sellest vast tuleb ikka masin:D
Mainor Team safariauto
Moderaator: Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Paraku praeguse seisuga ikkagi mitteTR Pjätt kirjutas:NO nii, kas on siis nüüd õiget TR3 autot oodata. (Volvo Sillad)![]()
Üks pilt siis ka esisilla lääbade nurgast "normaalasendis":

versus (peaaegu) maksimaalselt kõrge asend:

Hoolimata manitsustest jätame praegu nii. Kui teie kõigi ennustused täide lähevad ja me nii kui nii varsti sillad vahetame, siis ei hakka praegu kõike lahti lõikama uuesti, sest on juba kõvasti kinni lastud.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Kas reaktiivvarda kinnitus veits nõrk ei ole ? Või läheb sinna miski tugi juurde?
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album90/luukere4
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album90/luukere4
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ikka hunnik tugesid ja muid tugevdusi läheb juurde. Praegu enamik asju ainult punktitud.uputaja kirjutas:Kas reaktiivvarda kinnitus veits nõrk ei ole ? Või läheb sinna miski tugi juurde?
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album90/luukere4
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
tarmo kirjutas:Ikka hunnik tugesid ja muid tugevdusi läheb juurde. Praegu enamik asju ainult punktitud.uputaja kirjutas:Kas reaktiivvarda kinnitus veits nõrk ei ole ? Või läheb sinna miski tugi juurde?
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album90/luukere4
Mind hakkas huvitama, et mille vedrud need on
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vedrud on Vaz 2102 tagumised. Otsustatud sai selle järgi, et esiteks soovitati ja seejärel sai mõõdetud ja proovitud. Proovimine käis nii, et panime vedrud raamile alla ja ladusime kõik asjad sinna otsa (kere, mootor, kastid, vintsid, seeklid, kustutid, meie ise jnejne). Seejärel mõõtsime ära kui palju vedrud kokku vajusid ja sellest tulenevalt valisime vedrukausside kõrguse. Igaks juhuks jätsime kausid pigem veidi mõõdetust allapoole, kui üles, sest vedrudele saab vahele alati midagi panna, aga lühemaks on neid raskem teha.pakane kirjutas: Mind hakkas huvitama, et mille vedrud need onLisaks veel, et mille järgi sa otsustasid
, et need on õiged?
Pehmusest või jäikusest ei saa muidugi aru enne, kui auto sõitma saab.
Muidu on head pikad (ja odavad) vedrud.
Täna sai valmis summuti:


Loodetavasti seda ikka Tööriistamarketi kummipuksid hoiavad kinni
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kas oleks mõttekas summuti ots üles (veest välja) tuua?
On kuulda olnud, et kui ots vee all ja mootor välja sureb, siis imeb sealt kaudu vee sisse, mis oleks halb.
Teisest küljest jälle kui ots on ülespidi, siis saab ju vesi ise sisse voolata (kui minna piisavalt sügavale)? Jälle halb.
On kuulda olnud, et kui ots vee all ja mootor välja sureb, siis imeb sealt kaudu vee sisse, mis oleks halb.
Teisest küljest jälle kui ots on ülespidi, siis saab ju vesi ise sisse voolata (kui minna piisavalt sügavale)? Jälle halb.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Minuarust on see väga kahe otsaga asi, kuid siiski arvan et ülesse on parem. Isiklikult tean Cherot, mis võistlustel oli sumpaga nii sügavas vees, et vastusurve oli nii suur, et mootor suri lihtsalt välja.
Jünger
Jünger
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Jünger, kas Cherod on siis nii lahjad, et pisike porilomp suudab mootori välja suretada
. Suzuke suutis olla tagant katusenurgani vees ja mootor töötas ning teadupärast on suzukesel 1,3 mootor.
Isiklikult eelistaks siiski toru sirgelt võimalikult taha. Ülese toru on seetõttu paha, et kui vesi ikkagi sisse juhtub saama, siis tuleb toru tühjaks saamiseks kuskilt altpoolt liitmik lahti päästa. ATV meestel ju pidev probleem, kuna neil ka sumpa ülespoole tavaliselt.
Isiklikult eelistaks siiski toru sirgelt võimalikult taha. Ülese toru on seetõttu paha, et kui vesi ikkagi sisse juhtub saama, siis tuleb toru tühjaks saamiseks kuskilt altpoolt liitmik lahti päästa. ATV meestel ju pidev probleem, kuna neil ka sumpa ülespoole tavaliselt.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
jr kirjutas:Mida lühem toru, seda parem. Too ta enne tagumist silda raami alt välja ja asi vask. Isegi kui vee all ära sureb, jõuab mootor vee välja litsuda käivitamisel.
On nii ja naa aga põhja all lõpev summuti võib olla väga eluohtlik (sügaval kinni istudes reaalne vingumürgituse oht). Ja kui mootor välja sureb ja vesi sügav on siis voolab nagu tirtsti vesi läbi lahtise väljalaskeklapi silindrisse ja kui sul on diisel siis see enam ei käivitu, kui kehvasti läheb, peab lausa suurema remondi ette võtma. Alla julgeks ma summuti jätta ainult siis, kui sa oled 101% kindel, et sa autot vees välja ei sureta ja tehnika ise välja ei sure. Ma näit. ise ka ei tea, kuhu ma enda autol selle summuti toru viin, tõenäoliselt jätan u. meetri kõrgusele.
Aga elu näitab, et halvimaks tuleb valmis olla.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
No ma ei tea kas nii lahja või mitte, aga sSuvesõidul juhtus selline asi. Võib-olla oli lihtsalt mitme asja kokku langemine.boob kirjutas:Jünger, kas Cherod on siis nii lahjad, et pisike porilomp suudab mootori välja suretada.
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kas omab mingit tähtsust see, kas pidurisadulad on paigutatud silla suhtes ette, taha või hoopis üles? Loogika ütleb, et pole mingit vahet ja üleval oleks nad kõige rohkem kaitstud (sh voolikud).
Täna said paika amordid. Käiku läksid päris hea pika käiguga LC80 omad (tagumised). Käik on neil 25 cm, seega 12,5 cm kummaski suunas. Pildid hiljem.
Täna said paika amordid. Käiku läksid päris hea pika käiguga LC80 omad (tagumised). Käik on neil 25 cm, seega 12,5 cm kummaski suunas. Pildid hiljem.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
.boob kirjutas:Jünger, kas Cherod on siis nii lahjad, et pisike porilomp suudab mootori välja suretada. Suzuke suutis olla tagant katusenurgani vees ja mootor töötas ning teadupärast on suzukesel 1,3 mootor.
Isiklikult eelistaks siiski toru sirgelt võimalikult taha. Ülese toru on seetõttu paha, et kui vesi ikkagi sisse juhtub saama, siis tuleb toru tühjaks saamiseks kuskilt altpoolt liitmik lahti päästa. ATV meestel ju pidev probleem, kuna neil ka sumpa ülespoole tavaliselt.
Boob, Sul peaks ju meeles olema, kui kevadisel VGS-il lr90
omale vee mootorisse tõmbas, eelsoojendus küündlad maha, vesi välja
ja käima ta läks, olgugi et kogu see võsaalune oli halli tossu (auru)
täis. Kusjuures me olime ennast enne jõest seisva mootoriga vintsiga
läbi tõmmanud. minu meelest see vesi "tagant kaudu" ikka mootorini
ei jõua.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS