Koht, kus saab arutada 4x4 teemadel, leppida kokku aegu, sõitude kohti ja muidu informatiivne koht / Information about different 4x4 events, safaries and adventures in Estonia and abroad.
Daniil kirjutas:Urmas , parem kui saa teeksid turistide rajast täispika video ja paneksid selle võistluste kodulehele üles. Hea oleks kui sinna oleks keerulistele kohtadele infot peale loetud , et kuidas läbid ja millise hooga. Aga ennekõike peaksid sa garanteerima, et M+S rehviga saab igalt poolt läbi. ( ma ei hakka asjata kummareid ostma ). Muidu ma ei tule üldse sinuga jamama sinna Saaremaale - mängin parem kodus kassiga !
Vaadake sõbrad. Tegu on Saaremaaga, mitte Ida-Viru karjääriga. Saaremaal on lihtsalt natukene teised suhtumised ümbritsevasse, kui mandril. Ja kui veel vastutama peab tagajärgede eest korraldaja, siis tunnen Urmasele juba ette kaasa. Seega riskibisness...
Daniil kirjutas:Urmas , parem kui saa teeksid turistide rajast täispika video ja paneksid selle võistluste kodulehele üles. Hea oleks kui sinna oleks keerulistele kohtadele infot peale loetud , et kuidas läbid ja millise hooga. Aga ennekõike peaksid sa garanteerima, et M+S rehviga saab igalt poolt läbi. ( ma ei hakka asjata kummareid ostma ). Muidu ma ei tule üldse sinuga jamama sinna Saaremaale - mängin parem kodus kassiga !
ASMV sõitsin MS rehviga ja käisin ära igas punktis kus vaja. MS iga on võimalik sõita kui tihend on õige.
kotkas kirjutas:Kahju kui turistidelt võetakse see vähenegi sõiduvõimalus
´
Keegi ei võta ju sõiduvõimalust ära Mida rolli see karvane rehv siis turistiklassis rohkem juurde annab , kui tavaline AT või tänavamuster ? Pead kaks sammu rohkem jala käima vä ? Ilma asjata ei ole mõtet ohkida . Korraldaja määrab reeglid ja tingimused , ja kui ei meeldi ära tule.
Tahtsin sellega seda öelda, et turistidel pole rehvivirna kuskil kuuri nurgas mida iga erineva sõidu ajaks alla kruvida. Ja üleültse poleks mõtet nii vaenulik olla selleasemel võiks välja mõelda võimalusi kuidas kõik rahul oleks hundid söönud ja lambad terved aga noh
Plaan oli ka osaleda, just mõtted liiguvad ka vintsi ette panekust. Kas siis nii ei saa, et vints on, kuid ei kasuta? Või kui jään kuskile lootusetult kinni- vints ninal, siis kasutada ei tohi ? kellel vintsi pole hakkab ise kaevama?, või on rada nii lahja et tänava rehviga ka ei ole lootust kuhugi "jääda"?
Mina leian kah sarnaselt siin teemas juba õeldule, et turisti masinale ei tohiks mingeid piiranguid seada. Kui on teedel-tänavatel liikumise luba siis peaks ju ok olema.
Kui rada on tehtud nii, et vintsi ja mudakummi vajadus puudub siis miks need keelata. Ja ilmselt MT-R rehvide osakaal turisti klassis sõitvatel masinatel ei ole teab mis suur. Ning loodust ja teid saab säästa osalejate arvu piiramisega.
Üldiselt on ikka nii, et kuna antud klassis tehnilides tingimused puuduvad siis saab need korraldaja seada. Ja kui seatud tingimused ei ole vastuvõetavad siis ei pea ju ka üritusel osalema.
Kui selle raja sõidab läbi ilma rehvi ja vintsita, siis tegu nagu rohkem orjenteerumise mitte offroad üritusega. Ilmselt pole ka vajalik maasturi olemasolu vaid piisab zigullist, millel üks ratas veab.
Kõik on hirmus targad ja juba teavad mida tohib ja mida ei tohi kasutada.
Korralikku möla on mitu lehekülge kokku toodetud.
Kustkohast te seda infot leiate?
Loodame,et teil saab huvitav olema,kuid kuna ilmastik on üliheitlik,on lõplik rajaprofiil ikkagi probleem.Põhirada on peaaegu,lisaülesanded tegemisel.
Pikema vestluse käigus milles osalesid Aare Kaar ja Urmas Lomp,selgus tõsiasi,et hobiklassile on lubatud osalemine paigaldatud vintsi korral.Kuid vintsitross plommitakse ära.Lähemalt loete osalemisjuhisest,kui see avaldatakse.
MTR-iga on asjalood endised.Juba ohutuse pärast.