Mootori sobivus

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

410
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme

Mootori sobivus

Postitus Postitas 410 »

Kuna autot edasi viiv jõud lõpetas tegevuse siis oleks vaja uus leida.Kas Pajero 2,5DT ja 2,8DT mootorid on üks ühele vahetatavad.Auto aastast 93. Oskab ehk keegi mainida kapremondi hinna suurusjärku,spido järgi on läbisõit 251000 aga mis tegelikult...
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

2.8 kere on 4sm kõrgemal raami peal kui 2.5 sel.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

jaan mmc kirjutas:Kogemus ütleb et kap rem on mõtetu kui mootoreid lammutustes saadaval ja et 2,5 TDI 73 kw on eestist kindlalt võtta. Selles et 2,5-st 2,8-ga, ilma mõningase ehitus vaevata asendada õnnestub ma kahtlen.
Ma vaidleks sellele teesile vastu. Leian, et 97% juhtudel on alati parem tulemus, kui see mootor korda tea, mitte samasugune uus vare sinna vahele visata. Sõltub muidugi rikke iseloomust, kuid lihtsalt "tõstan teise vahele" suhtumisega kaugele ei purjeta
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Mägilane
Fitting 38"
Postitusi: 255
Liitunud: P Veebr 18, 2007 10:07 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Mägilane »

15-20 tuhat pakun remondi hinnaks
410
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme

Postitus Postitas 410 »

Motori vahetus on kõige kiirem varjant,kuid kes teab mida see toonri mootor jälle endast kujutab.Kuna erilist kiiret ei ole eks siis uurin veidi ringi veel
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

Uko kirjutas:2.8 kere on 4sm kõrgemal raami peal kui 2.5 sel.
kust se 4smi tuleb kas raam siis teistsugune :?: huvitab kohe kangesti :D
410
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme

Postitus Postitas 410 »

Kuna mootor on nüüd töölaual siis kui paks peab olema siduriketta tööpinna paksus,minu kettal on veel sooned täitsa nähtaval.Kas võib tagasi panna või vaja uut?
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

410 kirjutas:Kuna mootor on nüüd töölaual siis kui paks peab olema siduriketta tööpinna paksus,minu kettal on veel sooned täitsa nähtaval.Kas võib tagasi panna või vaja uut?
Uuena peaks olema 9mm
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
410
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme

Postitus Postitas 410 »

Maasturid kirjutas:
410 kirjutas:Kuna mootor on nüüd töölaual siis kui paks peab olema siduriketta tööpinna paksus,minu kettal on veel sooned täitsa nähtaval.Kas võib tagasi panna või vaja uut?
Uuena peaks olema 9mm
Praeguse ketta paksus on 7mm
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

410 kirjutas:
Maasturid kirjutas:
410 kirjutas:Kuna mootor on nüüd töölaual siis kui paks peab olema siduriketta tööpinna paksus,minu kettal on veel sooned täitsa nähtaval.Kas võib tagasi panna või vaja uut?
Uuena peaks olema 9mm
Praeguse ketta paksus on 7mm
Kui rahakott kannatab,pane uus sest varsti tuleb nii ehk naa vahetada.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
410
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme

Postitus Postitas 410 »

Kui rahakott kannatab,pane uus sest varsti tuleb nii ehk naa vahetada.[/quote]
Na nagunii pean hakkama eelarvet mootorile koostama eks siis näis
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
410
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme

Postitus Postitas 410 »

Teist mootorit ei otsi,otsustasin vana ellu äratada.Eest rihmakaane eemaldmisega hakkasid kohe üllatused-seal ju 2 hammasrihma millest üks oli oma elupäevad juba ammusesl ajal lõpetanud,väägade paks sodikiht oli peal ja katkine kah veel.Sellest nüüd küsimus milleks see teine tihm,mida ringi ajab-mootori töös midagi ebanormaalset küll ei täheldanud ja kuidas ma aru saan kas on uue või vana tüübi mootor,neil rihmad erinevad,väljalaske aasta on 93
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

410 kirjutas: küsimus milleks see teine tihm,mida ringi ajab-mootori töös midagi ebanormaalset küll ei täheldanud ja kuidas ma aru saan kas on uue või vana tüübi mootor,neil rihmad erinevad,väljalaske aasta on 93
See väiksem rihm ajab ringi tasakaalustusvõlle ja ega nende seisma jäämine (rihma puudumine) tõesti midagi olulist ei tee.
Vanemad rihmad on 1983-1994 ja uuemad 1994-,seega peaks sellele mootorile sobima vanemad.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
410
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme

Postitus Postitas 410 »

Arvestades et mootor töötas igati hästi ka tasakaalustuseta siis seda rihma tagasi ei pane on suurem võimalus et ei jää kusagile vahele.Plokikaant eemaldades suutsin ühel poldil nukid maha keerata kuid keevitusega saab kõike,ainult polt on vaja uus leida-kas kaubanduses neid liigub või ainult lammutusest
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

jaan mmc kirjutas:. Keskmine B-varuosa balansiir rihm on 2,5tdi mootoril paras loterii, kunagi ei tea kas 100000 vastu peab.
Sellega olen igati päri ja ise soovitan klientidel rihmad vahetada 60 tuh. peal.
410 kirjutas:ainult polt on vaja uus leida-kas kaubanduses neid liigub või ainult lammutusest.
Tellida saab aga kogu komplekti,meil aga kasutatud polte ka olemas.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Vasta

Mine “Mitsubishi”