probleem exploreri puhuriga

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
haier
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: E Okt 27, 2008 3:08 pm
Asukoht: saaremaa

probleem exploreri puhuriga

Postitus Postitas haier »

probleem siis selles, et esimesed astmed ei tööta vaid puhub viimase, ehk kõige võimsamaga.mis ja kust on katki või läbi?mida peaks kontrollima?
pasast välja aitab ainult vints...
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Tõenäoliselt on katki reostaattakisti, asub kuskil ventilaatori korpuse sees õhukanalis. Täpsemalt sinu fordi puhul aidata ei oska.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kalamees
Fitting 44"
Postitusi: 406
Liitunud: T Mär 13, 2007 6:22 pm
Asukoht: Rakvere

takisti

Postitus Postitas Kalamees »

Fordi bussidel see topitud esivasakpoolse tule kõrvale, on mingi aukudega plekk karbike. Sees portselan plaat, mille peal spiraali keritud traat, ja seal mingi otsast ühendus katkeb
Kasutaja avatar
haier
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: E Okt 27, 2008 3:08 pm
Asukoht: saaremaa

Postitus Postitas haier »

kuidas aru saada et see läbi on ja uut vaja?
pasast välja aitab ainult vints...
Kasutaja avatar
Ptyyp
Fitting 38"
Postitusi: 286
Liitunud: N Sept 13, 2007 4:42 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ptyyp »

Pistiku pesal peaks olema 4 klemmi. üks on mass ja teised on plussid. Võib proovida klemmidele eraldi voolu peale anda.
Üldjuhul on selliste problemide viga reostaadi juures olevas termotakistis. Termo takistile võib "silla" peale joota ja toimib samamoodi. Võimalik, et viga võib olla ka lülitis endas ( ühendused ära põlenud ).
Tunneb ennast 4x4 roolis hästi!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Võibolla eksin, kuid mina olen nii aru saanud, et esimesed 3 astet lastakse läbi reostaadi ja 4.-s kiirus tuleb otse akult kuidagi. Et kui esimesed kolm ei tööta ja viimane 4-s töötab, siis reostaat otsas? :roll:
Kasutaja avatar
haier
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: E Okt 27, 2008 3:08 pm
Asukoht: saaremaa

Postitus Postitas haier »

no selge,ju tõmban omme laiali nii lüliti kui ka reostaadi enda,eks siis paistab milles asi on.
pasast välja aitab ainult vints...
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

TiitR kirjutas:Võibolla eksin, kuid mina olen nii aru saanud, et esimesed 3 astet lastakse läbi reostaadi ja 4.-s kiirus tuleb otse akult kuidagi. Et kui esimesed kolm ei tööta ja viimane 4-s töötab, siis reostaat otsas? :roll:
olles neid ise lahti võtnud olen jõudnus arusaamale et iga kiiruse jaoks on erinev spiraal takisti e. mida väiksemaks viiakse vool seda eglasemalt töötab mootor ja puhub seega vähem sooja. Kuna tegemist spiraalidega siis näiteks talvel kui sisse tuleva õhu avad on näiteks lume tõttu kinni ja soojendus töötab esimeses-teises astmes siis põleb takisti suht kiirelt maha kuna ei saa enam õhku peale mis takisti maha jahutaks.
Mihkel
Kasutaja avatar
haier
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: E Okt 27, 2008 3:08 pm
Asukoht: saaremaa

Postitus Postitas haier »

tänud,jälle targem.
pasast välja aitab ainult vints...
Kasutaja avatar
haier
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: E Okt 27, 2008 3:08 pm
Asukoht: saaremaa

Postitus Postitas haier »

tõmbasin siis selle reostaattakisti sealt mootori alt välja ja oligi teise astme traat pooleks läinud ja esimese astme omaga kokku sulanud,lüliti terve sest vool tuleb peale iga astme pealt,aga seda katkenud traati ei anna enam kuidagi vist korda teha?või on kellegil mindeig ideid,sest lihtsalt kokku ühendades ei tee puhur mitte üks piuks.tundub mingi keerulise ehitusega süsteem ka see spiraal seal,sees nagu traat ja peal mingi kõvasulam kate.
pasast välja aitab ainult vints...
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

haier kirjutas:tõmbasin siis selle reostaattakisti sealt mootori alt välja ja oligi teise astme traat pooleks läinud ja esimese astme omaga kokku sulanud,lüliti terve sest vool tuleb peale iga astme pealt,aga seda katkenud traati ei anna enam kuidagi vist korda teha?või on kellegil mindeig ideid,sest lihtsalt kokku ühendades ei tee puhur mitte üks piuks.tundub mingi keerulise ehitusega süsteem ka see spiraal seal,sees nagu traat ja peal mingi kõvasulam kate.
Kiireim viis ilmselt lammarist sama mudeli küljes ära keerata?
Kasutaja avatar
haier
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: E Okt 27, 2008 3:08 pm
Asukoht: saaremaa

Postitus Postitas haier »

seda juba ka tehtud,pühap siis saab loodetavasti korda:D
pasast välja aitab ainult vints...
Kasutaja avatar
haier
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: E Okt 27, 2008 3:08 pm
Asukoht: saaremaa

Postitus Postitas haier »

olemas siis nüüd uus reostaattakisti,tänud käigile ja TEEMA LUKKU!
pasast välja aitab ainult vints...
Vasta

Mine “Ford”