plokisoojendus jeebile!
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
plokisoojendus jeebile!
kas keegi on midagi sarnast oma masinale pannud?
alternatiiv oleks voolikute vaheline element.
alternatiiv oleks voolikute vaheline element.
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Re: plokisoojendus jeebile!
Ühel toorikul oli külmumis korgist sisse surutud küttekeha.leek kirjutas:kas keegi on midagi sarnast oma masinale pannud?
alternatiiv oleks voolikute vaheline element.
Usun, et alusta lammutustest. Ford peaks olema märksõna.
Kunagi kui kurikuulsa valge mootorit lappisin avastasin, et fordi külmumis korgid olid sobiva mõõduga.
Millise fordi oma, ei mäleta. Mõõdu järgi sai Volta Autost ostetud.
Terv Erko.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
- Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme
Re: plokisoojendus jeebile!
Autoosade poes on täitsa olemas plokisojendused,oma mitsule ostsin mingi 1000eeku eestleek kirjutas:kas keegi on midagi sarnast oma masinale pannud?
alternatiiv oleks voolikute vaheline element.
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Kui asja lammarist otsima minna (ise soovitaksin siiski uut kaupa, Defa ntx. ca. 1200.-), siis tasuks vaadata just Soomest siia tassitud masinaid (ka kaubikuid). Enda Pajero on toodud samuti Soomest ja seal on juba külge aretatud nii elektriline mootori lisasoojendi, kui ka salongi soojendi...kasutanud pole kumbagi(ei tea kas funksivadki) 

- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Miks siis mitte kasutada, kui nii kui nii peal on? Mootorile märksa leebem käivitus ja endal ka vähem tööd (ei pea aknaid kraapima).TiitR kirjutas:Kui asja lammarist otsima minna (ise soovitaksin siiski uut kaupa, Defa ntx. ca. 1200.-), siis tasuks vaadata just Soomest siia tassitud masinaid (ka kaubikuid). Enda Pajero on toodud samuti Soomest ja seal on juba külge aretatud nii elektriline mootori lisasoojendi, kui ka salongi soojendi...kasutanud pole kumbagi(ei tea kas funksivadki)
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Tean tean, kuid auto on kasutuses ainult näd. vahetustel (jahis) ja korteri elanikuna puudub ka hea juhtmestamis võimalus selleks + puuduvad ka juhtmed (kui kasutaks, siis ilmselt oleks muretsetud ka juhtmed)tarmo kirjutas:Miks siis mitte kasutada, kui nii kui nii peal on? Mootorile märksa leebem käivitus ja endal ka vähem tööd (ei pea aknaid kraapima).TiitR kirjutas:Kui asja lammarist otsima minna (ise soovitaksin siiski uut kaupa, Defa ntx. ca. 1200.-), siis tasuks vaadata just Soomest siia tassitud masinaid (ka kaubikuid). Enda Pajero on toodud samuti Soomest ja seal on juba külge aretatud nii elektriline mootori lisasoojendi, kui ka salongi soojendi...kasutanud pole kumbagi(ei tea kas funksivadki)


Re: plokisoojendus jeebile!
Teema küll vist "aegunud", aga üldteoreetiliselt, kui diisel siis ehk Scorpio? Hetkel 2 Scorpat seismas 2.5TD mootoriga, mis pmst käib ka Cherokee peal. Kui mälu ei peta, siis ühel neist oli vist ka soojendus olemas (välisel vaatlusel paremas korras mootor, kuid sealt on 2 plokikaant müüdud, nii et käima ei lähe mingi nipiga...)v6rrimees kirjutas: Millise fordi oma, ei mäleta. Mõõdu järgi sai Volta Autost ostetud.
Terv Erko.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=18848
Huvi korral helistada 55906733
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Mnjah, näikse, et kliima märgatavale soojenemisele meite kandis ei maksa lootma jääda.
Aeg rääkida taas plokisoojendusest. Nafta-automaailma just sisenenuna olen üsna tume antud teemal, siit küssid: milline osta, ploki sisse topitav või lõdviku vahele installitav? Teise variandi puhul saab vist kasutada miskeid universaalseid vudinaid ja paigaldamine on valutum? Kust osta? Mida silmas pidada? Erilised nipid paigaldamisel jne? Harige palun juhmakat! Tänud ette!
EDIT: Eriti rõõmustav oleks, kui mõni 2,7-se Mersu diisli omanik, kel rada juba käidud on, nö puust ja punaselt kirjeldaks protsessi.
EDIT veelkord: Iseharimise käigus on selgeks saanud, et lihtsa nö plug ja play jaoks on tarvis:
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=42
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=40
Ja tehtud ta ongi?

EDIT: Eriti rõõmustav oleks, kui mõni 2,7-se Mersu diisli omanik, kel rada juba käidud on, nö puust ja punaselt kirjeldaks protsessi.
EDIT veelkord: Iseharimise käigus on selgeks saanud, et lihtsa nö plug ja play jaoks on tarvis:
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=42
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=40
Ja tehtud ta ongi?
2.7CRD masinal tuleb ploki sisse paigaldamiseks starter eemaldada. Selle taga on siis punn. Uus jahutusvedelik ka muidugi pärast vajalik. Defa element koos 3m juhtmega koos paigaldusega maksis dets algul 2800.-, seda siis tartus Axi racingus.kadjakas2000 kirjutas:Mnjah, näikse, et kliima märgatavale soojenemisele meite kandis ei maksa lootma jääda.Aeg rääkida taas plokisoojendusest. Nafta-automaailma just sisenenuna olen üsna tume antud teemal, siit küssid: milline osta, ploki sisse topitav või lõdviku vahele installitav? Teise variandi puhul saab vist kasutada miskeid universaalseid vudinaid ja paigaldamine on valutum? Kust osta? Mida silmas pidada? Erilised nipid paigaldamisel jne? Harige palun juhmakat! Tänud ette!
EDIT: Eriti rõõmustav oleks, kui mõni 2,7-se Mersu diisli omanik, kel rada juba käidud on, nö puust ja punaselt kirjeldaks protsessi.
EDIT veelkord: Iseharimise käigus on selgeks saanud, et lihtsa nö plug ja play jaoks on tarvis:
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=42
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=40
Ja tehtud ta ongi?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Tehtud. Seesama Defa jubin külge läkski. Kiidan, mõnus. Ja tänud kasutaja Leek`ile!kadjakas2000 kirjutas:Mnjah, näikse, et kliima märgatavale soojenemisele meite kandis ei maksa lootma jääda.Aeg rääkida taas plokisoojendusest. Nafta-automaailma just sisenenuna olen üsna tume antud teemal, siit küssid: milline osta, ploki sisse topitav või lõdviku vahele installitav? Teise variandi puhul saab vist kasutada miskeid universaalseid vudinaid ja paigaldamine on valutum? Kust osta? Mida silmas pidada? Erilised nipid paigaldamisel jne? Harige palun juhmakat! Tänud ette!
EDIT: Eriti rõõmustav oleks, kui mõni 2,7-se Mersu diisli omanik, kel rada juba käidud on, nö puust ja punaselt kirjeldaks protsessi.
EDIT veelkord: Iseharimise käigus on selgeks saanud, et lihtsa nö plug ja play jaoks on tarvis:
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=42
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=40
Ja tehtud ta ongi?
Neile, kes sema asja tulevikus ette võtavad, saagu kirjeldatud tegemised:
1. Aku juhe maha. (vältimaks ilutulestikku starteri mahakrudimisel:)
2. Radika alt lõdvik lahti ja mahl välja.
3. Starteri juhtmed maha ja starter küljest. (vajalikud padrunid 13 ja 15)
4. Punn plokist välja. (21 padrun) Punn on imeõhukesest plekist aga rõvedalt kinni. Hea oleks padruni ots tasaseks lõigata ja padrun kõvasti punni otsa koputada enne keeramist.
5. Spiraal tekkinud avasse krudida. Mina jätsin ära komplektis oleva alumiinium-seibi, kuna ka ilma selleta jäi veesärgi sisemise seina ja spiraali vahel oli piisavalt ruumi. Seibi kasutades oleks keeret väga napilt jäänud. Sama teed minnes tuleks enne ära mõõta ava sügavus ja spiraali otsa pikkus. Keerme vahele möglasin igaks petteks pisut hermetsi kah.
6. Enne juhtme spiraali otsa ühendamist tuleks juhtmele vedida vajalikud kinnitus-jullad, kes mida kasutada soovib. Kui on soov pistik stangesse uuristada, tuleks juhe puuritud avast väljast sissepoole toppida, siis vajalikud jubinad juhtme peale ajada ja siis juhtmeots spiraali külge ühendada. Miks ma sellest nii pikalt jahun? A sellepärast, et seda juhet pärast spiraali küljest irrutada, eriti külgekruditud starteriga, on vägivald kuubis:). Ahjaa, veel üks asi, mis küll ka manualis kirjas, aga kordamine on tarkused, emad jmv- spiraali väljaulatuv ots on mõistlik keerata auto nina poole. Ja kui juhe on spiraaliga laulatatud, siis:
7. Starter tagasi, juhtmed külge.
8. Veab kablaotsa stange juurde, kinnitab kenasti, ei unusta massijuhet poramast keresse või krudimast mõne lähedalasuva poldi alla...
9. Valab mahlad tagasi sisse.
10. Aku juhe peale tagasi.
11. Õhutab kenasti veevärgi ära ja valab mahla peale.
12. Õhtul lajatab juhtme külge autole ja hommikul läheb lollakalt naeratava näoga sõitma.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm