Fleim - G vs Landrover
Moderaator: Moderators
Minuarust on tegelikult toredad ja omamoodi head autod nii G kui ka LR, aga kuna olen ka paadunud G fänn siis jään ka siiski G seltskonna poole. Omal on korra elus olnud au proovida G55 AMG-d ja see auto jättis mulle absoluutselt kustumatu mulje, tohutu kiirendus ja jõud, aga samas on olemas ka sildade lukustus nupud maastikul liiklemiseks.
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
[quote="PriitV"]Mis kestvustesti erinevatel maastikel puudutab, siis on see ju ammu tehtud: Rolling Estonians? Suisa mitu G'eed tegid maapallile ringi peale ja vähemalt üks sõidab siiani samasugusena mööda kilulinna uulitsaid edasi. Kas inglaste L-R 110 oleks selle sõidu läbi teinud ja peale sõitu veel omal jalal liikuda jõudnud, ma kahtlen väga sügavalt.
Tahaksin ka sõna sekka öelda. Ma arvan, et väga mitmed (kardetavasti tunduvalt rohkem, kui G-d) LR-id on maapallile ringe peale teinud. Illustreeriv viit : www.africa-overland.net/World
See ei tähenda muidugi, et G oleks halb auto, aga millegipärast valitakse ümbermaailmasõitudele enamasti LR-id, kuskil peab põhjus olema
Tahaksin ka sõna sekka öelda. Ma arvan, et väga mitmed (kardetavasti tunduvalt rohkem, kui G-d) LR-id on maapallile ringe peale teinud. Illustreeriv viit : www.africa-overland.net/World
See ei tähenda muidugi, et G oleks halb auto, aga millegipärast valitakse ümbermaailmasõitudele enamasti LR-id, kuskil peab põhjus olema

Iga LR-i kohta kasutatakse maailmas 10 Toyotat ja paluks allikat, kust pärineb info, et ümber maailma sõitudeks kasutatakse enamasti LR-e.teddy kirjutas:
Tahaksin ka sõna sekka öelda. Ma arvan, et väga mitmed (kardetavasti tunduvalt rohkem, kui G-d) LR-id on maapallile ringe peale teinud. Illustreeriv viit : www.africa-overland.net/World
See ei tähenda muidugi, et G oleks halb auto, aga millegipärast valitakse ümbermaailmasõitudele enamasti LR-id, kuskil peab põhjus olema
Madis
Jama jutt !jr kirjutas:Päris põnev teema... aga tuleb meelde seik, kuidas hakkasime tuttavaga pikemale reisule minema Defenderiga ja üheks reisieelseks mureks oli, et ikka need rattalaagrid kinni püsiks sõidu ajal. Huvitav asi mille üle juurelda onju.
Minu võistlusautol D-90 on läbisõit 160 000 km, sellest 2/3 on tehtud võistlusoludes 5 aasta jooksul

Selle aja jooksul olen vahetanud laagreid umbes 3 korda, millest ainult ühel korral vajas rattalaager vahetamist sellepärast et oli läbi.
Teised korrad olid profilaktilised vahetused enne Ladogat ja Vepskit.
Ühtegi korda ei ole rattalaager mind võistlustel alt vedanud, eriti arvestades 37" ratta suurust.

Võistlustele minnes on rattalaager viimane asi mille pärast ma muretsen.

Andres Palotu, team D-90, TR-2, , juht, Baltic Sea Cup 2006-I , ASMV 2007-I, Ladoga 2007- IV, Ladoga 2008-II.
Raskemates maastiku oludes ja võistlustel on kindlasti Defeka kaal (eriti selle ülemise osa) suureks plusiks. Peale ja mahasõidunurk on ka tunduvalt parem.
G on kindlasti kvaliteetsem ja mugavam.
Unustada ei maksa ka hinnavanet.
Odavaim G - 1 062 000.- (Silberauto)
Odavaim Defender - 410 000.- (Inchcape motors)
G on kindlasti kvaliteetsem ja mugavam.
Unustada ei maksa ka hinnavanet.

Odavaim G - 1 062 000.- (Silberauto)

Odavaim Defender - 410 000.- (Inchcape motors)

Andres Palotu, team D-90, TR-2, , juht, Baltic Sea Cup 2006-I , ASMV 2007-I, Ladoga 2007- IV, Ladoga 2008-II.
Äää minu käest küsi D-90, miks oli vaja rattalaagrite pärast muretseda. Mina olin kaassõitja, aga suht tihti sai selle jaoks peatusi tehtud
Mina võtaks asja kokku nii, kui oled seikleja tüüp, siis võtad LRi. Mitte selle pärast, et LR'il oleks kõva reisiauto maine küljes, vaid pigem selle pärast, et iial ei või teada, mis järgmisel päeval juhtub ja tavaliselt on see suht jabur viga.
G on pigem stoilise ja külmanärvilise ärimehe masin, kes nalja ei mõista ja vigadeks ruumi ei jäta. Ei oma äripartneritele kui ka tehnikale, mis teda ja äripartnereid karjääri ja tagasi sõidutab.

Mina võtaks asja kokku nii, kui oled seikleja tüüp, siis võtad LRi. Mitte selle pärast, et LR'il oleks kõva reisiauto maine küljes, vaid pigem selle pärast, et iial ei või teada, mis järgmisel päeval juhtub ja tavaliselt on see suht jabur viga.
G on pigem stoilise ja külmanärvilise ärimehe masin, kes nalja ei mõista ja vigadeks ruumi ei jäta. Ei oma äripartneritele kui ka tehnikale, mis teda ja äripartnereid karjääri ja tagasi sõidutab.
+372 5028488
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4498
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ja G omaniku jutu üle ei naera keegi kunagi - vahel mõned sõbrad küll naeratavad aga pahaendeliseltjr kirjutas:G on pigem stoilise ja külmanärvilise ärimehe masin, kes nalja ei mõista ja vigadeks ruumi ei jäta. Ei oma äripartneritele kui ka tehnikale, mis teda ja äripartnereid karjääri ja tagasi sõidutab.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Huvitaval kombel ei ole väitlusest üldse läbi käinud G-wageni militaarversioonid.
Eesti kaitseväe foorumites on päris mitu postitust, mille põhjal jääb mulje, et G-wagen hoolsa kasutamise järel landroverlikke omadusi üles hakkab näitama:
http://www.sodur.com/foorum/viewtopic.php?t=247
http://www.sodur.com/foorum/viewtopic.php?t=546
LR ja MB on on viljelenud kahte erinevat maasturitootmise filosoofiat:
MB tegi ühe ülimalt universaalse sõiduki: luksuslik ja mugav, kuid sama konservatiivse kujundusega salong; hea juhitavus ka kõvakattega teedel; vastupidav käiguosa; jättes kõrvale vanemad versioonid siis mootorid on valdavalt võimsamat sorti. Eelkõige sildade-raami pommikindluse tagava raua raskusest ja lukssisust tingituna aga päris raske asjandus (võrdlev näide: võrdse täsimassi juures on lühikese G kandevõime 400kg, pikal defenderil 1 tonn).
LR tegi 3 erinevat sõidukit:
1) primitiivsuse sümbol defender,mis 50 tuh kr investeeringu järel käiguosasse (lukud ja püsikiirusliigendid) on kindlasti maastikusuutlikum auto kui G-Wagen. Mugavusest ei räägi.
2) luksusmaastur range rover - umbes võrdse soetamishinna juures on võrrledes G-wageniga tänavapildis siiski levinum auto. Ühesõnaga päris rikkad tunnevad end sees paremini. Töökindluselt aga üsna madala mainega.
3) discovery - mõeldud tavainimesele. G-wageniga aga ei kannata üldse võrrelda. V.a soetamishind.
Minule isiklikult tundub LR filosoofia õigem - miljon kr hinnaklassis auto soetajad ilmselt hindavad rohkem seda luksuse värki ja vaevalt üldse satuvad situatsiooni, kus sillalukke üldse vaja oleks - lumekuhja otsa end kinni sõites pole neist lukkudest eriti kasu ka midagi
Eesti kaitseväe foorumites on päris mitu postitust, mille põhjal jääb mulje, et G-wagen hoolsa kasutamise järel landroverlikke omadusi üles hakkab näitama:
http://www.sodur.com/foorum/viewtopic.php?t=247
http://www.sodur.com/foorum/viewtopic.php?t=546
LR ja MB on on viljelenud kahte erinevat maasturitootmise filosoofiat:
MB tegi ühe ülimalt universaalse sõiduki: luksuslik ja mugav, kuid sama konservatiivse kujundusega salong; hea juhitavus ka kõvakattega teedel; vastupidav käiguosa; jättes kõrvale vanemad versioonid siis mootorid on valdavalt võimsamat sorti. Eelkõige sildade-raami pommikindluse tagava raua raskusest ja lukssisust tingituna aga päris raske asjandus (võrdlev näide: võrdse täsimassi juures on lühikese G kandevõime 400kg, pikal defenderil 1 tonn).
LR tegi 3 erinevat sõidukit:
1) primitiivsuse sümbol defender,mis 50 tuh kr investeeringu järel käiguosasse (lukud ja püsikiirusliigendid) on kindlasti maastikusuutlikum auto kui G-Wagen. Mugavusest ei räägi.
2) luksusmaastur range rover - umbes võrdse soetamishinna juures on võrrledes G-wageniga tänavapildis siiski levinum auto. Ühesõnaga päris rikkad tunnevad end sees paremini. Töökindluselt aga üsna madala mainega.
3) discovery - mõeldud tavainimesele. G-wageniga aga ei kannata üldse võrrelda. V.a soetamishind.
Minule isiklikult tundub LR filosoofia õigem - miljon kr hinnaklassis auto soetajad ilmselt hindavad rohkem seda luksuse värki ja vaevalt üldse satuvad situatsiooni, kus sillalukke üldse vaja oleks - lumekuhja otsa end kinni sõites pole neist lukkudest eriti kasu ka midagi
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 377
- Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
- Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis
Liigutage ära raitzi päästmine - lugege armeenia raadio alt
Kahjuks ja veel kord kahjuks ei ole lugenud armeenia raadiot (kuulanud), aga kuidagi satusin lugema, seda raitzi päästmine, nüüd vist sirvan kõik läbi, nu krt, vabandust juhmuse pärast aga loeme siin juba kolmas kord sõbrannade ja sõpradega ja nu tilgad püksis, ning järjest paremaks läheb...
Soovitus, uus kasutaja enne liikmeks ei saa, kui on parima armeenia raadio vastuse saatnud.
Küsimus AM-le milla on lammas kõige parem???
AM vastab: siis kui lamba tagajalad sinu säärikutes ...
Soovitus, uus kasutaja enne liikmeks ei saa, kui on parima armeenia raadio vastuse saatnud.
Küsimus AM-le milla on lammas kõige parem???
AM vastab: siis kui lamba tagajalad sinu säärikutes ...
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Hetke kõva ei püsi kaua!
Mõned päevad tagasi joonistas üks pikaajaline Roveriomanik lihtsustatud elektriskeemi Classic Range'le. Joonisel oli aku, lüliti ja siis salapärane pakike, mille sees oli pulk ning sinna pulga külge jooksis juhe akult ja teine juhe läbi lüliti. Küsimuse peale, et mis pakk pulgaga on tuli vastus, et pakk on trotüül ja pulk detonaator...
Kogu jutt oli muidugi tugevas kontekstis ja nalja oli nii et kõht valus, aga on ka seal rindel huumorisoonega mehi ja miskil põhjusel sab nalja ikka visata Roveri suurepärase loomuse üle ka omanike enda poolt.
Kogu jutt oli muidugi tugevas kontekstis ja nalja oli nii et kõht valus, aga on ka seal rindel huumorisoonega mehi ja miskil põhjusel sab nalja ikka visata Roveri suurepärase loomuse üle ka omanike enda poolt.
+372 5028488