
sellest vast tuleb ikka masin:D
Moderaator: Moderators
Paraku praeguse seisuga ikkagi mitteTR Pjätt kirjutas:NO nii, kas on siis nüüd õiget TR3 autot oodata. (Volvo Sillad)![]()
Ikka hunnik tugesid ja muid tugevdusi läheb juurde. Praegu enamik asju ainult punktitud.uputaja kirjutas:Kas reaktiivvarda kinnitus veits nõrk ei ole ? Või läheb sinna miski tugi juurde?
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album90/luukere4
tarmo kirjutas:Ikka hunnik tugesid ja muid tugevdusi läheb juurde. Praegu enamik asju ainult punktitud.uputaja kirjutas:Kas reaktiivvarda kinnitus veits nõrk ei ole ? Või läheb sinna miski tugi juurde?
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album90/luukere4
Vedrud on Vaz 2102 tagumised. Otsustatud sai selle järgi, et esiteks soovitati ja seejärel sai mõõdetud ja proovitud. Proovimine käis nii, et panime vedrud raamile alla ja ladusime kõik asjad sinna otsa (kere, mootor, kastid, vintsid, seeklid, kustutid, meie ise jnejne). Seejärel mõõtsime ära kui palju vedrud kokku vajusid ja sellest tulenevalt valisime vedrukausside kõrguse. Igaks juhuks jätsime kausid pigem veidi mõõdetust allapoole, kui üles, sest vedrudele saab vahele alati midagi panna, aga lühemaks on neid raskem teha.pakane kirjutas: Mind hakkas huvitama, et mille vedrud need onLisaks veel, et mille järgi sa otsustasid
, et need on õiged?
jr kirjutas:Mida lühem toru, seda parem. Too ta enne tagumist silda raami alt välja ja asi vask. Isegi kui vee all ära sureb, jõuab mootor vee välja litsuda käivitamisel.
No ma ei tea kas nii lahja või mitte, aga sSuvesõidul juhtus selline asi. Võib-olla oli lihtsalt mitme asja kokku langemine.boob kirjutas:Jünger, kas Cherod on siis nii lahjad, et pisike porilomp suudab mootori välja suretada.
.boob kirjutas:Jünger, kas Cherod on siis nii lahjad, et pisike porilomp suudab mootori välja suretada. Suzuke suutis olla tagant katusenurgani vees ja mootor töötas ning teadupärast on suzukesel 1,3 mootor.
Isiklikult eelistaks siiski toru sirgelt võimalikult taha. Ülese toru on seetõttu paha, et kui vesi ikkagi sisse juhtub saama, siis tuleb toru tühjaks saamiseks kuskilt altpoolt liitmik lahti päästa. ATV meestel ju pidev probleem, kuna neil ka sumpa ülespoole tavaliselt.