Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Selline jama et kui uazi püüad käivitada siis ilma ca 20 gaasipedaali tallamisetta käima ei lähe nii soojalt kui külmalt!!!?
Kui niisama käiata siis käiasin väga võimsa varta aku tühjaks ja ikka ei käivitunud...ja kui pedaali anda siis matsupill poolest pöördest
Sõber rääkis et osadel pidigi olema selline viga kohe tehasest!
Nii, "Lühikursus" karpast:
Mõtle, mida sa teed pedaali "pumpamisega" - pumpad kiirenduspumbaga kütust ujukiruumist kollektorisse, ehk siis rikastad küttesegul! Praktikas rikastatakse segu käivitamisel õhuklapi sulgemisega, kusjuures õhuklapi telje külge on ühendet hoob, milline avab omakorda ka segusiibrit. S.t. käivitamiseks tekib rikas segu. Sedaviisi, s.t. õhuklapi sulgemisega rikastatkse segu külma mootori käivitamisel.
Sooja mootori puhul üldjuhul karpaga mootoril vajutatakse gaasipedaal rahulikult põhja ja siis käivitatakse.
Kuna sinul tahab "pedaalimist" ka sooja mootori puhul, siis järelikult:
*saab karpa või sisselaske kollektor lisaõhku
*tüüpilised kohad on: *karpa lahutuspinna tihend
*karpa jala tihend
*kulunud karpal isegi seguklapi telje vahelt
*jagaja vaakumregulaatorist
*karpa ja sisselaskekollektori vaheline tihend
*sisselaske kollektori tihend
*on ummistunud tühikäigu ökonomaiseri düüsid
*on ujukikambris kütuse tase madal
Nichtraucher kirjutas:Nii, "Lühikursus" karpast:
Mõtle, mida sa teed pedaali "pumpamisega" - pumpad kiirenduspumbaga kütust ujukiruumist kollektorisse, ehk siis rikastad küttesegul! Praktikas rikastatakse segu käivitamisel õhuklapi sulgemisega, kusjuures õhuklapi telje külge on ühendet hoob, milline avab omakorda ka segusiibrit. S.t. käivitamiseks tekib rikas segu. Sedaviisi, s.t. õhuklapi sulgemisega rikastatkse segu külma mootori käivitamisel.
Sooja mootori puhul üldjuhul karpaga mootoril vajutatakse gaasipedaal rahulikult põhja ja siis käivitatakse.
Kuna sinul tahab "pedaalimist" ka sooja mootori puhul, siis järelikult:
*saab karpa või sisselaske kollektor lisaõhku
*tüüpilised kohad on: *karpa lahutuspinna tihend
*karpa jala tihend
*kulunud karpal isegi seguklapi telje vahelt
*jagaja vaakumregulaatorist
*karpa ja sisselaskekollektori vaheline tihend
*sisselaske kollektori tihend
*on ummistunud tühikäigu ökonomaiseri düüsid
*on ujukikambris kütuse tase madal
tänud vaatan eelmainitud asjad üle ja annan teada mida juhtunud!
Paned märgid alt vända pealt paika. Ühendad jagaja sisse tuleva kontakti peale kontrollambi või destri otsa ja teise massi. Süüde sisse ikka ka. Keerad jagajat niikaua kui lamp hakkab põlema või osuti destril liikuma. Ongi kõik. Vända peal on märk 10 kraadi enne Ülemist surnud seisu. Märgid paned ikka esimese silindri kohta. Kogu lugu - jutt nii pikk
4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Täienduseks eelpool toodud süütemomendi seadmise õpetusele:
*oktaankorrektor tuleks 0 seada
*keerata tuleb siis jagaja korpust
*jagaja rootorit samal ajal teise käega normaalsele pöörlemisele
vastupidises suunas hoides&surudes
(sellega võtad välja lõtkudest&inertsist tuleneva vea)
Ja lõplik süüte timmimine alles pärast seda, kui karpa on vinks-vonks, oktaankorrektorist ja kuulmise järgi.
Vanadel autodel(asjad kulund,kett või rihm veninud jne.) võivad need märgid vänta panna.Sai regullitud niiviisi: keerad jagaja kinnituspoldi lahti.Paned auto käima ja hoiad ca 1500 rpm.Siis keerad jagajat ühele poole,kuni kuuled,et hakkab kehvemini käima.Siis teisele poole sama.Ja siis keerad keskele ja kruvid kinni.
Kui ikka kogemust vähe siis niiviisi paikapanek hakatuseks liiga karm!
Peab ikka sõitma ka proovima jne.
Oktaankorrektorist nö "timmimine" iseasi.
Kui on kahtlus, et kas märgid paigas või mitte, siis pigem esimese sil. küünal maha ja klapikambrikaan ka maha.
Esimese sil üss paika, samal ajal peavad klapid olema kinni ja jagaja rootori otsik sellises asendis, et esimesse silindrisse säde tulemas.