oma, ei mäleta. Mõõdu järgi sai Volta Autost ostetud.
Terv Erko.
Teema küll vist "aegunud", aga üldteoreetiliselt, kui diisel siis ehk Scorpio? Hetkel 2 Scorpat seismas 2.5TD mootoriga, mis pmst käib ka Cherokee peal. Kui mälu ei peta, siis ühel neist oli vist ka soojendus olemas (välisel vaatlusel paremas korras mootor, kuid sealt on 2 plokikaant müüdud, nii et käima ei lähe mingi nipiga...)
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=18848
Huvi korral helistada 55906733
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 859
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Postitus Postitas kadjakas2000 »

Mnjah, näikse, et kliima märgatavale soojenemisele meite kandis ei maksa lootma jääda.:) Aeg rääkida taas plokisoojendusest. Nafta-automaailma just sisenenuna olen üsna tume antud teemal, siit küssid: milline osta, ploki sisse topitav või lõdviku vahele installitav? Teise variandi puhul saab vist kasutada miskeid universaalseid vudinaid ja paigaldamine on valutum? Kust osta? Mida silmas pidada? Erilised nipid paigaldamisel jne? Harige palun juhmakat! Tänud ette!
EDIT: Eriti rõõmustav oleks, kui mõni 2,7-se Mersu diisli omanik, kel rada juba käidud on, nö puust ja punaselt kirjeldaks protsessi.
EDIT veelkord: Iseharimise käigus on selgeks saanud, et lihtsa nö plug ja play jaoks on tarvis:
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=42
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=40

Ja tehtud ta ongi?
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

kadjakas2000 kirjutas:Mnjah, näikse, et kliima märgatavale soojenemisele meite kandis ei maksa lootma jääda.:) Aeg rääkida taas plokisoojendusest. Nafta-automaailma just sisenenuna olen üsna tume antud teemal, siit küssid: milline osta, ploki sisse topitav või lõdviku vahele installitav? Teise variandi puhul saab vist kasutada miskeid universaalseid vudinaid ja paigaldamine on valutum? Kust osta? Mida silmas pidada? Erilised nipid paigaldamisel jne? Harige palun juhmakat! Tänud ette!
EDIT: Eriti rõõmustav oleks, kui mõni 2,7-se Mersu diisli omanik, kel rada juba käidud on, nö puust ja punaselt kirjeldaks protsessi.
EDIT veelkord: Iseharimise käigus on selgeks saanud, et lihtsa nö plug ja play jaoks on tarvis:
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=42
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=40

Ja tehtud ta ongi?
2.7CRD masinal tuleb ploki sisse paigaldamiseks starter eemaldada. Selle taga on siis punn. Uus jahutusvedelik ka muidugi pärast vajalik. Defa element koos 3m juhtmega koos paigaldusega maksis dets algul 2800.-, seda siis tartus Axi racingus.
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 859
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Postitus Postitas kadjakas2000 »

kadjakas2000 kirjutas:Mnjah, näikse, et kliima märgatavale soojenemisele meite kandis ei maksa lootma jääda.:) Aeg rääkida taas plokisoojendusest. Nafta-automaailma just sisenenuna olen üsna tume antud teemal, siit küssid: milline osta, ploki sisse topitav või lõdviku vahele installitav? Teise variandi puhul saab vist kasutada miskeid universaalseid vudinaid ja paigaldamine on valutum? Kust osta? Mida silmas pidada? Erilised nipid paigaldamisel jne? Harige palun juhmakat! Tänud ette!
EDIT: Eriti rõõmustav oleks, kui mõni 2,7-se Mersu diisli omanik, kel rada juba käidud on, nö puust ja punaselt kirjeldaks protsessi.
EDIT veelkord: Iseharimise käigus on selgeks saanud, et lihtsa nö plug ja play jaoks on tarvis:
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=42
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=40

Ja tehtud ta ongi?
Tehtud. Seesama Defa jubin külge läkski. Kiidan, mõnus. Ja tänud kasutaja Leek`ile!
Neile, kes sema asja tulevikus ette võtavad, saagu kirjeldatud tegemised:
1. Aku juhe maha. (vältimaks ilutulestikku starteri mahakrudimisel:)
2. Radika alt lõdvik lahti ja mahl välja.
3. Starteri juhtmed maha ja starter küljest. (vajalikud padrunid 13 ja 15)
4. Punn plokist välja. (21 padrun) Punn on imeõhukesest plekist aga rõvedalt kinni. Hea oleks padruni ots tasaseks lõigata ja padrun kõvasti punni otsa koputada enne keeramist.
5. Spiraal tekkinud avasse krudida. Mina jätsin ära komplektis oleva alumiinium-seibi, kuna ka ilma selleta jäi veesärgi sisemise seina ja spiraali vahel oli piisavalt ruumi. Seibi kasutades oleks keeret väga napilt jäänud. Sama teed minnes tuleks enne ära mõõta ava sügavus ja spiraali otsa pikkus. Keerme vahele möglasin igaks petteks pisut hermetsi kah.
6. Enne juhtme spiraali otsa ühendamist tuleks juhtmele vedida vajalikud kinnitus-jullad, kes mida kasutada soovib. Kui on soov pistik stangesse uuristada, tuleks juhe puuritud avast väljast sissepoole toppida, siis vajalikud jubinad juhtme peale ajada ja siis juhtmeots spiraali külge ühendada. Miks ma sellest nii pikalt jahun? A sellepärast, et seda juhet pärast spiraali küljest irrutada, eriti külgekruditud starteriga, on vägivald kuubis:). Ahjaa, veel üks asi, mis küll ka manualis kirjas, aga kordamine on tarkused, emad jmv- spiraali väljaulatuv ots on mõistlik keerata auto nina poole. Ja kui juhe on spiraaliga laulatatud, siis:
7. Starter tagasi, juhtmed külge.
8. Veab kablaotsa stange juurde, kinnitab kenasti, ei unusta massijuhet poramast keresse või krudimast mõne lähedalasuva poldi alla...
9. Valab mahlad tagasi sisse.
10. Aku juhe peale tagasi.
11. Õhutab kenasti veevärgi ära ja valab mahla peale.
12. Õhtul lajatab juhtme külge autole ja hommikul läheb lollakalt naeratava näoga sõitma.
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

mis sa tast terve öö kedad? Pane timer vahele :P
teex yhe zuicu
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 859
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Postitus Postitas kadjakas2000 »

Kas see taimer käib öösel juhet seina pistmas? :P
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”