Grand Cherokee tõstmine

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
varps
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: N Okt 09, 2008 1:28 pm

Postitus Postitas varps »

varps kirjutas:
Tänan heade soovituste eest, kuid mis võib olla orienteeruv hind (näiteks 2"). Ise olen Hiiumaal ja ei satu tihti Tallinnasse


http://www.jrmotors.ee/shop/index.php?cPath=41_48_45

Aga palun, väike valik algatuseks. Paigalduse osas saame ka aidata


Ma ei leidnud sellelt leheküljelt GC-le tõstet[/b]
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

varps kirjutas:varps kirjutas:
Tänan heade soovituste eest, kuid mis võib olla orienteeruv hind (näiteks 2"). Ise olen Hiiumaal ja ei satu tihti Tallinnasse


http://www.jrmotors.ee/shop/index.php?cPath=41_48_45

Aga palun, väike valik algatuseks. Paigalduse osas saame ka aidata


Ma ei leidnud sellelt leheküljelt GC-le tõstet[/b]
JR mõtles vist seda,et kui vaja saab tellida.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Kõige odavam on puksid vahele treida. Mul on ühed esimesed isegi hetkel üle, pandi just Küünis pikemad vedrud alla ja võeti veid üle aasta all olnud puksid ära. Hinnas saame kokkuleppele, tagumiste tegemiseks pead treiali otsima, need jäid mul praegu mängu.
Ja tulevikus võid siis juba paremate ja kallimate lahenduste peale edasi liikuda (või selle 2" tõstega piirduda, valik on Sinu :) ).
Ja seni olid (on) all originaalamordid ning kogu muu värk modimata, kuigi parem muidugi on amordid pikemate vastu vahetada ning panhardi kinnitust liigutada.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

mac1 kirjutas: ..muidu on ka vääga hea sõita..masin on ise-enesest juba suhteliselt raske ja metsas Uaz kõrval ikka suht "tampoon" .
kui Chero (vahet pole kas grand või mitte) on metsas nagu tampoon ja Uaz tohutu läbivusega maastur , siis on ta tõenäoliselt katki või on viga teisaltatavas puksis rooli ja istme vahel.
Hommikuselt vihane Mihkel
Viimati muutis svatski, K Nov 05, 2008 7:55 am, muudetud 1 kord kokku.
Mihkel
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

tegelikult tahtsin lisada, et alati ei ole vaja isegi tõsta, et edukalt liigelda. Kuna minu autole mahtus 31" MT rehv alla siis ei näe ka mõtet tõsta kui iga päev sõita :roll:
Mihkel
Kasutaja avatar
mac1
Off Roader Wannabe
Postitusi: 41
Liitunud: N Mai 29, 2008 6:49 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas mac1 »

Ma tahtsin siin nimelt välja tuua seda,et manuaal kast on metsas märksa parem kui automaat.Murupeal sõites ei ole mudugi vahet kui kõrge ta on,mis kumm ja mis kast sul on :D
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

mac1 kirjutas:Ma tahtsin siin nimelt välja tuua seda,et manuaal kast on metsas märksa parem kui automaat.Murupeal sõites ei ole mudugi vahet kui kõrge ta on,mis kumm ja mis kast sul on :D
Ma väga kardan, et sa oled vähemuses või hoopis üksi oma manuaalkasti arvamusega :D
Hakka veel kütteõli ka kiitma :twisted:
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

urmas kirjutas:
mac1 kirjutas:Ma tahtsin siin nimelt välja tuua seda,et manuaal kast on metsas märksa parem kui automaat.Murupeal sõites ei ole mudugi vahet kui kõrge ta on,mis kumm ja mis kast sul on :D
Ma väga kardan, et sa oled vähemuses või hoopis üksi oma manuaalkasti arvamusega :D
Hakka veel kütteõli ka kiitma :twisted:
igati Urmasega nõus ja KUMMIGA on nii, et meie peres süüakse tablette aga millegipärast olen eelistanud Durexit, kasti mul kahjuks pole aga autol on Automaat kast ja lisaks kõigele ka nelivedu.
päikest
Mihkel
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

mac1 kirjutas:Ma tahtsin siin nimelt välja tuua seda,et manuaal kast on metsas märksa parem kui automaat.Murupeal sõites ei ole mudugi vahet kui kõrge ta on,mis kumm ja mis kast sul on :D
Siin on selle teema lahkamisega juba vaeva nähtud http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=594 ... list+kasti .
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

Muidugi kui see seitsmes ratas - "sitaratas" - istub ka TR3 masina rooli muutub viimanegi tampooniks. Nii, et kui sa "mac1" tunned, et tampooniga sõidad, siis vajuta seda kergelt liikuvat pedaali ja imestad ise ka, et tampoonile on antud tiivad.
PS! Mitte alati kui sügavaks läheb :oops:
Kummidel võiksid vähe kõrgemad "rõõmunublud" ka küljes olla :lol:
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

Siin http://www.jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/ ... /index.htm
lehel on juttu front jounce bumper spacers'test. Mis need on ja milleks neid vaja on?

Pilt
Pilt

Kas neid siis juba originaalis all ei ole?
Nagu ma aru saan, siis lähevad nad esisillale?
V8
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

oleg p kirjutas:Siin http://www.jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/ ... /index.htm
lehel on juttu front jounce bumper spacers'test. Mis need on ja milleks neid vaja on?

Pilt
Pilt

Kas neid siis juba originaalis all ei ole?
Nagu ma aru saan, siis lähevad nad esisillale?
Kõige lihtsamini öeldes, silla läbilöögi pukside pikendused.
Originaalis lihtsalt kausi sees, keerad lahti ja paned puksi koos pikema poldiga tagasi.
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

Ehk keegi oskav vastata, et kui 3'' tõsta(jeep GC 5.2), siis kui palju peaks masinal banhardi varrast pikemaks tegema? Ja kas pikemaks teha varrast ennast selle pikema osa pealt või banhardi painde tõusu pikendada?Kas esimesel ja tagumisel sillal sama palju pikendada?

Sama ka esimese stabikaga, kui palju vaja stabikas pikemaks teha?
V8
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Mina tõstsin panhardi kinnitust silla küljes kõrgemale - see tundus andvat parima tulemuse. Kui teed panhardi pikemaks, siis silla ülemises asendis lükatakse silda rohkem vasakule kui enne (rehv hakkab käima vastu koopa äärt). Pikkuse saad teada nii, et kui sild on auto suhtes keskel, siis mõõdad ära, palju vaja on, et kinnitus oleks õigel kohal. Kinnituse kõrgemale tõstmisel muidugi peaks see tõstetav pikkus olema täpselt sama auto tõstega. Sama stabikate kohta (nii esimene kui tagumine) - kui teed kondid pikemaks sama palju, kui autot tõstad, jääb stabika nurk paika.
Esimese panhardiga on kinnituse tõstmine raskem - rooli amordi kinnitus jääb ette, samuti peaks panhard olema paralleelne roolivardaga. Seega seal tuleb ilmselt panhardi pikendada...
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
oleg p
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: P Aug 29, 2010 5:23 pm
Asukoht: Harjumaa - Lääne-Virumaa

Postitus Postitas oleg p »

reimo kirjutas:Mina tõstsin panhardi kinnitust silla küljes kõrgemale - see tundus andvat parima tulemuse. Kui teed panhardi pikemaks, siis silla ülemises asendis lükatakse silda rohkem vasakule kui enne (rehv hakkab käima vastu koopa äärt). Pikkuse saad teada nii, et kui sild on auto suhtes keskel, siis mõõdad ära, palju vaja on, et kinnitus oleks õigel kohal. Kinnituse kõrgemale tõstmisel muidugi peaks see tõstetav pikkus olema täpselt sama auto tõstega. Sama stabikate kohta (nii esimene kui tagumine) - kui teed kondid pikemaks sama palju, kui autot tõstad, jääb stabika nurk paika.
Esimese panhardiga on kinnituse tõstmine raskem - rooli amordi kinnitus jääb ette, samuti peaks panhard olema paralleelne roolivardaga. Seega seal tuleb ilmselt panhardi pikendada...
Nagu ma aru saan, siis taga silla panhardi kinnituse tõstsid kõrgemale(minu puhul 3'') ja esimese panhardi teen 3'' pikemaks, kuid mis osa ma pikemaks teen, kas üld pikkuse teen lihtsalt pikemaks(nt sellest panhardi pikemast sirgest osast) või seda painutatud nurka pikemaks tegema?
Stabikad teen lihtsalt 3'' pikemaks?
Mis sa mõtled nii esimese, kui ka tagumise stabika all?(Ja mis sa kondi pikendamise all mõtled?)
Äkki tood mulle nr-itega välja, mis stabikad pikemaks tegema pean: http://topparts.crownauto.us/et_EE/m/19 ... verdustus/

Kas tagumisel sillal oleva panhardi kinnituse tõstan kõrgemale silla küljes oleva kinnituse ja kere poolne kinnitus jääb samaks?

Krdi palju küsimusi tuli nüüd :)
V8
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”