hulkur kirjutas:siga kirjutas:Landrover lagunes ära.
Fleim - G vs Landrover
Moderaator: Moderators
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
e. tõlge eesti keelde: sa teed üldistusi auto(bussi) põhjal, mis baseerub A-klassil ning Vitol ja ehitatakse Hispaanias?Rein kirjutas:Ei oska öelda, kuna enda Disco jaoks kasutan kõiku muid kohti peale esinduse. V-klassi Mersut omades kadus igasugune tahmine ära kasutada esinduse teenuseid. Ma lihtsalt pidin veetma seal üüratu hulk tundeMis puudutab reisimist, siis kütus ei olnud seal ainuke probleem
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
-
Rein
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
Ei tee
. Sellepärast, et seal istudes ja oodates sai jagatud saatuse kaaslastega muret
Ei olnud probleemidest vabad ei G, ML ega S i omanikud. 98 kuni 2002 vahemikus oli C kõige töökindlam
Tol ajal oli mul paaril tuttaval G, ei mäleta, kas bensukad või diislid. Ja siis nende tuttavate omakorda tuttav müüs oma alla aasta vanuse G maha, kuna ütles, et ei jõua orgunnida koguaeg autot teenindusse ja tagasi, tahaks tööd ka teha(suurettevõtte juht). Üks kolis LC80 pealt G peale ja oli päris nukker, ütles, et oleks pidanud LC100 võtma. Kuna tal oli väga spetsiifiline reg. number, siis hakkas see auto koguaeg silma oma seismisega MB keskuse juures. Toyol oli ainult õlide ja klotside vahetus olnud. Mitte keegi nendest ei olnud off-roadi huviline. Sõideti linnas ja maanteedel.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Ilmselgelt oli tegu 400CDI'ga… Mina olen käinud Silberis probleemiga vaid korra - üks hüdrotõukuritest hakkas otsi andma ning ennetasin olukorda kus nad kõik klõbisevad. Ülejäänud korrad on olnud kas õlivahetused või pedereerimine, et endal tunne hea oleks.Rein kirjutas:Ei tee. Sellepärast, et seal istudes ja oodates sai jagatud saatuse kaaslastega muret
Ei olnud probleemidest vabad ei G, ML ega S i omanikud. 98 kuni 2002 vahemikus oli C kõige töökindlam
Tol ajal oli mul paaril tuttaval G, ei mäleta, kas bensukad või diislid. Ja siis nende tuttavate omakorda tuttav müüs oma alla aasta vanuse G maha, kuna ütles, et ei jõua orgunnida koguaeg autot teenindusse ja tagasi, tahaks tööd ka teha(suurettevõtte juht). Üks kolis LC80 pealt G peale ja oli päris nukker, ütles, et oleks pidanud LC100 võtma. Kuna tal oli väga spetsiifiline reg. number, siis hakkas see auto koguaeg silma oma seismisega MB keskuse juures. Toyol oli ainult õlide ja klotside vahetus olnud. Mitte keegi nendest ei olnud off-roadi huviline. Sõideti linnas ja maanteedel.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Ma julgeks vastu vaielda, kuna LR-l oleks vastu panna Rebaseonu, kes oli üksi reisil ilma "sponsoriteta" ja prominentideta.PriitV kirjutas:Mis kestvustesti erinevatel maastikel puudutab, siis on see ju ammu tehtud: Rolling Estonians? Suisa mitu G'eed tegid maapallile ringi peale ja vähemalt üks sõidab siiani samasugusena mööda kilulinna uulitsaid edasi. Kas inglaste L-R 110 oleks selle sõidu läbi teinud ja peale sõitu veel omal jalal liikuda jõudnud, ma kahtlen väga sügavalt.
http://www.rebaseonu.net/go/aafrika/
Peale selle ei unustaks ma ära Camel Trophyt. Ma arvan, et G-l pole siia midagi vastu panna.
Lõppeks on jutt juba läinud pornoks kätte (minu arust). Ma leian, et Land Roveri koguduse liikmed on võitjad igal juhul, kuna meil on ÜLIKÕVA klubi ja presidendiga, kelle middle name on "landrover". G- mehed las klubitavad edasi kuskil hollika ees või taga ja võistlevad seal tagapingi allalaskmises.
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Erapooletu fleimi otsijana näen kaotajatena kahjuks Roveri mehi, kes valdavalt on vähemalt siin teemas ilma huumorisooneta ja on seda teemat siin väga hinge võtnud. Valdavalt on õnnelikud need inimesed, kes iseenda üle ka naerda mõistavad. Ma tõmbaks küll osade Roveri meeste ja Ameerika meeste vahele võrdusmärgi, margiülmilikus on ikka suht kole hälve...
Ei midagi isiklikku nagu alati.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
-
Rein
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=DVEj6hrEZ98

http://www.youtube.com/watch?v=KLygCkdDCdw
http://www.youtube.com/watch?v=umu7DUZZ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=KLygCkdDCdw
http://www.youtube.com/watch?v=umu7DUZZ ... re=related
Viimati muutis Rein, N Dets 04, 2008 9:20 pm, muudetud 3 korda kokku.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4503
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
G on ainus mis nii raske, et see suudab isegi sellise rehvi korralikult pinnasega ühtima sundidaCÄÄRFIILD kirjutas:Aga märkus õige, pane needsamad rehvid ükskõik millisele maasturile peale G-Mersu alla ja see seisab kohapeal samamoodiMovistar kirjutas:Tegelikult täiesti mõttetu näide.
Pane needsamad rehvid ükskõik millisele maasturile alla ja see seisab koha peal samamoodi.![]()
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
tyybel
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 171
- Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
- Asukoht: Tallinn ja Pärnu
Ja nüüd siis vaatame, kuidas G raskus aitab tal edasi liikuda:MahviaDeTyrk kirjutas:G on ainus mis nii raske, et see suudab isegi sellise rehvi korralikult pinnasega ühtima sundidaCÄÄRFIILD kirjutas:Aga märkus õige, pane needsamad rehvid ükskõik millisele maasturile peale G-Mersu alla ja see seisab kohapeal samamoodiMovistar kirjutas: Tegelikult täiesti mõttetu näide.
Pane needsamad rehvid ükskõik millisele maasturile alla ja see seisab koha peal samamoodi.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=bAFFuNpgfy0
Kumb siin siis nüüd edasi liikus ja kumb oli nii kõva, et jättis liikumata
Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Kuule kodanik tyybel ma ei suutnud enam vaikida kui sa nüüd hästi tähele ei pannud siis lr sõitis või üritas seda teha siledal maal siis g oli sildadega maapinnaga kontaktistyybel kirjutas:Ja nüüd siis vaatame, kuidas G raskus aitab tal edasi liikuda:MahviaDeTyrk kirjutas:G on ainus mis nii raske, et see suudab isegi sellise rehvi korralikult pinnasega ühtima sundidaCÄÄRFIILD kirjutas: Aga märkus õige, pane needsamad rehvid ükskõik millisele maasturile peale G-Mersu alla ja see seisab kohapeal samamoodi![]()
http://www.youtube.com/watch?v=bAFFuNpgfy0
Kumb siin siis nüüd edasi liikus ja kumb oli nii kõva, et jättis liikumata
Soovitan sul mingit optika kauplust külastada .
G on ja jääb alatiseks paremaks lr i toodangust !
V.K
Sõltuv alates 2004
Sõltuv alates 2004