tahmav patrol 2,8 Y61

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
sepaonu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: N Sept 11, 2008 10:52 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas sepaonu »

No nii, nüüd siis olen jõudnud oma tossava aparaadiga lõppfaasi, sest kõrgsurvepump andis saba. Mõned päevad tagasi käima pannes tekkis tunne, et ümberkaudsete majade rahvas tuleb vingumürgituse vältimiseks evakueeruda ja jõud kadus kah täiesti ära. Arsti juurde sõites diagnoositi raskekujuline kõrgsurvepumba häving. Oskab keegi kõrgsurvepumba soetamise koha pealt head nõu anda???Vana pidavat nõnda kulunud olema, et selle lappimine mõttetu on.
Patrol 2,8TD (Y61)1998
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Nojah,mul said klapid regullitud ja asi paranes kõvasti.Ülevaatuse onud igatahes ei öelnud midagi...
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Usun et korgsurvepumba ma leian sulle..
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
sepaonu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: N Sept 11, 2008 10:52 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas sepaonu »

Tänaseks olen saanud pumbale uue sisu ja kui suudetakse ka pumba diagnostika ära teha, siis olen ehk sedakorda selle asjaga ühel pool. Olen aru saanud, et selle pumba häälestamine igavene nõõk on. Kui aga siiski asjast asja ei saa, siis tuleb pakkumine igal juhul teemaks. Palju küsid?
Igal juhul oskan nädala lõpuks õelda, mis seis on... Otsisin pea kuu aega ja ühtki varianti... lõppeks saigi siis vana pumba lappimine teemaks võetud.
Patrol 2,8TD (Y61)1998
Kasutaja avatar
sepaonu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: N Sept 11, 2008 10:52 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas sepaonu »

Aga asjad ei tohi liiga lihtsad olla... Vahetatud etteandepump, filtrid, pihusti otsad, samuti tehti kõrgsurvepumba remont ja diagnostika aga kurivaim tossab endiselt. Mootori töötamisel on kuulda, kuidas pump aeg-ajalt süütenurka muudab. Siit ka järgmine idee, et viga peab olema mõnes elektroonikakomponendis. On`s kellelgi mõtteid- kogemusi ???
Patrol 2,8TD (Y61)1998
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Minu diisel Pajero suitses ja oli jõuetu vigase EGR klapi tõttu näiteks :roll: .
Vasta

Mine “Nissan / Renault”