nohik kirjutas:Kuna ükski maastur ei sõida ainult maastikul, siis vahest paneme lisakatseks ka Tallinn-Tartu trassi ja kui veel eriti sadistlik oleks siis vahest paneme katsejänesed selleks ajaks tagaistmele
Hea mõte, tõepoolest kasutatakse maasturit ka väljaspool maastikku. Sellise extended testiprogrammi käigus peaks veel hindama, kui pikalt ja kiiresti tagumine iste alla käib
G vennad ei julgenud G punkti minna, kuna kartsid sitaseks saada. Neile oleks pidanud keegi kogenum seletama, et tee G punkti ei lähe läbi pasa, vaid üle kergelt puhmas lagendiku, kus peab ettevaatlikult meelitama, et kohe libedalt nõlvalt alla s***sesse auku ei kukuks.
Sellised mehed siis on algajad G mehed...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
nohik kirjutas:Kuna ükski maastur ei sõida ainult maastikul, siis vahest paneme lisakatseks ka Tallinn-Tartu trassi ja kui veel eriti sadistlik oleks siis vahest paneme katsejänesed selleks ajaks tagaistmele
Hea mõte, tõepoolest kasutatakse maasturit ka väljaspool maastikku. Sellise extended testiprogrammi käigus peaks veel hindama, kui pikalt ja kiiresti tagumine iste alla käib
Nojah, ja siis võiks ju veljed ka ära poleerida ja reede õhtul hollika ette minna ja vaadata kumma tagaiste enne täitub... Siin küll kasutaksin korraliku pereisana Eriku, kui sõltumatu eksperdi abi...
nohik kirjutas:Kuna ükski maastur ei sõida ainult maastikul, siis vahest paneme lisakatseks ka Tallinn-Tartu trassi ja kui veel eriti sadistlik oleks siis vahest paneme katsejänesed selleks ajaks tagaistmele
Hea mõte, tõepoolest kasutatakse maasturit ka väljaspool maastikku. Sellise extended testiprogrammi käigus peaks veel hindama, kui pikalt ja kiiresti tagumine iste alla käib
katsejäneste panemiseks G's ei pea tagaistet alla laskma. katsegasellidega on nats keerulisem. Laiuti ei mahu sisse ja kui G's iste alla lasta on ta hoopis püsti keset salongi
Nojah, ja siis võiks ju veljed ka ära poleerida ja reede õhtul hollika ette minna ja vaadata kumma tagaiste enne täitub... Siin küll kasutaksin korraliku pereisana Eriku, kui sõltumatu eksperdi abi...
RÖÖK
See on kah teostatav kusjuures. Mul istuvad parasjagu uued autohooldusvahendid tollis.
nohik kirjutas:Kuna ükski maastur ei sõida ainult maastikul, siis vahest paneme lisakatseks ka Tallinn-Tartu trassi ja kui veel eriti sadistlik oleks siis vahest paneme katsejänesed selleks ajaks tagaistmele
Hea mõte, tõepoolest kasutatakse maasturit ka väljaspool maastikku. Sellise extended testiprogrammi käigus peaks veel hindama, kui pikalt ja kiiresti tagumine iste alla käib
Nojah, ja siis võiks ju veljed ka ära poleerida ja reede õhtul hollika ette minna ja vaadata kumma tagaiste enne täitub... Siin küll kasutaksin korraliku pereisana Eriku, kui sõltumatu eksperdi abi...
No sõltumatu eksperdina soovitaksin Hollika ette mitte minna (liiga värske liha) vaid valida BON BON`i või Club Brivee vahel, viimane on veel Moskva kõrval ja saak oleks suurem. Samas Defekaga läheks ma hoopis Rock Caffe või Tapperi pubi ette.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Krt, see siin on parem kui eelmainitud inglaste autosaade, kui need ideed pilti panna, saaks korraliku seebisarja "G sõbrad ja mõttetud konkurendid". Maasturite lihapüügieksperiment ise kandideeriks ilmselt nii mõnelegi tiitlile, kuigi oletan et see on G nõrgemaid näitajaid.
Mis kestvustesti erinevatel maastikel puudutab, siis on see ju ammu tehtud: Rolling Estonians? Suisa mitu G'eed tegid maapallile ringi peale ja vähemalt üks sõidab siiani samasugusena mööda kilulinna uulitsaid edasi. Kas inglaste L-R 110 oleks selle sõidu läbi teinud ja peale sõitu veel omal jalal liikuda jõudnud, ma kahtlen väga sügavalt. Eks oli ka G'eedel probleeme, kuid mäletamisel just asjadega, mis on 463 puhul palju kehvemad lahendused, kui originaalsel 460'l.
See täpselt sama, kui liinilt suvaliselt võetud autodega 100 000 kilomeetri sõit Talladega trekil. Subaru suutis korraks oma kärudega Saabist parem olla. Siis võttis Saab asja korra veel ette ja lõik arbuuside tulemuse rämedalt üle. Ainus vahe peale sõitu oli see, et arbuusid visati looduslike jäätmete kogumisjaama aga Saabid sõitsid edasi järgmised paarsada tuhat kilomeetrit. Millaski sattusin mingile rootslaste saidile, kui üks Talladegal osalenud Saab 9000 oli just jõudnud remondita 300 000 km'ni... Ja ei tasu unustada keskmist kiirust 100 000 kilomeetri jooksul, 213 km/h!
Muidugi, vaieldamatult saab ühe uue G hinna eest peaaegu 3 Defekat ja siis sõidab see kooslus küll poole kauem. Ja kohe kindlasti ei ole üks teisest 3 korda parem või halvem. Polnudki ammu Defekate hindu vaadanud, kunagi olid need küll absurdselt overkill teistega võrreldes (bemari müüja ajastul). Täna saab eheda tööauto (off-road masina) 390K eest kätte, pole üldse paha...
PriitV kirjutas:Muidugi, vaieldamatult saab ühe uue G hinna eest peaaegu 3 Defekat ja siis sõidab see kooslus küll poole kauem. Ja kohe kindlasti ei ole üks teisest 3 korda parem või halvem. Polnudki ammu Defekate hindu vaadanud, kunagi olid need küll absurdselt overkill teistega võrreldes (bemari müüja ajastul). Täna saab eheda tööauto (off-road masina) 390K eest kätte, pole üldse paha...
Ota ota, pea hoogu. Kui sa räägid töömasinast defeka puhul mis tuleb kätte 390k eest siis peaksid sa meeles pidama ka et G'st on olemas Worker. Mida paraku ei müüda tsiviili. Samas ei tea ma ka workeri hinda esindusest aga ma kahtlen et see 3x390 on. Isegi 2x390 ei tihkaks uskuda. igem ilmselt sinna 600 kanti äkki?
edit: kiirotsing räägibki, et 270CDI W461 on 45kEur…
Viimati muutis trc, N Dets 04, 2008 2:26 pm, muudetud 1 kord kokku.
Katsu kuulata G reisi köögipoolt. Esindustes polnud juppe kohal oodati jälle nädalakese jne. Seda telekas ei näidatud . Defekate juppe oleks ilmselt lõunamaades lihtsam leida olnud . Kuna ei küsinud luba, et kas tehnilisi seiklusi võib edasi rääkida, siis olen need seigad ära unustanud Absoluutsele tõele ei taha jõuda, kuna endal asjad selged. Vaba aja ja hobi autoks oleks Defender. Muuks ajaks siis kas Disco III, G Merss, või Escalade. Aga elame nagu elame ja praegu Disco I täidab kõik funktsioonid väga edukalt ära. Kui töö maja valmis ja eluasemelaen makstud ja põlismetsadesse maakodu ka ostetud jne
Ei mul pole mingeid probleeme.
Mulle muidu meeldivad kyll G d aga mul pole niipalju raha,et seda autot kasutada metsas rygamiseks.
kui teil on andke minna.
A metsast väljas G kasutamiseks on raha? Kui vastus on jah - siis oled sa ilmselgelt omale ostnud G lihtsalt pikenduseks. Kui vastus on jällegi ei - siis baseerub su jutt stereotüüpidel ja tegelikult ei tea millest parasjagu jutt käib.
Metsast väljas ei luba imidš kasutada G d
Praegu sõidan vana Tojootaga.Landrover lagunes ära.
Ilmselt paseerub mu jutt stereotüüpidel.
Veelkord vabandust
Rein kirjutas:Katsu kuulata G reisi köögipoolt. Esindustes polnud juppe kohal oodati jälle nädalakese jne. Seda telekas ei näidatud . Defekate juppe oleks ilmselt lõunamaades lihtsam leida olnud . Kuna ei küsinud luba, et kas tehnilisi seiklusi võib edasi rääkida, siis olen need seigad ära unustanud Absoluutsele tõele ei taha jõuda, kuna endal asjad selged. Vaba aja ja hobi autoks oleks Defender. Muuks ajaks siis kas Disco III, G Merss, või Escalade. Aga elame nagu elame ja praegu Disco I täidab kõik funktsioonid väga edukalt ära. Kui töö maja valmis ja eluasemelaen makstud ja põlismetsadesse maakodu ka ostetud jne
Puht spordi huvides - kui kiiresti kohalik LR esindaja jupid kohale toob tellimisest? Silberil on isikliku kogemuse põhjal 2-3 päeva.
Minuteada läks üks rollerite G Aafrikas puhtalt pudelis müüdava "diisli" nahka. Loomulikult selle kütuse peale pump kooles. Kanada militaryd muide võivad ka keroseeni ja muud säärast armees põlevat omal workeritesse kallata.