tahmav patrol 2,8 Y61

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
sepaonu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: N Sept 11, 2008 10:52 pm
Asukoht: Harjumaa

tahmav patrol 2,8 Y61

Postitus Postitas sepaonu »

Mõni aig tagasi sai mootorile kapremont tehtud. Muidu enam- vähem aga jõuga oli probleeme- eriti alumises otsas . Käisin faktos diagnostikas, regulliti pumpa ja asi hulka parem, kuid alumine ots 1000- 2000 p vahel endiselt lahjavõitu Küll aga hakkas peale seda hullult tossama- must lont on kogu aeg sabas. Kas valik ongi lahja mootor veel lahjemaks keerata või must lont sabas? On`s kellelgi analoogseid kogemusi ja kas on probleemile rohtu leitud?
Patrol 2,8TD (Y61)1998
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

õhufiltrit kontrollisid/vahetasid millal ?

ja see 2.8 ongi tuim enne kui turbosse ei lenda (~2200rpm) ning siis on ka ainult natule parem :?


Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Mismoodi nad seda pumpa regullivad?Mul kah tahmab,aga see-eest kiirendus 100-160 täiesti muljetavaldav.Poleks nii palju vajagi.Esindus ei osand midagi kosta,kui ainult,et harjumatult terav.Chipi kohta ütles,et seda oleks arvuti näidanud.Üks vana kooli diislimees käskis kõigepealt klapid reguleerida(polegi hüdroga?).Siis haamriga sumbutajat taguda(mitte katti),et kõik saast lahti tuleb ja siis kuskil "tühjaks" vajutada.Siis vajaduse korral pump,kus pidada saama kah miskit sättida ja pihustid.Aga alla 1500 rpm ei toimu minu omal kah miskit,alguses ei osanud mudas sõitagi,kui olid harjunud BJ40-ga :lol:

Kui sul mõni aeg tagasi mootorit tehti,siis võivad vahed valed küll olla(sisse töötand).
Kasutaja avatar
sepaonu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: N Sept 11, 2008 10:52 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas sepaonu »

Jep, õhufilter vahetati samal ajal, kui pumba regull toimus... Mingit muud viga ka arvuti ei näidanud. Iseeneset kui turbo taha tuleb ka ei kurda- täitsa normilt liigub. Probla just 1000-2000 vahel. Vähegi vedelama pinnase peale ilma aeglustita minna pole asja. Klappidega asi ok! Kontrollitud. Võimalik, et viga siiski kõrgsurve pumbas olema. Japse igal pool ei taheta teha. Oskab keegi mõnd asajlikku taati soovitada, kel nupp nokib. Faktos väideti, et meil pumba remonti ei tehta, vist ainult lombi taga...
Patrol 2,8TD (Y61)1998
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

See viimane pole küll kellegi jutt,kui mul siin maakolkaski inimene teab,mis seal teha saab...
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

See 2.8TD ongi nihuke rohkem bensuka moodi diisel mis tahab pöördeid ja alumises otsas puudub igasugune jõud. Vaata selle mootori momendigraafikut. Ise olen kaks sellist ära pidanud ja tean millest räägin.
3.0TD vääne on tühikäigul suurem kui 2,8TD maksimumvääne. Siin aitab ainult mootori (auto) vahetus.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

No kui mootoril jõudu pole enne kui turbo ta vaakumist välja tõstab siis tuleb turbo panna seda madalamal pöördel tegema
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

MahviaDeTyrk kirjutas:No kui mootoril jõudu pole enne kui turbo ta vaakumist välja tõstab siis tuleb turbo panna seda madalamal pöördel tegema
Seleta nüüd siis ka lollile (mulle) kuidas seda teha :P :P

Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Tony kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:No kui mootoril jõudu pole enne kui turbo ta vaakumist välja tõstab siis tuleb turbo panna seda madalamal pöördel tegema
Seleta nüüd siis ka lollile (mulle) kuidas seda teha :P :P
nt, teistsuguste parameetritega turbo, topelt-turbo, muutuva geomeetriaga turbo

PS: Mingisugust abi saab kindlasti ka väljalaske torustiku parameetrite muutmisega (parandada gaaside äravoolu)
tartuoffroad.ee
5581340
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Viimasel jutul jumet,põhja all massinal hirmus suured paunad.Tagurdasin korra metsas keskelt pooleks,nii et tagumine pütt enam järel polnud.Hääled kõvemaks ei läinud(alles õhtul märkasin,et sumpsi ots kuidagi valesti),küll aga tuli minekut veelgi juurde.Nuputan siin vaikselt,et äkki need pütid minema visata ja üks ilus pisike resonaator asemele panna(nagu võistlusautodel).
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

fagott kirjutas:Nuputan siin vaikselt,et äkki need pütid minema visata ja üks ilus pisike resonaator asemele panna(nagu võistlusautodel).
Mes krdi resonaator - turbo on ise üks edev summuti ja resonaator - 2.5-3'' torujupp

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=12469
tartuoffroad.ee
5581340
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Kahjuks pole sulle pilti näidata,kuid see asjandus,mida mõtlen,on selline kahjutu vidin,mis paistab otse läbi,on ca 30-40 cm pikk,diameeter ainult 2" suurem,kui läbimineval torul ja otsad lähevad sujuvalt jämedamaks,nii et oksad sinna taha kinni ei jää.Loodan,et sai arusaadav kirjeldus :roll:
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

fagott kirjutas:Kahjuks pole sulle pilti näidata,kuid see asjandus,mida mõtlen,on selline kahjutu vidin,mis paistab otse läbi,on ca 30-40 cm pikk,diameeter ainult 2" suurem,kui läbimineval torul ja otsad lähevad sujuvalt jämedamaks,nii et oksad sinna taha kinni ei jää.Loodan,et sai arusaadav kirjeldus :roll:
Kahjutu võib olla - aga milleks see kasulik on ?
tartuoffroad.ee
5581340
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Noh,näiteks ülevaatusel ei saa keegi öelda,et autol puudub sumbutaja :lol: .Ega ma täpselt teagi,aga kasutatakse neid palju.Pealegi pole see kallis,vist alla 400EEK.
Kasutaja avatar
sepaonu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: N Sept 11, 2008 10:52 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas sepaonu »

Tyrk, oskad sa sellest turbovariandist vähe täpsemat rääkida. Omal turboga suht vähe kogemusi. Oled ise konkreetselt midagi katsetanud?
Tuuninud olemasolevat? Või?
Patrol 2,8TD (Y61)1998
Vasta

Mine “Nissan / Renault”