probleem exploreri puhuriga
Moderaatorid: jr, Moderators
probleem exploreri puhuriga
probleem siis selles, et esimesed astmed ei tööta vaid puhub viimase, ehk kõige võimsamaga.mis ja kust on katki või läbi?mida peaks kontrollima?
pasast välja aitab ainult vints...
takisti
Fordi bussidel see topitud esivasakpoolse tule kõrvale, on mingi aukudega plekk karbike. Sees portselan plaat, mille peal spiraali keritud traat, ja seal mingi otsast ühendus katkeb
Pistiku pesal peaks olema 4 klemmi. üks on mass ja teised on plussid. Võib proovida klemmidele eraldi voolu peale anda.
Üldjuhul on selliste problemide viga reostaadi juures olevas termotakistis. Termo takistile võib "silla" peale joota ja toimib samamoodi. Võimalik, et viga võib olla ka lülitis endas ( ühendused ära põlenud ).
Üldjuhul on selliste problemide viga reostaadi juures olevas termotakistis. Termo takistile võib "silla" peale joota ja toimib samamoodi. Võimalik, et viga võib olla ka lülitis endas ( ühendused ära põlenud ).
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
olles neid ise lahti võtnud olen jõudnus arusaamale et iga kiiruse jaoks on erinev spiraal takisti e. mida väiksemaks viiakse vool seda eglasemalt töötab mootor ja puhub seega vähem sooja. Kuna tegemist spiraalidega siis näiteks talvel kui sisse tuleva õhu avad on näiteks lume tõttu kinni ja soojendus töötab esimeses-teises astmes siis põleb takisti suht kiirelt maha kuna ei saa enam õhku peale mis takisti maha jahutaks.TiitR kirjutas:Võibolla eksin, kuid mina olen nii aru saanud, et esimesed 3 astet lastakse läbi reostaadi ja 4.-s kiirus tuleb otse akult kuidagi. Et kui esimesed kolm ei tööta ja viimane 4-s töötab, siis reostaat otsas?
Mihkel
tõmbasin siis selle reostaattakisti sealt mootori alt välja ja oligi teise astme traat pooleks läinud ja esimese astme omaga kokku sulanud,lüliti terve sest vool tuleb peale iga astme pealt,aga seda katkenud traati ei anna enam kuidagi vist korda teha?või on kellegil mindeig ideid,sest lihtsalt kokku ühendades ei tee puhur mitte üks piuks.tundub mingi keerulise ehitusega süsteem ka see spiraal seal,sees nagu traat ja peal mingi kõvasulam kate.
pasast välja aitab ainult vints...
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Kiireim viis ilmselt lammarist sama mudeli küljes ära keerata?haier kirjutas:tõmbasin siis selle reostaattakisti sealt mootori alt välja ja oligi teise astme traat pooleks läinud ja esimese astme omaga kokku sulanud,lüliti terve sest vool tuleb peale iga astme pealt,aga seda katkenud traati ei anna enam kuidagi vist korda teha?või on kellegil mindeig ideid,sest lihtsalt kokku ühendades ei tee puhur mitte üks piuks.tundub mingi keerulise ehitusega süsteem ka see spiraal seal,sees nagu traat ja peal mingi kõvasulam kate.