Algaja küsimus, mis arvate antud isendist

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Millised need probleemid siis on, läheb keema või hakkab lekkima või mis veel, äkki keegi kellel on kommenteerib.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

karu kirjutas:Millised need probleemid siis on, läheb keema või hakkab lekkima või mis veel, äkki keegi kellel on kommenteerib.
Probleem on karburaator.Pole veel teada,et keegi oleks selle suutnud korralikult käima saada.Paljudel ,kes sellega on sõitnud, on saanud sellest peavalust siiber ja on vahele aretanud saabi või volvo karpad.
Juhul kui see aga käib siis võibolla polegi nii hull see asi.Eks sa ise vaata.
Kui puterdab ja edasi ei käi siis tavapõhjus karpas.
Endal oli sama probleem.Keegi seda igal juhul korralikult tööle ei saanud ja tänu sellele läks vahele 3,3 TD.Igasugune beniinimootoriga kaasnev mure kadus kohe.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

See disla vahele panek on vist ka paras tegemine, et kas neil kastid samad on või tuleb mootor koos kastiga muretseda kui soov on?
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

Teha annab kõike kuid soodsam tuleb osta kohe diisel troll. Diislil ja bensukal on erinevad käigukastid. Raamil on mootori ja käigukasti kandurid teiste kohtade peal jne. Kui ikkagi isu on,siis osta see valge troll ära- minult saad soodsalt heas korras 3,3td mootori koos käigukastiga. Huvi korral helista,räägin pikemalt.

Edu 8)
51963080
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

karu kirjutas:Millised need probleemid siis on, läheb keema või hakkab lekkima või mis veel, äkki keegi kellel on kommenteerib.
Selle mootori karpa ja kallakud ei sobi omavahel kohe kuidagi kokku.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

karu kirjutas:See disla vahele panek on vist ka paras tegemine, et kas neil kastid samad on või tuleb mootor koos kastiga muretseda kui soov on?
Disla vahele panek ei ole jahh niisama lihtne.Sellega kaasnevad erinevad probleemid milledele on küll rohi olemas.Näiteks on disla 24 volti ,bensukas aga 12 volti.Mootori ja kasti kinnitused tuleb ümber teha.Kardaanide mõõdud enam ei klapi jne...
Kui aga aretamishuvi tekib siis nõu saab ikka anda.
Tom 73
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: R Mär 16, 2007 11:10 am

Postitus Postitas Tom 73 »

Kunagi ammu sai sellega tr2 te sõidetud kui veel 32" rehvipiirang oli. Selle rehviga pole patroli käiguosa puhul mingeid kartusi ja kui ka juhtub küljesolev veovõlliliigend purunema, siis seda oma vanuse ja kulumise tõttu- osta originaalosa (küll oluliselt kallim) asemele ja näiteks meie ei hoidnud uute originaalligenditega ka rattad väljakeeratuna pedalit tagasi (lukku muidugi ka ees ei olnud), samas teised kurtsid ,,püsikiiruse " purunemise üle, pärast selgus, et purunenud vana detail vahetati pahatihti töötava vana detaili vastu. Mootorit sai samuti paar korda keedetud ja häda ei midagi. Ka jagaja saab surve alla panna. Pikk jutt -loll jutt, igatahes soovitan. Ah ja- lukke ei ole ees ega taga (sildades siis):) Paljud asendasid orig. karpa nn. Weberi (volvo) omaga ja toimis nagu ime, neid peaks ka saada olema. Tühja koha pealt muidugi vahetama ära hakka, meil töötas karpa tõrgeteta 1,5a. kuni turustasime- tõsi, tõusud ja eriti nendel seismine kangastuvad siiani silme ees :lol:
Sees aastast 2003 piloot,vintsman,atv-
lok665
Fitting 38"
Postitusi: 274
Liitunud: T Jaan 04, 2005 12:24 pm
Asukoht: nömme

Postitus Postitas lok665 »

Olen sellist pidanud ja ka TR1 sõitnud-tõesti põhimõtteliselt peale selle et ei taha ta suure kallaku peal töötada,nagu midagi halba meelde ei tule.Sillad kestavad kuni 33 tlloi rattaga väga hästi ja kui veel normaalselt töötab siis mineku kohapealt vaata et JEEPiga võrdne.Mina soovitan.Loomulikult tuleb ikke peaga sõita.
DIESEL POWER
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Selge, tänan kõiki kes viitsisid vastata, olen nüüd üsna selge pildi antud isendist saanud.

Vaadates ka teisi autosid leidsin siit foorumist, et discovery kohta räägitakse praktiliselt ainult head aga metsa jaoks kas 95a disco alla saab 31' rehve panna ja tõsta, vot seda pole kuskilt välja lugenud, äkki keegi annaks sellekohapealt ka natuke nõu.
Tänud ette veelkord
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

karu kirjutas:leidsin siit foorumist, et discovery kohta räägitakse praktiliselt ainult head aga metsa jaoks kas 95a disco alla saab 31' rehve panna ja tõsta, vot seda pole kuskilt välja lugenud, äkki keegi annaks sellekohapealt ka natuke nõu.
Tänud ette veelkord
LR disco I läheb kohe alla 245/75 r16 ja pele 2" (tehase) tõstet ka 235/85 R16 või 7,5R16 (u 32,5" rehv).
Kui ol lisaküsimusi- helista mulle

või külasta:
http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=9
http://www.landrover.ee/foorum/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Paneks selle teema nüüd lukku, tänan veelkord kõiki kes vastasid ja nõu andsid. Otsustasin antud patrolist loobuda järgmistel põhjustel mis selgusid siin foorumis arutelude käigus.

Ettearvamatu mootori töökindlus
Karburaator pole mõeldud kallakute jaoks
Suur kütusekulu
Raami roostetamine
Peale metsaskäimise muuks ei kõlba eriti

Kui aga kellegil ikkagi antud isendi suhtes huvi on siis hinna suutsin juba 16000 kroonini tingida :wink:
Suletud

Mine “Tahan osta aga ?”