Patrolil sai diisel otsa ja enam käima ei saa.
Moderaatorid: jr, Moderators
Patrolil sai diisel otsa ja enam käima ei saa.
Asi selles et käisin metsas ja diisel sai otsa. Enam käima ei saa. käsipump, see millega pumpad surve üles laseb diislil tagasi voolata ning see lööb kuskilt vahelt õhu vahele. Ühesõnaga on mõitus otsas ja teha ma midagit ei oska 
Re: Patrolil sai diisel otsa ja enam käima ei saa.
Vähemal öelge mis on viga käsi pumbal et ta lõõb õhku vahele või seda kuidas seda oannab parandada ja kui palju läheb maksmasaar kirjutas:Asi selles et käisin metsas ja diisel sai otsa. Enam käima ei saa. käsipump, see millega pumpad surve üles laseb diislil tagasi voolata ning see lööb kuskilt vahelt õhu vahele. Ühesõnaga on mõitus otsas ja teha ma midagit ei oska
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Kirjast ei selgu, kas Sa kõrgsurvepumba peast lasid õhu välja? Kui ei lasknud, siis võid pumpama jäädagi. Vahel on vaja õhutamist mitu korda korrata, neid nurgakesi, kuhu õhku jääb, on vanal patrolil palju.
Teine asi, mis mõjub, on etteandepumba klapid, need muutuvad aja jooksul karedaks ja ebatihedaks. Kättesaamiseks tuleb etteandepumba küljest keerata maha käsipump ja väljuva kütuse nippel ning seesolevad plastikklapid siledaks lihvida.
Teine asi, mis mõjub, on etteandepumba klapid, need muutuvad aja jooksul karedaks ja ebatihedaks. Kättesaamiseks tuleb etteandepumba küljest keerata maha käsipump ja väljuva kütuse nippel ning seesolevad plastikklapid siledaks lihvida.
Sai asja korda, vedasime auto taga kuna kõik õhk voolikutest ära kadus, siis koha peal panime starteriga käima kuni jäi mõne silindri abil tiksuma, siis keerasime pihustitel pealt mutrid lahti ja siis kinni. Nii tegime järjest ja mitu korda. Siis sõitsime ringi ja masin käb nüüd nagu tsaikaisakene kirjutas:Kirjast ei selgu, kas Sa kõrgsurvepumba peast lasid õhu välja? Kui ei lasknud, siis võid pumpama jäädagi. Vahel on vaja õhutamist mitu korda korrata, neid nurgakesi, kuhu õhku jääb, on vanal patrolil palju.
Teine asi, mis mõjub, on etteandepumba klapid, need muutuvad aja jooksul karedaks ja ebatihedaks. Kättesaamiseks tuleb etteandepumba küljest keerata maha käsipump ja väljuva kütuse nippel ning seesolevad plastikklapid siledaks lihvida.