Mootor "katkub" ?

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Mootor "katkub" ?

Postitus Postitas karli »

Et siis küsimus mootori spetsidele.

Nimelt - Sai oma Samuraile peale pandud uus mootor, vanal oli kütuse imemine kuidagi vist mootori plokist(ei ole ise asjatundja, loodetavasti saate aru), uuele aga pandi paaki vitara el.pump. Aeg ajalt hakkab mootor nö "katkuma", kunagi oli sama seis siis, kui filter must ja kätte ei saanud, nüüd ,kui võtta karbussi juurest pelevoolu voolik lahti siis sealt tuleb ilusti, seega pump töötab ja filter laseb ka läbi. Selline katkumine käib kuidagi täiesti suvaliselt kord saab sõita pea 20 km ja ei midagi, kord jälle iga mõne km tagant.
Siiani olen lihtsalt mootori seisma jätnud minutiks paariks ning seejärel võib jälle liikuda ilma probleemideta.
Keegi asjatundja ütles, et viga kindlasti ujuki nõelas, mis kulunud ja ei pea.
Sellist nõela kahjuks lihtsalt ei saa, ainult esindusest ja ootama pean vähemalt kuu, kuna hakatakse alles vist valama ning maksab teine ka 500.- eeku.
Mis siinsed mootori mehed arvavad, on asi nõelas või milleski muus? Või teate soovitada mõnda muud karbussi mis sobiks Samuraile.
Samas täna selline tähelepanek, kui paak oli peaaegu tühi(5-6 l ehk) siis "katkus" pea iga km ja lõpuks jäi seisma. Peale tankimist sõitsin koju ca 20 km ja ei mingit probleemi.
Saa siis aru...
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Tipi taga (Mäepealsest otse) oli mõned aastad tagasi karbussitark.
Mine tema juurde.
Tema teadis ka seda, mis karpa peale läheks. Mingi LADA oli vist...

Tegelikult on mul tuttav ohvrõuder kah, kes Su Samurai väikese Chero häält paneks tegema...

Teine ja lihtsam variant on paagis piisavalt kütet sees hoida.
Äkki see aretis ei saa seda korralikult kätte (arumaeimõista miks peaks väga hea mehhaanilise pumba mingi elektrilise vastu vahetama)?
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas karli »

Aga anna selle tuttava rõuderi kontakt või küsi talt ise, millal tal aega mu põrnikas korralikult liikuma panna:)
Pumba vahetus sellepärast, et sellel Vitaral millelt võeti mootor oli el. pump , ju selleks sai see ka minu samule istutatud pumbaga paak.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Nii, Sul on mure hoopis Vitara mootoriga. :lol:
Oled kindel, et see ikka karpaga on ja mitte pritsungiga?
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Re: Mootor "katkub" ?

Postitus Postitas rommi »

karli kirjutas: kui võtta karbussi juurest pelevoolu voolik lahti siis sealt tuleb ilusti, seega pump töötab ja filter laseb ka läbi
Viga võib olla ka pumba ja paagi väljaviigu vahelises torus. Isegi kui paak on kurguni täis lööb sealt volla vahelt tagasi ja surve langeb.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas karli »

Jah tegu on vitara G16A mootoriga. Vitara peal oli pritsung, kuid praegu on karbuss, kuna ei hakatud kogu elektrisüsteemi ringi tegema.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ausalt, ei oskaks ise nii rumalat lüket teha, et vahetaks pritsungi karburaatori vastu. See on nagu evolutsioon aga tagurpidi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Re: Mootor "katkub" ?

Postitus Postitas karli »

[[/quote] Viga võib olla ka pumba ja paagi väljaviigu vahelises torus. Isegi kui paak on kurguni täis lööb sealt volla vahelt tagasi ja surve langeb.[/quote]

Mis oleks lahendus?
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Re: Mootor "katkub" ?

Postitus Postitas rommi »

karli kirjutas:
Rommi kirjutas: Viga võib olla ka pumba ja paagi väljaviigu vahelises torus. Isegi kui paak on kurguni täis lööb sealt volla vahelt tagasi ja surve langeb.
Mis oleks lahendus?
Võtad paagi maha, pumba välja ja vaatad ilusti kõik torud ja vollad üle. Kui on katki, siis tuleb korda teha :)

Teine võimalus - mõõda ära kütusesurve.
Turn the ignition switch ON for 3 seconds (without starting the engine), then turn it OFF. Repeat this three or four times, then check the fuel pressure registered on the fuel pressure gauge attached to the fuel delivery manifold. The fuel pressure should be 4.6-42.7 psi (250-10 kPa) for 1.6L engines, or 7.4-44.0 psi (270-20 kPa) for 1.8L engines, and should remain above 28.4 psi (200 kPa) for one minute after the fuel pump stops.

http://www.autozone.com/shopping/repair ... 5280088377
Siin aadressil on päris palju infot kütusesüsteemi kohta, vaata äkki saad abi.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

erik kirjutas:Ausalt, ei oskaks ise nii rumalat lüket teha, et vahetaks pritsungi karburaatori vastu. See on nagu evolutsioon aga tagurpidi.
O.T. Kohe varsti peaks liikluskeerisesse jõudma mulle südamelähedast marki auto, millel ka sissepritse kooos elektroonikaga maha katkuti ja karpad asemele pandi. :shock: :roll:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas karli »

paagi probleem lahendatud, kuna paak on lihtsalt mölkis. Kuid katkumine esineb ka täis paagiga...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Karpa küljes mingit X filtrit pole? Seal kus küttetoru karpasse läheb.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

karli kirjutas:Asi korras. Viga oli bensiinipumas, karbussis (vett täis) ning juhtmestikus (säde kadus aeg ajalt).
Tänud Rommile


Teema lukku
Tõstsin õhu eelsoojendust puudutavad kolm lehekülge eraldi teema alla.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Suletud

Mine “Hooldus ja Remont”