Patroli kõrgemaks tõstmine!?

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 538
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Puhvrina ei taha padi ikka tavaliselt töötada aga sarnase mõõduga patju võib vast leida, ei taha siin reklaami teha aga EPautodet Veerenni strassel.

Mait
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

jr kirjutas: Isakene - on sul õhkpatju, mis väljavenitatult oleksid 35cm pikad ja kokkusurutult 10cm paksud ning mis toimiks ka puhvrina?
...kle, ma uurin seda padja-puhvriasjandust... mul on kõikvõimalikud tööstuslikud pneumovärgid saadaval, esmaspäevast saan pärima hakata... mul on veel vaja täpsustamist, kui suure kandejõuga peab asi olema ja kust maalt alates puhver peab toimima?
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

sai siis tõstetud nende spiraalidega!
Ja on ikka kõvasti parem kui ennem!
kuumq
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: E Mai 16, 2005 9:48 pm

Postitus Postitas kuumq »

kust otsida ellips ristlõikega vedrusi, millistel autodel neid võiks originaalis küljes olla?
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

mul endal need vahel,aga seda oskab isakene rääkida mille vedrud need on!
56157755
patrull82
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 124
Liitunud: K Nov 17, 2004 11:40 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas patrull82 »

Tere!
Patrulli (160) tõstmisel tekkis probleem esiamortidega.... Annab kuidagi neid pikkendada...., või kronsteinid ümber keevitada.....??? Aidake Palun! Kui on võimalik siis ka mõni pilt on abiks.

Esi vedrude kiiged ka teen pikkemaks, mis optimaalne kiige pikkus võiks olla? originaalid umbes 8 cm pikkad ja paksus 8 mm. Kui uued teha 15 cm ja 10 mm raua paksusega? Mida arvate?

Ette tänades
Dmitri
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

patrull82 kirjutas:Tere!
Patrulli (160) tõstmisel tekkis probleem esiamortidega.... Annab kuidagi neid pikkendada...., või kronsteinid ümber keevitada.....??? Aidake Palun! Kui on võimalik siis ka mõni pilt on abiks.

Esi vedrude kiiged ka teen pikkemaks, mis optimaalne kiige pikkus võiks olla? originaalid umbes 8 cm pikkad ja paksus 8 mm. Kui uued teha 15 cm ja 10 mm raua paksusega? Mida arvate?

Ette tänades
Dmitri

Kuni -84 patrolitel on see jama küll, et amort kipub lühikeseks jääma, hiljem tulid tehasest juba veidi pikemad amordid. Mina lahendasin selle probleemi nii, et keevitasin amordi ülemisse otsa pikema poldi.

Ning 150 mm kiige pikkusest peaks piisama, rohkemat pole kunagi proovinud, see on juba katsetamise värk. 150 on siiani optimaalne tundunud.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Seda eeldusel, et sillakäik = amordikäik.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Jep!
Amordikäik võib muidugi suurem kah olla.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Stupiduser kirjutas:Jep!
Amordikäik võib muidugi suurem kah olla.
Ja kui amordikäik on suurem kui sillakäik, siis veenduda:
1. Et vedru ei kukuks pesast välja kui sild rippu lasta. Seda küll keerdvedrude puhul. Lehtvedrude puhul pole niiväga oluline.
2. Et kardaaniristid nurgiti kinni ei jookseks.
3. Et pidurivoolikud liiga trammmi ei läheks.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

...ning iga probleemi arstimiseks on mitu erinevat rohtu (ka foorumist läbi jooksnud) :)
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Tere.

nagu aru saan siis esi kiigele on optimaalne 15 cm kas palju tagumise pikkus on optimaalne, samuti 7cm juurde ?

tänud ette.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Miq78 kirjutas:Tere.

nagu aru saan siis esi kiigele on optimaalne 15 cm kas palju tagumise pikkus on optimaalne, samuti 7cm juurde ?

tänud ette.
Mina tegin nii ette kui taha +50mm.
Väga hea oli!
+372 5028488
patrull82
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 124
Liitunud: K Nov 17, 2004 11:40 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas patrull82 »

Stupiduser kirjutas:Paar pilti sellest kuidas suvalise pikkusega amordi parajaks saab:
Kas need pikendused tavalisest mustast metellist? Mingit karestust ei ole vaja teha?
Kas stabika varda tikk poldid ka vaja pikendada?

Eile OÜ Lehtvedrus pandi neljas(minu oma) lisa leht juurde+lasti läbi rullikute+uued plastmassid vedrulehtede vahele =900 EEKu mõlemat esivedrud. Aega võttis pool päeva.


Lugupidamisega
Dmitri
Vasta

Mine “Nissan / Renault”