Mainor Team safariauto
Moderaator: Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kahjuks ei anna jah - Suzuki raam on tagant nii palju lai, et siis ei mahuks enam rehv alla (ainult kui velge kaugemale viia). Ülearu laiaks ei taha ka autot ajada samas.Veiko kirjutas:Egas neid tagumisi vedru kinnitusi teiselepoole raami ei anna panna?Olen täheldanud seda,et mida lähemale vedru rattale on seda parem vedrustuse geomeetria on.
Muide need LC75 sillad on ainult 9-10 cm laiemad kui SJ410 originaalid. Sellepärast nad laiuse mõttes üsna täpselt istuvad ka sinna.
Selle tagumise trossiga on ikka natuke jama, mitte ei ole seda 2 meetrit spoolimise ruumi kuskilt võtta
PS. Kus Tallinnas saab lasta 10 mm trossile aasasid teha?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ceretexis on pleissimine ootetööna. kohapeal.tarmo kirjutas: PS. Kus Tallinnas saab lasta 10 mm trossile aasasid teha?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
100 % õigus sul aga mida rohkem ratta ligemal, seda pikema käiguga vedru ja amordi komplekt olema peab, et säiliks fleks. Olen mõlemad variandid SB ver 1,0´l ära proovinud ja vahe oli trastiline. Amordid lääpas, maksimaalselt rummu ligi, oli auto justkui stabilisaator varrastega varustatud. Sillal ligistiku (nagu mogi originaal) oli jälle fleks super...Veiko kirjutas:Egas neid tagumisi vedru kinnitusi teiselepoole raami ei anna panna?Olen täheldanud seda,et mida lähemale vedru rattale on seda parem vedrustuse geomeetria on.
Veiko
Mogi originaal
http://nublu.lahe.net/gallery/main.php? ... alNumber=2
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vahepeal on asi tunduvalt edenenud, kuigi mitte visuaalselt.
Raam, sillad on keevitatud täielikult, veljed värvitud, rehvid velgedele paigaldatud. Raam vajab veel õhukindlamaks tegemist.
Praegune raam (ainult tagurpidi vaated):
eest:

tagant:

Veel pilte raamist, sildadest, ratastest:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album96, http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album94
Vahepeal sai tehtud puuduolev kitsas vintsirullik (laiast rullikust):

Ja täna muuhulgas paralleelvarras lühemaks tehtud (treitud vahetükk):

Nüüd aga väike probleem ka. Kuna rooli hakkab assisteerima hüdrosilinder (karbist väljavõtted), siis lisaks roolivarrastele on tarvis ära paigutada nimetatud silinder.
Algul oli plaan teha, nagu siin:

Aga siis mõistsin, et sel juhul kaob ära kokkujooksu reguleerimise võimalus. Kas on mingit mõistlikku ideed, kuidas silinder ühendada paralleelvarda külge nii, et seda ka edasi pöörata saaks? Või on mõttekas teha vastav kõrv ikkagi roolikäpa külge...?
Teiseks - mis oleks mõistlik silindri läbimõõt ja kolvivarre jämedus sellise lahenduse puhul?
Esisild koos paralleelvardaga näeb välja selline:


Raam, sillad on keevitatud täielikult, veljed värvitud, rehvid velgedele paigaldatud. Raam vajab veel õhukindlamaks tegemist.
Praegune raam (ainult tagurpidi vaated):
eest:

tagant:

Veel pilte raamist, sildadest, ratastest:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album96, http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album94
Vahepeal sai tehtud puuduolev kitsas vintsirullik (laiast rullikust):

Ja täna muuhulgas paralleelvarras lühemaks tehtud (treitud vahetükk):

Nüüd aga väike probleem ka. Kuna rooli hakkab assisteerima hüdrosilinder (karbist väljavõtted), siis lisaks roolivarrastele on tarvis ära paigutada nimetatud silinder.
Algul oli plaan teha, nagu siin:

Aga siis mõistsin, et sel juhul kaob ära kokkujooksu reguleerimise võimalus. Kas on mingit mõistlikku ideed, kuidas silinder ühendada paralleelvarda külge nii, et seda ka edasi pöörata saaks? Või on mõttekas teha vastav kõrv ikkagi roolikäpa külge...?
Teiseks - mis oleks mõistlik silindri läbimõõt ja kolvivarre jämedus sellise lahenduse puhul?
Esisild koos paralleelvardaga näeb välja selline:


Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Saab ikka reguleerida. Lööd ühe otsa käpa koonusest välja, keerad otsa praleelvarda sees sisse - välja, nii nagu parasjagu vaja ja paned asja kokku tagasi. Tegelikuses reguleerid sa jooksu healjuhul korra aastas, kui siiski. Kollidel käib jooks kodus lindiga paika ja rohkem polegi probleemi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Tee seesama vahetükk ühelt poolt keermega ja saad ka silindrit keevitatuna kenasti kasutada. ehk siis rehuleerid pikkust vaid poole vardaga. Kuigi jah, lihtsam on ilmselt reaalselt nii talitada nagu Erik mainis.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Tarmo, üks asi millele ma tahaks tähelepanu pöörata, oleks see, et detailid mis sa valmistad, keevitad ja kinnitad oma projektile ei ole absoluutselt harmoniseeruvad olemasolevatega. E. see mis ma öelda tahan, natuke lihvketast, rohkem nurkade lõikamist - ümardamist, pritsmete puhastamist ja "pedetsemist" teeks sellest asjast minu silmis oluliselt toredama asja. Ma tean küll, et see on raisatud aeg, mida on niigi vähe aga sa ju saaksid paremini...
Mitte, et see mis sa teinud oled kuskilt otsast nõrk, kehvasti keevitatud või aladimensioneeritud oleks.
Mitte, et see mis sa teinud oled kuskilt otsast nõrk, kehvasti keevitatud või aladimensioneeritud oleks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
See ümardamine ja pritsmete puhastamine on ees veel tõesti. Päris lõpp-produkt see raam (ja sillad) ei ole veel.
Ja ausaltöeldes on ka mõned keevisõmblused (veel) suhteliselt koledad. Samas ilmselt mitte nõrgad.
Viimase põhjus on osaliselt selles, et mõned tükid said külge ajal, mil veel MIG keevitus päris selge polnud. Osaliselt selles, et kippusin mõnda asja juba lõplikult kinni laskma siis, kui tükid olid küljes ja ei olnud normaalset ligipääsu. Ilmselt üritan ka veel neile veidi inimlikkumat vormi anda.
Rax888: meh. vints läheb peale Land Cruiser 75 oma.
Ja ausaltöeldes on ka mõned keevisõmblused (veel) suhteliselt koledad. Samas ilmselt mitte nõrgad.
Viimase põhjus on osaliselt selles, et mõned tükid said külge ajal, mil veel MIG keevitus päris selge polnud. Osaliselt selles, et kippusin mõnda asja juba lõplikult kinni laskma siis, kui tükid olid küljes ja ei olnud normaalset ligipääsu. Ilmselt üritan ka veel neile veidi inimlikkumat vormi anda.
Rax888: meh. vints läheb peale Land Cruiser 75 oma.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuna vahepealne pere juurdekasv on võtnud oma osa, siis on ehitamine jälle viibinud. Aga eelmisel nädalal sai siiski juba raam tsingitud ja näeb välja selline:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album97
Nüüd on vaja veel tsinkimiseks puuritud augud kinni keevitada ja siis värv nii raamile, kui sildadele peale ja võib hakata kokku laduma.
Täna sai enamvähem ka rooli hüdrosilinder paika. Pildid hiljem, kui juba päris paigas on.
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album97
Nüüd on vaja veel tsinkimiseks puuritud augud kinni keevitada ja siis värv nii raamile, kui sildadele peale ja võib hakata kokku laduma.
Täna sai enamvähem ka rooli hüdrosilinder paika. Pildid hiljem, kui juba päris paigas on.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
O.T.
Õnnitlused offradjärelkasvu puhul! Loodame, et jätkab isa jälgedes.
Õnnitlused offradjärelkasvu puhul! Loodame, et jätkab isa jälgedes.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi