Gaz69 mootor tudiseb
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Gaz69 mootor tudiseb
Selline mure on mul et sai soetatud gaz69A ja mure järgmine et kui mootorit käivitada külmalt töötab hästi ja jõudu on aga kui vee temp hakkab 60 ligi jõudma siis mootorist kaob jõud ja tahab välja surra...milles jama...!
seda ka et mootori rõhu näidik läheb põhja kui mootor soe.
Kas viga rõngastes?
Mootor Orginaal
seda ka et mootori rõhu näidik läheb põhja kui mootor soe.
Kas viga rõngastes?
Mootor Orginaal
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kas see mitte külgkappid ga ei olnud?
Viimati muutis Landy, P Sept 14, 2008 11:38 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Just,just.Landy kirjutas:Kas see mitte külgkappidega ei olnud?
GAZ 69 mootor on nagu GAZ 51-l, ainult 2 silindrit vähem. Mootor on püstklappidega ja ligi pääsed parema külje pealt väljalaske kollektori alt. Eemaldad kaaned ja pääs klappide regullingu juurde olemas.
Klappe reguleerid külma mootori ajal. SL - 0,23 ja VL - 0,28. vastavalt tööjärjekorrale survetakti lõpus. On ka teine variant kuid minu kogemuste põhjal soovitan ikkagi seda.
Jeep GC 5,2 -95a.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Huvitav, et üks teine neoi leht väidab:
Cool clearance between tappet and valve stem: intake - 0.28mm, exhaust - 0.30mm
Cool clearance between tappet and valve stem: intake - 0.28mm, exhaust - 0.30mm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Minu andmed pärinevad vene keelsest gaz 69 raamatust. Kumba uskuda - ei tea.Landy kirjutas:Huvitav, et üks teine neoi leht väidab:
Cool clearance between tappet and valve stem: intake - 0.28mm, exhaust - 0.30mm
Samuti tuleks üle kontrollida karburaatori peadüüsi nõela reguleering.
Keerad lõpuni kinni ja seejärel 1 3/4 lahti tagasi. See on tehase algne reguleering. Hiljem töösooja mootori puhul teostada täppisreguleering.
Jeep GC 5,2 -95a.
-
Nichtraucher
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
- Asukoht: Kose
enne klappide reguleerimist ära unusta eemaldada vähemasti paremat ülemist nina külgmist plekki. siiski, kui pole seda tööd enne teind parem eemaldada ka parem esitiib. Muidu on tunne nagu hambaarstil, kes peab "tagumiku kaudu hammast vaälja tõmbama" ja seda tööd ka korralikult tehtud ei saa.
Aga asjast niipalju, et klappide reguleerimisega õlisurvet korda ei saa.
Kui ikka õlitust ei ole siis vändakaelad ei taha saalede sees ringi käia.
Mootor jookseb n.ö. lihtsalt kokku. seda muideks iseloomustabki jõu kadumine juba keskmistel temperatuuridel.
Kardan, et pead suurema remondi ette võtma.
Igaks juhuks võiks veel mõtiskleda teemal:
*milline õli mootoris ja kui palju teda on?
*kas jahutusvedelik on alles?
*millal vahetasin peenfiltrit?
*millal keerasin puhastamiseks jämefiltri käepidet?
Ega mootorist kostu teravaid helisid?
Klappidest veel niipalju, et üldjuhul kuluvad klapivahed SUUREMAKS!
Jõudu tööle
Aga asjast niipalju, et klappide reguleerimisega õlisurvet korda ei saa.
Kui ikka õlitust ei ole siis vändakaelad ei taha saalede sees ringi käia.
Mootor jookseb n.ö. lihtsalt kokku. seda muideks iseloomustabki jõu kadumine juba keskmistel temperatuuridel.
Kardan, et pead suurema remondi ette võtma.
Igaks juhuks võiks veel mõtiskleda teemal:
*milline õli mootoris ja kui palju teda on?
*kas jahutusvedelik on alles?
*millal vahetasin peenfiltrit?
*millal keerasin puhastamiseks jämefiltri käepidet?
Ega mootorist kostu teravaid helisid?
Klappidest veel niipalju, et üldjuhul kuluvad klapivahed SUUREMAKS!
Jõudu tööle
Beast'i isa.
Nichtraucher kirjutas:enne klappide reguleerimist ära unusta eemaldada vähemasti paremat ülemist nina külgmist plekki. siiski, kui pole seda tööd enne teind parem eemaldada ka parem esitiib. Muidu on tunne nagu hambaarstil, kes peab "tagumiku kaudu hammast vaälja tõmbama" ja seda tööd ka korralikult tehtud ei saa.
Aga asjast niipalju, et klappide reguleerimisega õlisurvet korda ei saa.
Kui ikka õlitust ei ole siis vändakaelad ei taha saalede sees ringi käia.
Mootor jookseb n.ö. lihtsalt kokku. seda muideks iseloomustabki jõu kadumine juba keskmistel temperatuuridel.
Kardan, et pead suurema remondi ette võtma.
Igaks juhuks võiks veel mõtiskleda teemal:
*milline õli mootoris ja kui palju teda on?
*kas jahutusvedelik on alles?
*millal vahetasin peenfiltrit?
*millal keerasin puhastamiseks jämefiltri käepidet?
Ega mootorist kostu teravaid helisid?
Klappidest veel niipalju, et üldjuhul kuluvad klapivahed SUUREMAKS!
Jõudu tööle
olen lammutanud maha plekid ja kaaned.
klapivahed olid peaaegu olematud.
mootoriõli kohta ei oska midagi õelda mis mark aga ilus kollakas ja läbipaistev kuna autol oli tehtud õlivahetused ja peale seda seisma jäänud.!
õlivarda norm paigas!
radikas on jahutusvedelik olemas.!
eile sai õlifilter maha võetud ja tunne oli naqu polekski kunagi puhastatud.Ei tea kust saada uut filtrit?või pesta vana diisliga?
mootor iseenesest töötab naqu uus ei ühtki kolinat ega klõbinat.!
eks annan asjast teada kui midgi paremaks saab!
4x4 Go To The Woods
sinna läheb 1:1 mngi MANi filter. saada sellekohane kysimus kodanik antule, ta just ostisimelyk kirjutas: eile sai õlifilter maha võetud ja tunne oli naqu polekski kunagi puhastatud.Ei tea kust saada uut filtrit?
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
See informatsioon, et sinna läheb MANi filter pärineb Nichtraucher´ilt (ja lähebki). Samas on mul üks selline ülejäänud ja olen valmis sellest loobuma.Tony kirjutas:sinna läheb 1:1 mngi MANi filter. saada sellekohane kysimus kodanik antule, ta just ostisimelyk kirjutas: eile sai õlifilter maha võetud ja tunne oli naqu polekski kunagi puhastatud.Ei tea kust saada uut filtrit?
Tony
5168175
Toyota Hilux
Gaz 69
Gaz 69