Mootor "katkub" ?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Mootor "katkub" ?
Et siis küsimus mootori spetsidele.
Nimelt - Sai oma Samuraile peale pandud uus mootor, vanal oli kütuse imemine kuidagi vist mootori plokist(ei ole ise asjatundja, loodetavasti saate aru), uuele aga pandi paaki vitara el.pump. Aeg ajalt hakkab mootor nö "katkuma", kunagi oli sama seis siis, kui filter must ja kätte ei saanud, nüüd ,kui võtta karbussi juurest pelevoolu voolik lahti siis sealt tuleb ilusti, seega pump töötab ja filter laseb ka läbi. Selline katkumine käib kuidagi täiesti suvaliselt kord saab sõita pea 20 km ja ei midagi, kord jälle iga mõne km tagant.
Siiani olen lihtsalt mootori seisma jätnud minutiks paariks ning seejärel võib jälle liikuda ilma probleemideta.
Keegi asjatundja ütles, et viga kindlasti ujuki nõelas, mis kulunud ja ei pea.
Sellist nõela kahjuks lihtsalt ei saa, ainult esindusest ja ootama pean vähemalt kuu, kuna hakatakse alles vist valama ning maksab teine ka 500.- eeku.
Mis siinsed mootori mehed arvavad, on asi nõelas või milleski muus? Või teate soovitada mõnda muud karbussi mis sobiks Samuraile.
Samas täna selline tähelepanek, kui paak oli peaaegu tühi(5-6 l ehk) siis "katkus" pea iga km ja lõpuks jäi seisma. Peale tankimist sõitsin koju ca 20 km ja ei mingit probleemi.
Saa siis aru...
Nimelt - Sai oma Samuraile peale pandud uus mootor, vanal oli kütuse imemine kuidagi vist mootori plokist(ei ole ise asjatundja, loodetavasti saate aru), uuele aga pandi paaki vitara el.pump. Aeg ajalt hakkab mootor nö "katkuma", kunagi oli sama seis siis, kui filter must ja kätte ei saanud, nüüd ,kui võtta karbussi juurest pelevoolu voolik lahti siis sealt tuleb ilusti, seega pump töötab ja filter laseb ka läbi. Selline katkumine käib kuidagi täiesti suvaliselt kord saab sõita pea 20 km ja ei midagi, kord jälle iga mõne km tagant.
Siiani olen lihtsalt mootori seisma jätnud minutiks paariks ning seejärel võib jälle liikuda ilma probleemideta.
Keegi asjatundja ütles, et viga kindlasti ujuki nõelas, mis kulunud ja ei pea.
Sellist nõela kahjuks lihtsalt ei saa, ainult esindusest ja ootama pean vähemalt kuu, kuna hakatakse alles vist valama ning maksab teine ka 500.- eeku.
Mis siinsed mootori mehed arvavad, on asi nõelas või milleski muus? Või teate soovitada mõnda muud karbussi mis sobiks Samuraile.
Samas täna selline tähelepanek, kui paak oli peaaegu tühi(5-6 l ehk) siis "katkus" pea iga km ja lõpuks jäi seisma. Peale tankimist sõitsin koju ca 20 km ja ei mingit probleemi.
Saa siis aru...
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Tipi taga (Mäepealsest otse) oli mõned aastad tagasi karbussitark.
Mine tema juurde.
Tema teadis ka seda, mis karpa peale läheks. Mingi LADA oli vist...
Tegelikult on mul tuttav ohvrõuder kah, kes Su Samurai väikese Chero häält paneks tegema...
Teine ja lihtsam variant on paagis piisavalt kütet sees hoida.
Äkki see aretis ei saa seda korralikult kätte (arumaeimõista miks peaks väga hea mehhaanilise pumba mingi elektrilise vastu vahetama)?
Mine tema juurde.
Tema teadis ka seda, mis karpa peale läheks. Mingi LADA oli vist...
Tegelikult on mul tuttav ohvrõuder kah, kes Su Samurai väikese Chero häält paneks tegema...
Teine ja lihtsam variant on paagis piisavalt kütet sees hoida.
Äkki see aretis ei saa seda korralikult kätte (arumaeimõista miks peaks väga hea mehhaanilise pumba mingi elektrilise vastu vahetama)?
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Re: Mootor "katkub" ?
Viga võib olla ka pumba ja paagi väljaviigu vahelises torus. Isegi kui paak on kurguni täis lööb sealt volla vahelt tagasi ja surve langeb.karli kirjutas: kui võtta karbussi juurest pelevoolu voolik lahti siis sealt tuleb ilusti, seega pump töötab ja filter laseb ka läbi
Re: Mootor "katkub" ?
[[/quote] Viga võib olla ka pumba ja paagi väljaviigu vahelises torus. Isegi kui paak on kurguni täis lööb sealt volla vahelt tagasi ja surve langeb.[/quote]
Mis oleks lahendus?
Mis oleks lahendus?
Re: Mootor "katkub" ?
Võtad paagi maha, pumba välja ja vaatad ilusti kõik torud ja vollad üle. Kui on katki, siis tuleb korda tehakarli kirjutas:Mis oleks lahendus?Rommi kirjutas: Viga võib olla ka pumba ja paagi väljaviigu vahelises torus. Isegi kui paak on kurguni täis lööb sealt volla vahelt tagasi ja surve langeb.
Teine võimalus - mõõda ära kütusesurve.
Turn the ignition switch ON for 3 seconds (without starting the engine), then turn it OFF. Repeat this three or four times, then check the fuel pressure registered on the fuel pressure gauge attached to the fuel delivery manifold. The fuel pressure should be 4.6-42.7 psi (250-10 kPa) for 1.6L engines, or 7.4-44.0 psi (270-20 kPa) for 1.8L engines, and should remain above 28.4 psi (200 kPa) for one minute after the fuel pump stops.
http://www.autozone.com/shopping/repair ... 5280088377
Siin aadressil on päris palju infot kütusesüsteemi kohta, vaata äkki saad abi.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
O.T. Kohe varsti peaks liikluskeerisesse jõudma mulle südamelähedast marki auto, millel ka sissepritse kooos elektroonikaga maha katkuti ja karpad asemele pandi.erik kirjutas:Ausalt, ei oskaks ise nii rumalat lüket teha, et vahetaks pritsungi karburaatori vastu. See on nagu evolutsioon aga tagurpidi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Tõstsin õhu eelsoojendust puudutavad kolm lehekülge eraldi teema alla.karli kirjutas:Asi korras. Viga oli bensiinipumas, karbussis (vett täis) ning juhtmestikus (säde kadus aeg ajalt).
Tänud Rommile
Teema lukku
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002