Patrolil sai diisel otsa ja enam käima ei saa.

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
saar
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 17, 2005 1:56 pm

Patrolil sai diisel otsa ja enam käima ei saa.

Postitus Postitas saar »

Asi selles et käisin metsas ja diisel sai otsa. Enam käima ei saa. käsipump, see millega pumpad surve üles laseb diislil tagasi voolata ning see lööb kuskilt vahelt õhu vahele. Ühesõnaga on mõitus otsas ja teha ma midagit ei oska :cry:
saar
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 17, 2005 1:56 pm

Re: Patrolil sai diisel otsa ja enam käima ei saa.

Postitus Postitas saar »

saar kirjutas:Asi selles et käisin metsas ja diisel sai otsa. Enam käima ei saa. käsipump, see millega pumpad surve üles laseb diislil tagasi voolata ning see lööb kuskilt vahelt õhu vahele. Ühesõnaga on mõitus otsas ja teha ma midagit ei oska :cry:
Vähemal öelge mis on viga käsi pumbal et ta lõõb õhku vahele või seda kuidas seda oannab parandada ja kui palju läheb maksma
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Kirjast ei selgu, kas Sa kõrgsurvepumba peast lasid õhu välja? Kui ei lasknud, siis võid pumpama jäädagi. Vahel on vaja õhutamist mitu korda korrata, neid nurgakesi, kuhu õhku jääb, on vanal patrolil palju.
Teine asi, mis mõjub, on etteandepumba klapid, need muutuvad aja jooksul karedaks ja ebatihedaks. Kättesaamiseks tuleb etteandepumba küljest keerata maha käsipump ja väljuva kütuse nippel ning seesolevad plastikklapid siledaks lihvida.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

kas toosama sõit, kus lühike patrull kreeni vajus ;)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
saar
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 17, 2005 1:56 pm

Postitus Postitas saar »

isakene kirjutas:Kirjast ei selgu, kas Sa kõrgsurvepumba peast lasid õhu välja? Kui ei lasknud, siis võid pumpama jäädagi. Vahel on vaja õhutamist mitu korda korrata, neid nurgakesi, kuhu õhku jääb, on vanal patrolil palju.
Teine asi, mis mõjub, on etteandepumba klapid, need muutuvad aja jooksul karedaks ja ebatihedaks. Kättesaamiseks tuleb etteandepumba küljest keerata maha käsipump ja väljuva kütuse nippel ning seesolevad plastikklapid siledaks lihvida.
Sai asja korda, vedasime auto taga kuna kõik õhk voolikutest ära kadus, siis koha peal panime starteriga käima kuni jäi mõne silindri abil tiksuma, siis keerasime pihustitel pealt mutrid lahti ja siis kinni. Nii tegime järjest ja mitu korda. Siis sõitsime ringi ja masin käb nüüd nagu tsaika :D
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

ozzzaa :shock: pidi see vast ettevõtmine olema... muidu on õhu väljalaskmiseks kõrgsurvepumba peal kruvi...
saar
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: P Apr 17, 2005 1:56 pm

Postitus Postitas saar »

isakene kirjutas:ozzzaa :shock: pidi see vast ettevõtmine olema... muidu on õhu väljalaskmiseks kõrgsurvepumba peal kruvi...
Mis teha kui hilja räägitakse :D , pea asi et käib
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

rommi kirjutas:kas toosama sõit, kus lühike patrull kreeni vajus ;)
see pole see patrull,tal pole siin kasutajat
56157755
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Oleks võinud helistada, ma oleks kohe öelnud kus see kruvi on.
Tel number mul allpool olemas :)
+372 5028488
Vasta

Mine “Nissan / Renault”