Väidan, et landrover on ikka pask sest
kui auto sõidab niimodi selga

ning teine kannatanu on selline :

siis inglased ikka tegelikult ei saa asjast aru. Comoon, isegi rattakate pole rämedalt viga saanud - küll on aga LR kapote ikka katkimast katki.
Moderaator: Moderators
Sõimake jah neid Euroturvalisi autosid. Mõlegem - kui neid poleks, kas Imere oleks veel meie hulgas või naudiks pilvepiirilt offroadi. Tema Disco III tuli sellest väga rängast avariist auga välja.tyybel kirjutas:Jah, uuemad Discod (ja vist ka RRid) on nii krdima pehmed ehitatud, et kohe hirm on sisse istuda. Paar aastat tagasi tegid Top Geari mehed kokkupõrketeste kiirusel ca 40km/h ja uus Disco põrus automeeste silmis ikka täiega. See on see euroturva - sõidad vanurile otsa ja tollel ei lähe piimapudelgi kotis katki samas kui "turvaline" auto läheb mahakandmisele. Samas mingis idiootses autolehe turvatestis on krdima 6 tärni 5-st.![]()
Ega pilt poleks suurt teistsugune olnud, kui hoopis G oleks tagant Discole sisse pannud. Kui tugevad siis peaksid plastvõre ja tuled olema, samuti tiivaplekkide otsad?? Et kapott V kujuliseks läks - usun, et ka G kapott oleks mis iganes tähe kuju võtnud, hea on, et kapott I-ks ei jäänud.K.Kotkas kirjutas:Ma teen siin teema lahti ja hakkame põletama.
Väidan, et landrover on ikka pask sest
kui auto sõidab niimodi selga
siis inglased ikka tegelikult ei saa asjast aru. Comoon, isegi rattakate pole rämedalt viga saanud - küll on aga LR kapote ikka katkimast katki.