Algaja küsimus, mis arvate antud isendist
Moderaator: Moderators
Probleem on karburaator.Pole veel teada,et keegi oleks selle suutnud korralikult käima saada.Paljudel ,kes sellega on sõitnud, on saanud sellest peavalust siiber ja on vahele aretanud saabi või volvo karpad.karu kirjutas:Millised need probleemid siis on, läheb keema või hakkab lekkima või mis veel, äkki keegi kellel on kommenteerib.
Juhul kui see aga käib siis võibolla polegi nii hull see asi.Eks sa ise vaata.
Kui puterdab ja edasi ei käi siis tavapõhjus karpas.
Endal oli sama probleem.Keegi seda igal juhul korralikult tööle ei saanud ja tänu sellele läks vahele 3,3 TD.Igasugune beniinimootoriga kaasnev mure kadus kohe.
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
Teha annab kõike kuid soodsam tuleb osta kohe diisel troll. Diislil ja bensukal on erinevad käigukastid. Raamil on mootori ja käigukasti kandurid teiste kohtade peal jne. Kui ikkagi isu on,siis osta see valge troll ära- minult saad soodsalt heas korras 3,3td mootori koos käigukastiga. Huvi korral helista,räägin pikemalt.
Edu
Edu
51963080
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Disla vahele panek ei ole jahh niisama lihtne.Sellega kaasnevad erinevad probleemid milledele on küll rohi olemas.Näiteks on disla 24 volti ,bensukas aga 12 volti.Mootori ja kasti kinnitused tuleb ümber teha.Kardaanide mõõdud enam ei klapi jne...karu kirjutas:See disla vahele panek on vist ka paras tegemine, et kas neil kastid samad on või tuleb mootor koos kastiga muretseda kui soov on?
Kui aga aretamishuvi tekib siis nõu saab ikka anda.
Kunagi ammu sai sellega tr2 te sõidetud kui veel 32" rehvipiirang oli. Selle rehviga pole patroli käiguosa puhul mingeid kartusi ja kui ka juhtub küljesolev veovõlliliigend purunema, siis seda oma vanuse ja kulumise tõttu- osta originaalosa (küll oluliselt kallim) asemele ja näiteks meie ei hoidnud uute originaalligenditega ka rattad väljakeeratuna pedalit tagasi (lukku muidugi ka ees ei olnud), samas teised kurtsid ,,püsikiiruse " purunemise üle, pärast selgus, et purunenud vana detail vahetati pahatihti töötava vana detaili vastu. Mootorit sai samuti paar korda keedetud ja häda ei midagi. Ka jagaja saab surve alla panna. Pikk jutt -loll jutt, igatahes soovitan. Ah ja- lukke ei ole ees ega taga (sildades siis):) Paljud asendasid orig. karpa nn. Weberi (volvo) omaga ja toimis nagu ime, neid peaks ka saada olema. Tühja koha pealt muidugi vahetama ära hakka, meil töötas karpa tõrgeteta 1,5a. kuni turustasime- tõsi, tõusud ja eriti nendel seismine kangastuvad siiani silme ees 
Sees aastast 2003 piloot,vintsman,atv-
Olen sellist pidanud ja ka TR1 sõitnud-tõesti põhimõtteliselt peale selle et ei taha ta suure kallaku peal töötada,nagu midagi halba meelde ei tule.Sillad kestavad kuni 33 tlloi rattaga väga hästi ja kui veel normaalselt töötab siis mineku kohapealt vaata et JEEPiga võrdne.Mina soovitan.Loomulikult tuleb ikke peaga sõita.
DIESEL POWER
Selge, tänan kõiki kes viitsisid vastata, olen nüüd üsna selge pildi antud isendist saanud.
Vaadates ka teisi autosid leidsin siit foorumist, et discovery kohta räägitakse praktiliselt ainult head aga metsa jaoks kas 95a disco alla saab 31' rehve panna ja tõsta, vot seda pole kuskilt välja lugenud, äkki keegi annaks sellekohapealt ka natuke nõu.
Tänud ette veelkord
Vaadates ka teisi autosid leidsin siit foorumist, et discovery kohta räägitakse praktiliselt ainult head aga metsa jaoks kas 95a disco alla saab 31' rehve panna ja tõsta, vot seda pole kuskilt välja lugenud, äkki keegi annaks sellekohapealt ka natuke nõu.
Tänud ette veelkord
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
LR disco I läheb kohe alla 245/75 r16 ja pele 2" (tehase) tõstet ka 235/85 R16 või 7,5R16 (u 32,5" rehv).karu kirjutas:leidsin siit foorumist, et discovery kohta räägitakse praktiliselt ainult head aga metsa jaoks kas 95a disco alla saab 31' rehve panna ja tõsta, vot seda pole kuskilt välja lugenud, äkki keegi annaks sellekohapealt ka natuke nõu.
Tänud ette veelkord
Kui ol lisaküsimusi- helista mulle
või külasta:
http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=9
http://www.landrover.ee/foorum/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Paneks selle teema nüüd lukku, tänan veelkord kõiki kes vastasid ja nõu andsid. Otsustasin antud patrolist loobuda järgmistel põhjustel mis selgusid siin foorumis arutelude käigus.
Ettearvamatu mootori töökindlus
Karburaator pole mõeldud kallakute jaoks
Suur kütusekulu
Raami roostetamine
Peale metsaskäimise muuks ei kõlba eriti
Kui aga kellegil ikkagi antud isendi suhtes huvi on siis hinna suutsin juba 16000 kroonini tingida
Ettearvamatu mootori töökindlus
Karburaator pole mõeldud kallakute jaoks
Suur kütusekulu
Raami roostetamine
Peale metsaskäimise muuks ei kõlba eriti
Kui aga kellegil ikkagi antud isendi suhtes huvi on siis hinna suutsin juba 16000 kroonini tingida