tahmav patrol 2,8 Y61
Moderaatorid: jr, Moderators
tahmav patrol 2,8 Y61
Mõni aig tagasi sai mootorile kapremont tehtud. Muidu enam- vähem aga jõuga oli probleeme- eriti alumises otsas . Käisin faktos diagnostikas, regulliti pumpa ja asi hulka parem, kuid alumine ots 1000- 2000 p vahel endiselt lahjavõitu Küll aga hakkas peale seda hullult tossama- must lont on kogu aeg sabas. Kas valik ongi lahja mootor veel lahjemaks keerata või must lont sabas? On`s kellelgi analoogseid kogemusi ja kas on probleemile rohtu leitud?
Patrol 2,8TD (Y61)1998
Mismoodi nad seda pumpa regullivad?Mul kah tahmab,aga see-eest kiirendus 100-160 täiesti muljetavaldav.Poleks nii palju vajagi.Esindus ei osand midagi kosta,kui ainult,et harjumatult terav.Chipi kohta ütles,et seda oleks arvuti näidanud.Üks vana kooli diislimees käskis kõigepealt klapid reguleerida(polegi hüdroga?).Siis haamriga sumbutajat taguda(mitte katti),et kõik saast lahti tuleb ja siis kuskil "tühjaks" vajutada.Siis vajaduse korral pump,kus pidada saama kah miskit sättida ja pihustid.Aga alla 1500 rpm ei toimu minu omal kah miskit,alguses ei osanud mudas sõitagi,kui olid harjunud BJ40-ga
Kui sul mõni aeg tagasi mootorit tehti,siis võivad vahed valed küll olla(sisse töötand).
Kui sul mõni aeg tagasi mootorit tehti,siis võivad vahed valed küll olla(sisse töötand).
Jep, õhufilter vahetati samal ajal, kui pumba regull toimus... Mingit muud viga ka arvuti ei näidanud. Iseeneset kui turbo taha tuleb ka ei kurda- täitsa normilt liigub. Probla just 1000-2000 vahel. Vähegi vedelama pinnase peale ilma aeglustita minna pole asja. Klappidega asi ok! Kontrollitud. Võimalik, et viga siiski kõrgsurve pumbas olema. Japse igal pool ei taheta teha. Oskab keegi mõnd asajlikku taati soovitada, kel nupp nokib. Faktos väideti, et meil pumba remonti ei tehta, vist ainult lombi taga...
Patrol 2,8TD (Y61)1998
See 2.8TD ongi nihuke rohkem bensuka moodi diisel mis tahab pöördeid ja alumises otsas puudub igasugune jõud. Vaata selle mootori momendigraafikut. Ise olen kaks sellist ära pidanud ja tean millest räägin.
3.0TD vääne on tühikäigul suurem kui 2,8TD maksimumvääne. Siin aitab ainult mootori (auto) vahetus.
3.0TD vääne on tühikäigul suurem kui 2,8TD maksimumvääne. Siin aitab ainult mootori (auto) vahetus.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Seleta nüüd siis ka lollile (mulle) kuidas seda tehaMahviaDeTyrk kirjutas:No kui mootoril jõudu pole enne kui turbo ta vaakumist välja tõstab siis tuleb turbo panna seda madalamal pöördel tegema
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
nt, teistsuguste parameetritega turbo, topelt-turbo, muutuva geomeetriaga turboTony kirjutas:Seleta nüüd siis ka lollile (mulle) kuidas seda tehaMahviaDeTyrk kirjutas:No kui mootoril jõudu pole enne kui turbo ta vaakumist välja tõstab siis tuleb turbo panna seda madalamal pöördel tegema![]()
![]()
PS: Mingisugust abi saab kindlasti ka väljalaske torustiku parameetrite muutmisega (parandada gaaside äravoolu)
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Viimasel jutul jumet,põhja all massinal hirmus suured paunad.Tagurdasin korra metsas keskelt pooleks,nii et tagumine pütt enam järel polnud.Hääled kõvemaks ei läinud(alles õhtul märkasin,et sumpsi ots kuidagi valesti),küll aga tuli minekut veelgi juurde.Nuputan siin vaikselt,et äkki need pütid minema visata ja üks ilus pisike resonaator asemele panna(nagu võistlusautodel).
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Mes krdi resonaator - turbo on ise üks edev summuti ja resonaator - 2.5-3'' torujuppfagott kirjutas:Nuputan siin vaikselt,et äkki need pütid minema visata ja üks ilus pisike resonaator asemele panna(nagu võistlusautodel).
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=12469
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Kahjutu võib olla - aga milleks see kasulik on ?fagott kirjutas:Kahjuks pole sulle pilti näidata,kuid see asjandus,mida mõtlen,on selline kahjutu vidin,mis paistab otse läbi,on ca 30-40 cm pikk,diameeter ainult 2" suurem,kui läbimineval torul ja otsad lähevad sujuvalt jämedamaks,nii et oksad sinna taha kinni ei jää.Loodan,et sai arusaadav kirjeldus
tartuoffroad.ee
5581340
5581340