TR-KOLL !!
Moderaator: Moderators
- coollaager
- Mudder
- Postitusi: 58
- Liitunud: N Jaan 03, 2008 10:49 pm
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
juhin ähelepanu et pildilolev ratas pole kuidagi seotud TR-KOLLga, kui mitte arvestada seda et nad seisavad samas töökojas.
http://fotoalbum.ee/photos/coollaager/sets
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
Kui MAZ-i kabiinikad üle jäävad siis
Katkestanud Alansi Kapp-il
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
- coollaager
- Mudder
- Postitusi: 58
- Liitunud: N Jaan 03, 2008 10:49 pm
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
Julgen oletada, et MAZ'i kabiinikas ei jää üle, kuna esmamulje vähemalt tagavedrudena oli päris lootustandev, kuid jääme ootama tõsisemaid katsetustulemusi.
http://fotoalbum.ee/photos/coollaager/sets
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
- Kristjan 4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
re
Kuna suvesõit jõi unistuseks elektri puudumise tõttu, kadus mõneks ajakas ehitamise isu, selle ajaga sai kogutud nii mõnedgi uud ideed ja mõtted esiteks sai pandud taaskord uued vedrud kuurinurgast, armatuur välja jne ja üks õhtu lasime uue värvi autole peale ja saime paika tagumised tiivalaeiendid akud ja veel muud eluks vajalikku !http://fotoalbum.ee/photos/urkel/31932751 http://fotoalbum.ee/photos/urkel/31932825
IdaNaaber 310
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Nägin auto nüüd reaalelus ära, väga positiivne on see, et saite lõpuni ja asi toimis. Aga kõike paremat soovides, näeksin et auto oleks u. 15 cm madalam ja teljevahe u. 15 cm pikem, siis oleks asi juba päris proportsioonis. Muidugi lätlased käisid tunnustavalt mõmisedes ümber masina, teadagi miks Aga sellised kardaaninurgad nagu Teie autol ei passi unimoogi kardaanile ega ka kastile endale. Ristid on liig suure koormuse ja nurga all, samuti on sillakinnitusdigonaalvardad liiga suure eelnurga all ja see muudab auto raskesti hallatavaks. Ja ümberminemine või üllatada mõnikord siis väga ootamatult.
Jõudu
Jõudu
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
paha ei teeks ka vedrustust väheke revideerida
http://drumlouder.ee/Nissan/Klaperjaht2 ... ge335.html
http://drumlouder.ee/Nissan/Klaperjaht2 ... ge335.html
- Kristjan 4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
re
Täna arutasime ja lammutasime siit ja sealt, roolil teeme uued kinnitused ja muudame paraleervarda, siis peaks rooliga ok olema kõvasti rauda ja ümberehitusi!! Vedru pani lõikama sellepärast, et ei olnud päris nii kinni nagu vaja !
Klapperit võtsimegi testisõiduna, iga uus ei pruugi esimese korraga päris hää:D saada! Tahtsime leida enamus nõrgad kohad ja neid täiustada, et ikka järgmine kord metsa ei jääks Järeldus, rool, vedrustus ja auto kõrgus on veits mööda nii, et tööd küllaga ja vigadest õppitakse
Klapperit võtsimegi testisõiduna, iga uus ei pruugi esimese korraga päris hää:D saada! Tahtsime leida enamus nõrgad kohad ja neid täiustada, et ikka järgmine kord metsa ei jääks Järeldus, rool, vedrustus ja auto kõrgus on veits mööda nii, et tööd küllaga ja vigadest õppitakse
IdaNaaber 310
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
- Kristjan 4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
Sai alustatud nõutud muudatustega, valmis sai uus rooli süsteem tegime silindri lühikeseks ja muutsime kinnituse sillal, paraleervarda tõime ette.
Autot tegime um 10 cm madalamaks ja tõstsime esimesed amordid silla peale ja seega püsti!
Autot tegime um 10 cm madalamaks ja tõstsime esimesed amordid silla peale ja seega püsti!
IdaNaaber 310
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
- Kristjan 4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
Kuna 3 võistlust selja taga ja on saadud kuhjaga kogemusi ja uusi ideid kuidas aotot kiiremaks ja paremaks saada Miks lammutamisele, sest oleme rasked ja kohmakad
Vahetame unimoogi käigukasti mitsubishi käigu vahekasti vastu, teeme silla kinnitused lääbade peale. Vahetame välja mitsu kabiini toru ja rihvli vastu, mõttes mõlgub ka moogi raami eemaldamine, ühesõnaga kogu auto torust muudame ka eelpool mainitud asju kõrgus vardad, teljevahe jne Kogu selle suure üritusega loodame kaalu vähendada um 2300 kiloni
Kui ehitaiseks läheb siis ka pildimaterjaali
Vahetame unimoogi käigukasti mitsubishi käigu vahekasti vastu, teeme silla kinnitused lääbade peale. Vahetame välja mitsu kabiini toru ja rihvli vastu, mõttes mõlgub ka moogi raami eemaldamine, ühesõnaga kogu auto torust muudame ka eelpool mainitud asju kõrgus vardad, teljevahe jne Kogu selle suure üritusega loodame kaalu vähendada um 2300 kiloni
Kui ehitaiseks läheb siis ka pildimaterjaali
IdaNaaber 310
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kas teete uue siis juba paberitega ja legaalse isehitatud autona (nagu Hõbekoll ja HMM )?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kas mitsu vahekast on hea mõte,sellel oli vist esisillale ülekanne ketiga mis pidi aegajalt järgi andma."Papad" minu teada kasutasid seda ja ei pidanud hea valik olema.Aga muidugi võib asjaolusid muuta see et nad ei kasutanud ka portaal sildasid mis vähendavad jõudusid käigu-ja vahekastis.Kristjan 4x4 kirjutas:Kuna 3 võistlust selja taga ja on saadud kuhjaga kogemusi ja uusi ideid kuidas aotot kiiremaks ja paremaks saada Miks lammutamisele, sest oleme rasked ja kohmakad
Vahetame unimoogi käigukasti mitsubishi käigu vahekasti vastu, teeme silla kinnitused lääbade peale. Vahetame välja mitsu kabiini toru ja rihvli vastu, mõttes mõlgub ka moogi raami eemaldamine, ühesõnaga kogu auto torust muudame ka eelpool mainitud asju kõrgus vardad, teljevahe jne Kogu selle suure üritusega loodame kaalu vähendada um 2300 kiloni
Kui ehitaiseks läheb siis ka pildimaterjaali
- Kristjan 4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
See mitsu kettiga lahendus peaks loogika ja kiirete arvutuste põhjal kestma, tavaliselt see kett hoiatab ette raginaga, enne laili lendamist
Kui ei katseta siis teada ka ei saa! Muidugi kaalu poolest kerge teine
Kui ei katseta siis teada ka ei saa! Muidugi kaalu poolest kerge teine
IdaNaaber 310
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets