Vana teema jätkuks. Tulesid ei reguleerita mitte selle järgi, et valgusvihk pidevalt maa suhtes loodis oleks (muidu ei saaks mäes üles-alla üldse sõita), vaid (vedrustuse koormuse järgi) nii, et nurk tee suhtes loodis (täpsemalt: õige nurga all) oleks.kkerem kirjutas:I am eating this... Aga automaatne tulede reguleerimine ei ole protsess "on tha fly". Seda ei tehta kogu aeg, kujuta nüüd ette, et ma sõidan üle väikese kühmu ja kohe keeratakse tuled alla
Ilmselt interpoleeritakse vedrustuse õõtsumisest tingitud muutused välja, aga pikema aja (mõned kümned sekundid) jooksul võetud keskmise järgi saad koormuse ilusti paika.
Seadistamist ei saa ainult üks kord, auto käivitamisel teha: inimesed võivad peatuses autosse siseneda ja väljuda ka siis, kui mootor töötab. 120kg ämm tagaistmel tõstab ilusti auto nina püsti.