Uaz, Karpa jamab vist

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
imelyk
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Sept 13, 2008 8:17 pm

Uaz, Karpa jamab vist

Postitus Postitas imelyk »

Selline jama et kui uazi püüad käivitada siis ilma ca 20 gaasipedaali tallamisetta käima ei lähe nii soojalt kui külmalt!!!?
Kui niisama käiata siis käiasin väga võimsa varta aku tühjaks ja ikka ei käivitunud...ja kui pedaali anda siis matsupill poolest pöördest

Sõber rääkis et osadel pidigi olema selline viga kohe tehasest!

Isiklikult arvan et jama karpas vast? :shock:
4x4 Go To The Woods
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

Nii, "Lühikursus" karpast:
Mõtle, mida sa teed pedaali "pumpamisega" - pumpad kiirenduspumbaga kütust ujukiruumist kollektorisse, ehk siis rikastad küttesegul! Praktikas rikastatakse segu käivitamisel õhuklapi sulgemisega, kusjuures õhuklapi telje külge on ühendet hoob, milline avab omakorda ka segusiibrit. S.t. käivitamiseks tekib rikas segu. Sedaviisi, s.t. õhuklapi sulgemisega rikastatkse segu külma mootori käivitamisel.
Sooja mootori puhul üldjuhul karpaga mootoril vajutatakse gaasipedaal rahulikult põhja ja siis käivitatakse.
Kuna sinul tahab "pedaalimist" ka sooja mootori puhul, siis järelikult:
*saab karpa või sisselaske kollektor lisaõhku
*tüüpilised kohad on: *karpa lahutuspinna tihend
*karpa jala tihend
*kulunud karpal isegi seguklapi telje vahelt
*jagaja vaakumregulaatorist
*karpa ja sisselaskekollektori vaheline tihend
*sisselaske kollektori tihend
*on ummistunud tühikäigu ökonomaiseri düüsid
*on ujukikambris kütuse tase madal
Beast'i isa.
Kasutaja avatar
imelyk
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Sept 13, 2008 8:17 pm

Postitus Postitas imelyk »

Nichtraucher kirjutas:Nii, "Lühikursus" karpast:
Mõtle, mida sa teed pedaali "pumpamisega" - pumpad kiirenduspumbaga kütust ujukiruumist kollektorisse, ehk siis rikastad küttesegul! Praktikas rikastatakse segu käivitamisel õhuklapi sulgemisega, kusjuures õhuklapi telje külge on ühendet hoob, milline avab omakorda ka segusiibrit. S.t. käivitamiseks tekib rikas segu. Sedaviisi, s.t. õhuklapi sulgemisega rikastatkse segu külma mootori käivitamisel.
Sooja mootori puhul üldjuhul karpaga mootoril vajutatakse gaasipedaal rahulikult põhja ja siis käivitatakse.
Kuna sinul tahab "pedaalimist" ka sooja mootori puhul, siis järelikult:
*saab karpa või sisselaske kollektor lisaõhku
*tüüpilised kohad on: *karpa lahutuspinna tihend
*karpa jala tihend
*kulunud karpal isegi seguklapi telje vahelt
*jagaja vaakumregulaatorist
*karpa ja sisselaskekollektori vaheline tihend
*sisselaske kollektori tihend
*on ummistunud tühikäigu ökonomaiseri düüsid
*on ujukikambris kütuse tase madal
tänud vaatan eelmainitud asjad üle ja annan teada mida juhtunud!
4x4 Go To The Woods
Kasutaja avatar
imelyk
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Sept 13, 2008 8:17 pm

Postitus Postitas imelyk »

olen siis väheke näppinud ja hakkab looma.!
soov teada ka kuidas saab aru et süüde on nii paigas kui peaks?(koduste vahenditega)
4x4 Go To The Woods
Kasutaja avatar
Panda
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
Kontakt:

Postitus Postitas Panda »

Paned märgid alt vända pealt paika. Ühendad jagaja sisse tuleva kontakti peale kontrollambi või destri otsa ja teise massi. Süüde sisse ikka ka. Keerad jagajat niikaua kui lamp hakkab põlema või osuti destril liikuma. Ongi kõik. Vända peal on märk 10 kraadi enne Ülemist surnud seisu. Märgid paned ikka esimese silindri kohta. Kogu lugu - jutt nii pikk :wink:
4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

Täienduseks eelpool toodud süütemomendi seadmise õpetusele:
*oktaankorrektor tuleks 0 seada
*keerata tuleb siis jagaja korpust
*jagaja rootorit samal ajal teise käega normaalsele pöörlemisele
vastupidises suunas hoides&surudes
(sellega võtad välja lõtkudest&inertsist tuleneva vea)

Ja lõplik süüte timmimine alles pärast seda, kui karpa on vinks-vonks, oktaankorrektorist ja kuulmise järgi.
Beast'i isa.
Kasutaja avatar
imelyk
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Sept 13, 2008 8:17 pm

Postitus Postitas imelyk »

suured tänud!
4x4 Go To The Woods
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Vanadel autodel(asjad kulund,kett või rihm veninud jne.) võivad need märgid vänta panna.Sai regullitud niiviisi: keerad jagaja kinnituspoldi lahti.Paned auto käima ja hoiad ca 1500 rpm.Siis keerad jagajat ühele poole,kuni kuuled,et hakkab kehvemini käima.Siis teisele poole sama.Ja siis keerad keskele ja kruvid kinni.
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

Kui ikka kogemust vähe siis niiviisi paikapanek hakatuseks liiga karm!
Peab ikka sõitma ka proovima jne.
Oktaankorrektorist nö "timmimine" iseasi.
Kui on kahtlus, et kas märgid paigas või mitte, siis pigem esimese sil. küünal maha ja klapikambrikaan ka maha.
Esimese sil üss paika, samal ajal peavad klapid olema kinni ja jagaja rootori otsik sellises asendis, et esimesse silindrisse säde tulemas.
Beast'i isa.
Kasutaja avatar
imelyk
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Sept 13, 2008 8:17 pm

Postitus Postitas imelyk »

sain süüte paika ... väga suur abi oli kontrolllamp.
ja hiljem vähe "timmisin" hääle järgi.!
4x4 Go To The Woods
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”