Gaasiamortide valepidi kasutamine
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Gaasiamortide valepidi kasutamine
Selline rohkem kui veider küsimus, et mis reaalselt juhtub, kui gaasiamordid autole tagurpidi alla panna? (upside down) (Koni poolt toodetud isendid, taha)
Meeletu kihk oleks seda teha, kuna sedasi jääks hulga ratsionaliseerimist ära.
Näpuvahel erinevust ei tunneta, toimivad kenasti ja ühte moodi mõlemit pidi.
Jättes välja tolmukatete probleemi ja tehase juhendi, siis kas on mingit konstruktiivset põhjust, miks seda teha ei tohiks? Korralik gaasimaort võiks ju toimida igas asendis?
On kellegil kogemust elust enesest? Kui pikk võiks nende eluiga tagurpidi paigaldatuna olla?
Meeletu kihk oleks seda teha, kuna sedasi jääks hulga ratsionaliseerimist ära.
Näpuvahel erinevust ei tunneta, toimivad kenasti ja ühte moodi mõlemit pidi.
Jättes välja tolmukatete probleemi ja tehase juhendi, siis kas on mingit konstruktiivset põhjust, miks seda teha ei tohiks? Korralik gaasimaort võiks ju toimida igas asendis?
On kellegil kogemust elust enesest? Kui pikk võiks nende eluiga tagurpidi paigaldatuna olla?
1 Hobujõud
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Külili peaks hullem olema kui tagurpidi. Monotube amortide puhul ei tohiks küll vahet olla... twintube kohta ei oska öelda mis probleemid seal tekkida võiks.
EDIT: Leidsin kinnitust ka http://www.monroe.com/tech_support/tec_ ... orbers.asp
Mono-tube design
These are high-pressure gas shocks with only one tube, the pressure tube. Inside the pressure tube there are two pistons: a dividing piston and a working piston. The working piston and rod are very similar to the twin tube shock design. The difference in actual application is that a mono-tube shock absorber can be mounted upside down or right side up and will work either way. In addition to its mounting flexibility, mono-tube shocks are a significant component, along with the spring, in supporting vehicle weight.
EDIT: Leidsin kinnitust ka http://www.monroe.com/tech_support/tec_ ... orbers.asp
Mono-tube design
These are high-pressure gas shocks with only one tube, the pressure tube. Inside the pressure tube there are two pistons: a dividing piston and a working piston. The working piston and rod are very similar to the twin tube shock design. The difference in actual application is that a mono-tube shock absorber can be mounted upside down or right side up and will work either way. In addition to its mounting flexibility, mono-tube shocks are a significant component, along with the spring, in supporting vehicle weight.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Tegelikult gaasi- ja õliamordi põhierinevus ju kummimembraani olemasolus. St. gaasiamordis on nn. õhupadi ja õli membraaniga eraldatud ja selle abil hoitakse õli pideva ülerõhu all ja gaasist eraldatud (ei teki gaasimulle ja "tühja auku" kiire töö korral). Tööle ta hakkab ka tagurpidi, iseasi on resurss ja töövõime säilimine kuumenedes.
Tehtud, mõeldud.