Gaz69 mootor tudiseb

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Kasutaja avatar
imelyk
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Sept 13, 2008 8:17 pm

Gaz69 mootor tudiseb

Postitus Postitas imelyk »

Selline mure on mul et sai soetatud gaz69A ja mure järgmine et kui mootorit käivitada külmalt töötab hästi ja jõudu on aga kui vee temp hakkab 60 ligi jõudma siis mootorist kaob jõud ja tahab välja surra...milles jama...!
seda ka et mootori rõhu näidik läheb põhja kui mootor soe.
Kas viga rõngastes?
Mootor Orginaal
heiki003
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: E Mär 05, 2007 7:53 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiki003 »

Esmalt kontrolli klapivahed ära.
Kui sul on olematu klapivahe siis soojenedes kaob see üldse ära ja klapp enam ei sulgu korralikult ning mootor hakkabki "tudisema" , lonkama, vahele jätma jne....
Õlirõhu kohapealt soovitaks ära vahetada õlifilter.
Jeep GC 5,2 -95a.
Kasutaja avatar
imelyk
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Sept 13, 2008 8:17 pm

Postitus Postitas imelyk »

eks ma kontrollin.!arvad et rõngastes ei või vigu olla?
kui palju peab olema klapivahe?
Kasutaja avatar
imelyk
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Sept 13, 2008 8:17 pm

Postitus Postitas imelyk »

olen vähe rumal ka kus asuvad pobi mootoril klapid?tavaliselt klapikambri kaane alla aga seda pole pobeedadel...!
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kas see mitte külgkappid ga ei olnud?
Viimati muutis Landy, P Sept 14, 2008 11:38 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
heiki003
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: E Mär 05, 2007 7:53 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiki003 »

Landy kirjutas:Kas see mitte külgkappidega ei olnud?
Just,just.
GAZ 69 mootor on nagu GAZ 51-l, ainult 2 silindrit vähem. Mootor on püstklappidega ja ligi pääsed parema külje pealt väljalaske kollektori alt. Eemaldad kaaned ja pääs klappide regullingu juurde olemas.
Klappe reguleerid külma mootori ajal. SL - 0,23 ja VL - 0,28. vastavalt tööjärjekorrale survetakti lõpus. On ka teine variant kuid minu kogemuste põhjal soovitan ikkagi seda.
Jeep GC 5,2 -95a.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Huvitav, et üks teine neoi leht väidab:
Cool clearance between tappet and valve stem: intake - 0.28mm, exhaust - 0.30mm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
heiki003
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: E Mär 05, 2007 7:53 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiki003 »

Landy kirjutas:Huvitav, et üks teine neoi leht väidab:
Cool clearance between tappet and valve stem: intake - 0.28mm, exhaust - 0.30mm
Minu andmed pärinevad vene keelsest gaz 69 raamatust. Kumba uskuda - ei tea.

Samuti tuleks üle kontrollida karburaatori peadüüsi nõela reguleering.
Keerad lõpuni kinni ja seejärel 1 3/4 lahti tagasi. See on tehase algne reguleering. Hiljem töösooja mootori puhul teostada täppisreguleering.
Jeep GC 5,2 -95a.
Kasutaja avatar
imelyk
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Sept 13, 2008 8:17 pm

Postitus Postitas imelyk »

suured tänud kõigile;)
Eks ma siis kirjan kui korda olen saanud!
4x4 Go To The Woods
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

enne klappide reguleerimist ära unusta eemaldada vähemasti paremat ülemist nina külgmist plekki. siiski, kui pole seda tööd enne teind parem eemaldada ka parem esitiib. Muidu on tunne nagu hambaarstil, kes peab "tagumiku kaudu hammast vaälja tõmbama" ja seda tööd ka korralikult tehtud ei saa.
Aga asjast niipalju, et klappide reguleerimisega õlisurvet korda ei saa.
Kui ikka õlitust ei ole siis vändakaelad ei taha saalede sees ringi käia.
Mootor jookseb n.ö. lihtsalt kokku. seda muideks iseloomustabki jõu kadumine juba keskmistel temperatuuridel.
Kardan, et pead suurema remondi ette võtma.
Igaks juhuks võiks veel mõtiskleda teemal:
*milline õli mootoris ja kui palju teda on?
*kas jahutusvedelik on alles?
*millal vahetasin peenfiltrit?
*millal keerasin puhastamiseks jämefiltri käepidet?
Ega mootorist kostu teravaid helisid?
Klappidest veel niipalju, et üldjuhul kuluvad klapivahed SUUREMAKS!

Jõudu tööle
Beast'i isa.
Kasutaja avatar
imelyk
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Sept 13, 2008 8:17 pm

Postitus Postitas imelyk »

Nichtraucher kirjutas:enne klappide reguleerimist ära unusta eemaldada vähemasti paremat ülemist nina külgmist plekki. siiski, kui pole seda tööd enne teind parem eemaldada ka parem esitiib. Muidu on tunne nagu hambaarstil, kes peab "tagumiku kaudu hammast vaälja tõmbama" ja seda tööd ka korralikult tehtud ei saa.
Aga asjast niipalju, et klappide reguleerimisega õlisurvet korda ei saa.
Kui ikka õlitust ei ole siis vändakaelad ei taha saalede sees ringi käia.
Mootor jookseb n.ö. lihtsalt kokku. seda muideks iseloomustabki jõu kadumine juba keskmistel temperatuuridel.
Kardan, et pead suurema remondi ette võtma.
Igaks juhuks võiks veel mõtiskleda teemal:
*milline õli mootoris ja kui palju teda on?
*kas jahutusvedelik on alles?
*millal vahetasin peenfiltrit?
*millal keerasin puhastamiseks jämefiltri käepidet?
Ega mootorist kostu teravaid helisid?
Klappidest veel niipalju, et üldjuhul kuluvad klapivahed SUUREMAKS!

Jõudu tööle

olen lammutanud maha plekid ja kaaned.
klapivahed olid peaaegu olematud.
mootoriõli kohta ei oska midagi õelda mis mark aga ilus kollakas ja läbipaistev kuna autol oli tehtud õlivahetused ja peale seda seisma jäänud.!
õlivarda norm paigas!
radikas on jahutusvedelik olemas.!
eile sai õlifilter maha võetud ja tunne oli naqu polekski kunagi puhastatud.Ei tea kust saada uut filtrit?või pesta vana diisliga?
mootor iseenesest töötab naqu uus ei ühtki kolinat ega klõbinat.!
eks annan asjast teada kui midgi paremaks saab!
4x4 Go To The Woods
heiki003
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: E Mär 05, 2007 7:53 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiki003 »

Kus kandis ise oled?
Kui mujalt ei leia siis mul on olemas aga mitte Tallinnas. Kunas ma maale lähen (ca 115 km) ei oska ette ennustada.
Jeep GC 5,2 -95a.
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

imelyk kirjutas: eile sai õlifilter maha võetud ja tunne oli naqu polekski kunagi puhastatud.Ei tea kust saada uut filtrit?
sinna läheb 1:1 mngi MANi filter. saada sellekohane kysimus kodanik antule, ta just ostis

Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
imelyk
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: L Sept 13, 2008 8:17 pm

Postitus Postitas imelyk »

ise elan saaremaal.
selgus veel ükk huvitav asi,tahaks naqu teada kus on kerenumber gaz 69a-l?
4x4 Go To The Woods
Kasutaja avatar
Antu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: E Dets 25, 2006 6:36 pm
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Antu »

Tony kirjutas:
imelyk kirjutas: eile sai õlifilter maha võetud ja tunne oli naqu polekski kunagi puhastatud.Ei tea kust saada uut filtrit?
sinna läheb 1:1 mngi MANi filter. saada sellekohane kysimus kodanik antule, ta just ostis

Tony
See informatsioon, et sinna läheb MANi filter pärineb Nichtraucher´ilt (ja lähebki). Samas on mul üks selline ülejäänud ja olen valmis sellest loobuma.

5168175
Toyota Hilux
Gaz 69
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”