Mootori sobivus
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
-
410
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
- Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme
Mootori sobivus
Kuna autot edasi viiv jõud lõpetas tegevuse siis oleks vaja uus leida.Kas Pajero 2,5DT ja 2,8DT mootorid on üks ühele vahetatavad.Auto aastast 93. Oskab ehk keegi mainida kapremondi hinna suurusjärku,spido järgi on läbisõit 251000 aga mis tegelikult...
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Ma vaidleks sellele teesile vastu. Leian, et 97% juhtudel on alati parem tulemus, kui see mootor korda tea, mitte samasugune uus vare sinna vahele visata. Sõltub muidugi rikke iseloomust, kuid lihtsalt "tõstan teise vahele" suhtumisega kaugele ei purjetajaan mmc kirjutas:Kogemus ütleb et kap rem on mõtetu kui mootoreid lammutustes saadaval ja et 2,5 TDI 73 kw on eestist kindlalt võtta. Selles et 2,5-st 2,8-ga, ilma mõningase ehitus vaevata asendada õnnestub ma kahtlen.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Uuena peaks olema 9mm410 kirjutas:Kuna mootor on nüüd töölaual siis kui paks peab olema siduriketta tööpinna paksus,minu kettal on veel sooned täitsa nähtaval.Kas võib tagasi panna või vaja uut?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
410
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
- Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme
Praeguse ketta paksus on 7mmMaasturid kirjutas:Uuena peaks olema 9mm410 kirjutas:Kuna mootor on nüüd töölaual siis kui paks peab olema siduriketta tööpinna paksus,minu kettal on veel sooned täitsa nähtaval.Kas võib tagasi panna või vaja uut?
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Kui rahakott kannatab,pane uus sest varsti tuleb nii ehk naa vahetada.410 kirjutas:Praeguse ketta paksus on 7mmMaasturid kirjutas:Uuena peaks olema 9mm410 kirjutas:Kuna mootor on nüüd töölaual siis kui paks peab olema siduriketta tööpinna paksus,minu kettal on veel sooned täitsa nähtaval.Kas võib tagasi panna või vaja uut?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
410
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
- Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme
Teist mootorit ei otsi,otsustasin vana ellu äratada.Eest rihmakaane eemaldmisega hakkasid kohe üllatused-seal ju 2 hammasrihma millest üks oli oma elupäevad juba ammusesl ajal lõpetanud,väägade paks sodikiht oli peal ja katkine kah veel.Sellest nüüd küsimus milleks see teine tihm,mida ringi ajab-mootori töös midagi ebanormaalset küll ei täheldanud ja kuidas ma aru saan kas on uue või vana tüübi mootor,neil rihmad erinevad,väljalaske aasta on 93
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
See väiksem rihm ajab ringi tasakaalustusvõlle ja ega nende seisma jäämine (rihma puudumine) tõesti midagi olulist ei tee.410 kirjutas: küsimus milleks see teine tihm,mida ringi ajab-mootori töös midagi ebanormaalset küll ei täheldanud ja kuidas ma aru saan kas on uue või vana tüübi mootor,neil rihmad erinevad,väljalaske aasta on 93
Vanemad rihmad on 1983-1994 ja uuemad 1994-,seega peaks sellele mootorile sobima vanemad.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
-
410
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 197
- Liitunud: N Juul 07, 2005 10:02 pm
- Asukoht: Viimsi Statoili "naaber",nüüdsest Nõmme
Arvestades et mootor töötas igati hästi ka tasakaalustuseta siis seda rihma tagasi ei pane on suurem võimalus et ei jää kusagile vahele.Plokikaant eemaldades suutsin ühel poldil nukid maha keerata kuid keevitusega saab kõike,ainult polt on vaja uus leida-kas kaubanduses neid liigub või ainult lammutusest
Chevrolet G30 van 6,2D V8
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
Chevrolet K30 6,2D V8
GMC Safari AWD
Jeep Commander
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Sellega olen igati päri ja ise soovitan klientidel rihmad vahetada 60 tuh. peal.jaan mmc kirjutas:. Keskmine B-varuosa balansiir rihm on 2,5tdi mootoril paras loterii, kunagi ei tea kas 100000 vastu peab.
Tellida saab aga kogu komplekti,meil aga kasutatud polte ka olemas.410 kirjutas:ainult polt on vaja uus leida-kas kaubanduses neid liigub või ainult lammutusest.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120