Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Moderaatorid: jr, Moderators
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
...kle, ma uurin seda padja-puhvriasjandust... mul on kõikvõimalikud tööstuslikud pneumovärgid saadaval, esmaspäevast saan pärima hakata... mul on veel vaja täpsustamist, kui suure kandejõuga peab asi olema ja kust maalt alates puhver peab toimima?jr kirjutas: Isakene - on sul õhkpatju, mis väljavenitatult oleksid 35cm pikad ja kokkusurutult 10cm paksud ning mis toimiks ka puhvrina?
Tere!
Patrulli (160) tõstmisel tekkis probleem esiamortidega.... Annab kuidagi neid pikkendada...., või kronsteinid ümber keevitada.....??? Aidake Palun! Kui on võimalik siis ka mõni pilt on abiks.
Esi vedrude kiiged ka teen pikkemaks, mis optimaalne kiige pikkus võiks olla? originaalid umbes 8 cm pikkad ja paksus 8 mm. Kui uued teha 15 cm ja 10 mm raua paksusega? Mida arvate?
Ette tänades
Dmitri
Patrulli (160) tõstmisel tekkis probleem esiamortidega.... Annab kuidagi neid pikkendada...., või kronsteinid ümber keevitada.....??? Aidake Palun! Kui on võimalik siis ka mõni pilt on abiks.
Esi vedrude kiiged ka teen pikkemaks, mis optimaalne kiige pikkus võiks olla? originaalid umbes 8 cm pikkad ja paksus 8 mm. Kui uued teha 15 cm ja 10 mm raua paksusega? Mida arvate?
Ette tänades
Dmitri
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
patrull82 kirjutas:Tere!
Patrulli (160) tõstmisel tekkis probleem esiamortidega.... Annab kuidagi neid pikkendada...., või kronsteinid ümber keevitada.....??? Aidake Palun! Kui on võimalik siis ka mõni pilt on abiks.
Esi vedrude kiiged ka teen pikkemaks, mis optimaalne kiige pikkus võiks olla? originaalid umbes 8 cm pikkad ja paksus 8 mm. Kui uued teha 15 cm ja 10 mm raua paksusega? Mida arvate?
Ette tänades
Dmitri
Kuni -84 patrolitel on see jama küll, et amort kipub lühikeseks jääma, hiljem tulid tehasest juba veidi pikemad amordid. Mina lahendasin selle probleemi nii, et keevitasin amordi ülemisse otsa pikema poldi.
Ning 150 mm kiige pikkusest peaks piisama, rohkemat pole kunagi proovinud, see on juba katsetamise värk. 150 on siiani optimaalne tundunud.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Paar pilti sellest kuidas suvalise pikkusega amordi parajaks saab:
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... image1.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... image3.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... image6.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... image1.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... image3.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... image6.htm
Seda eeldusel, et sillakäik = amordikäik.Stupiduser kirjutas:Paar pilti sellest kuidas suvalise pikkusega amordi parajaks saab:
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... image1.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... image3.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... image6.htm
+372 5028488
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Ja kui amordikäik on suurem kui sillakäik, siis veenduda:Stupiduser kirjutas:Jep!
Amordikäik võib muidugi suurem kah olla.
1. Et vedru ei kukuks pesast välja kui sild rippu lasta. Seda küll keerdvedrude puhul. Lehtvedrude puhul pole niiväga oluline.
2. Et kardaaniristid nurgiti kinni ei jookseks.
3. Et pidurivoolikud liiga trammmi ei läheks.
+372 5028488
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Kas need pikendused tavalisest mustast metellist? Mingit karestust ei ole vaja teha?Stupiduser kirjutas:Paar pilti sellest kuidas suvalise pikkusega amordi parajaks saab:
Kas stabika varda tikk poldid ka vaja pikendada?
Eile OÜ Lehtvedrus pandi neljas(minu oma) lisa leht juurde+lasti läbi rullikute+uued plastmassid vedrulehtede vahele =900 EEKu mõlemat esivedrud. Aega võttis pool päeva.
Lugupidamisega
Dmitri