tyybel kirjutas:
Aga tundub, et ei lähe, sest G-meestel on ainult mingi hämar jutt ja vabandused, et "järgmise aasta õuntelt vaatan, kas ika saab oma "kõvimat autot" anda" jne jne jne.
LRis olid kohe nõus masinad välja kirjutama
Kui te suudate väljapakkuda mõistlikud katsed, mille eesmärk ei ole väljaselgitada kumb auto läheb rohkem või kiiremini katki, siis võin oma dislale väiksed rattad allakruttida ja tulla G seltskonda esindama oma lühikese 2000 a. W461 GD290Turboga.
Ardo & Co ning Motors TV teeks kindlasti klippi kah.
Motors, motors... Kui asjaks läheb, siis paugutame ikka päris kaameraga mõnda päris kanalisse
Aga tundub, et ei lähe, sest G-meestel on ainult mingi hämar jutt ja vabandused, et "järgmise aasta õuntelt vaatan, kas ika saab oma "kõvimat autot" anda" jne jne jne.
LRis olid kohe nõus masinad välja kirjutama
Kordan. Loomkatsetel ja lõhkumisel ei kavatse osaleda. Küll aga olen nõus tulema ja osalema kui tõesti hakatakse võrdlema stock masinaid millega käiakse nii tööl reisil kui metsas.
See on ikka õige jutt kyll,et ega ikka ei kannata metsa minna G-ga,oksad ja igast puu rondid,läheb veel puruks
See on umbes sama,et ostame Ferrari aga kumme ei jõua osta
või,et on kyll ilus suur maja aga elektri arvet ei jaksa maksta.
Ma pakun ühe katse veel välja, kui juba testimiseks läheb. Kuidas oleks "ironbutt'iga" ?
1600km/24h Iseenesest ei ole autole kuidagi kurnav, teostatakse ju seda mööda teid ja LE-d järgides. Küll aga peaks paganama hea ülevaate andma autode ergonoomikast. Loomulikult 4 või 5 inimest autos ja juhti (kohti) ei vahetata.
See üritus küll mõeldud eelkõige mootorratturitele, aga paganama hästi peaks sobima ka mitte just selleks tarbeks projekteeritud maasturitele.
Edit: Kui esmaplgul tundub natuke lahja, siis saaks ju vürtsiatada üritust kokkuleppega, et E77 ja sellest väiksema numbriga E-sid mööda ei sõideta.
Viimati muutis Raitz, N Dets 04, 2008 12:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
siga kirjutas:See on ikka õige jutt kyll,et ega ikka ei kannata metsa minna G-ga,oksad ja igast puu rondid,läheb veel puruks
See on umbes sama,et ostame Ferrari aga kumme ei jõua osta
või,et on kyll ilus suur maja aga elektri arvet ei jaksa maksta.
Ausalt nüüd ajas sita keema. Hea siga, kui sa ei tea millest sa räägid ole kuss. Ma arvan, et minu 2000 a. G on käinud kaugemal mudas või milles iganes kui enamus Eesti sama aastakäigu Diskoteegid kokku. Kui Sul on probleem kummide ostmisega et oma tüdruksõpra panna, siis hoia see mure endale. Ma lihtsalt ei ole nõus auto mõttetu lõhkumisega. Kui inseneeril on poogen mis rapped ta imedepõllul seisavad on see tema probleem, mulle ei meeldi oma autosid arutult lõhkuda.
Raitz kirjutas:Ma pakun ühe katse veel välja, kui juba testimiseks läheb. Kuidas oleks "ironbutt'iga" ?
1600km/24h Iseenesest ei ole autole kuidagi kurnav, teostatakse ju seda mööda teid ja LE-d järgides. Küll aga peaks paganama hea ülevaate andma autode ergonoomikast. Loomulikult 4 või 5 inimest autos ja juhti (kohti) ei vahetata.
See üritus küll mõeldud eelkõige mootorratturitele, aga paganama hästi peaks sobima ka mitte just selleks tarbeks projekteeritud maasturitele.
Done that... mina ja koer G-wageniga , München-Tallinn umbes 24h... siiani elus, seega selles katses pole motivatsiooni enam osaleda...
siga kirjutas:See on ikka õige jutt kyll,et ega ikka ei kannata metsa minna G-ga,oksad ja igast puu rondid,läheb veel puruks
See on umbes sama,et ostame Ferrari aga kumme ei jõua osta
või,et on kyll ilus suur maja aga elektri arvet ei jaksa maksta.
Ausalt nüüd ajas sita keema. Hea siga, kui sa ei tea millest sa räägid ole kuss. Ma arvan, et minu 2000 a. G on käinud kaugemal mudas või milles iganes kui enamus Eesti sama aastakäigu Diskoteegid kokku. Kui Sul on probleem kummide ostmisega et oma tüdruksõpra panna, siis hoia see mure endale. Ma lihtsalt ei ole nõus auto mõttetu lõhkumisega. Kui inseneeril on poogen mis rapped ta imedepõllul seisavad on see tema probleem, mulle ei meeldi oma autosid arutult lõhkuda.
hulkur kirjutas:
Done that... mina ja koer G-wageniga , München-Tallinn umbes 24h... siiani elus, seega selles katses pole motivatsiooni enam osaleda...
Mina pakuks ennast üheks "sõltumatuks" piloodiks, sest mul on päriselt ka tänavamaasturitest ja nende markidest ning märkidest savi. Parim peab võitma. Olgu need katsed siis millised tahes...
Olge rahulikud, teema algatati modede poolt ja kui asi inetuks peaks minema siis ka sekkutakse ja kui vaja pannakse mõni, siga IC`sse.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Selles mõttes ei ole vaja loom katseid teha, kuna üks on maksnud auto eest rohkem kui teine ja on saanud siis selle raha eest rohkem vidinaid kaasa, mis annavad ju selge eeslis kerg maastikul. Seda, et teada saada seda vastuoidavust millest jutt alguse sai, ei taha loomulikult vaba tahtlikult oma autoga katsetama hakata. Tehnilise osa vastupidavuseks tuleks teha paar tiiru ümber maakera, ja olekski asi selge. Nii lihtne see ongi
Ma loodan, et G kaotab selle jõukatsumise... oli plaanis mingis tulevikus ka vaadata lühike G ... kui nüüd G peaks ka "võitma", siis lähevad niigi kõrged hinnad meil siin veel rohkem käest ära...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Raitz kirjutas:Ma pakun ühe katse veel välja, kui juba testimiseks läheb. Kuidas oleks "ironbutt'iga" ?
1600km/24h Iseenesest ei ole autole kuidagi kurnav, teostatakse ju seda mööda teid ja LE-d järgides. Küll aga peaks paganama hea ülevaate andma autode ergonoomikast. Loomulikult 4 või 5 inimest autos ja juhti (kohti) ei vahetata.
See üritus küll mõeldud eelkõige mootorratturitele, aga paganama hästi peaks sobima ka mitte just selleks tarbeks projekteeritud maasturitele.
Done that... mina ja koer G-wageniga , München-Tallinn umbes 24h... siiani elus, seega selles katses pole motivatsiooni enam osaleda...
Been there, done that. Sveitsi piiri äärest - Stockholm. 1623km Viamichelini andmetel. Ca 21h. Ja kah vist uuesti ei tihkaks.
siga kirjutas:See on ikka õige jutt kyll,et ega ikka ei kannata metsa minna G-ga,oksad ja igast puu rondid,läheb veel puruks
See on umbes sama,et ostame Ferrari aga kumme ei jõua osta
või,et on kyll ilus suur maja aga elektri arvet ei jaksa maksta.
Ausalt nüüd ajas sita keema. Hea siga, kui sa ei tea millest sa räägid ole kuss. Ma arvan, et minu 2000 a. G on käinud kaugemal mudas või milles iganes kui enamus Eesti sama aastakäigu Diskoteegid kokku. Kui Sul on probleem kummide ostmisega et oma tüdruksõpra panna, siis hoia see mure endale. Ma lihtsalt ei ole nõus auto mõttetu lõhkumisega. Kui inseneeril on poogen mis rapped ta imedepõllul seisavad on see tema probleem, mulle ei meeldi oma autosid arutult lõhkuda.
Ei mul pole mingeid probleeme.
Mulle muidu meeldivad kyll G d aga mul pole niipalju raha,et seda autot kasutada metsas rygamiseks.
kui teil on andke minna.
Lihtsalt olen käinud mõnel safaril kus oli paar G d,vastu tuli poriloik.
Terve rivi pidi ei tea kuhu sõitma,et paar G venda saaks tagasi sõita kuna nemad oma autot lõhkuma ei hakka.
Kindlasti ei käi see kõigi G de kohta rohkem ikka roolikeeraja mure.
Vabandan.
Ei mul pole mingeid probleeme.
Mulle muidu meeldivad kyll G d aga mul pole niipalju raha,et seda autot kasutada metsas rygamiseks.
kui teil on andke minna.
A metsast väljas G kasutamiseks on raha? Kui vastus on jah - siis oled sa ilmselgelt omale ostnud G lihtsalt pikenduseks. Kui vastus on jällegi ei - siis baseerub su jutt stereotüüpidel ja tegelikult ei tea millest parasjagu jutt käib.