
Sügisel asusime siis tooriku otsingutele ja oli kindel otsus tehtud, kas jeep wrangler või toyota ländgruiser. Imestuseks leidsime vana TUUKRI teami mitzubishi mis oli võistlusvalmiduses ja see pakkus aina rohkem huvi. Sai käidud siis lähemalt asja uudistamas kõik mis oli ühele korralikule offroad aoutole vajalik oli olemas boger, 2 vintsi, kony, korralik tõste, 3,0 V6 bens VÕTA JA SÕIDA

Hooja viimasele sõidule oli kindel plaan oma autoga kohale minna ja unistus saigi teoks ASMV 2007 saavutasime uue auto ja esimese sõiduga Vabaklassis 4-da koha.
TR-KOLL sai alguse samuti sirgalas kui TR3 med kihutasid liinide all mööda ja näitasid tagatulesid. Saarekollil katkestasime 2 põlenud keneka tõttu, sest lihtsalt ei laadinud ja jäime lootusetusse kohta kinni kus ise ilma vooluta ei liiguks meetritgi. Saime appi JANMARI posid kes tulid ise vintsides meile järgi ja samamoodi välja. Päästeoperatsioon kestis mitu tundi aga selle ajaga kogesime mida reduktorsild suudab ja aina rohkem tekkis plaan omale reduktorsillad alla saada!!
Hakkasimegi siis otsima kust võib saada kas volvot või unimoogi, pärast kuuajalisi otsinguid oli lootus null ja tuju samuti. Siis äkki leidsime naabrimehe sirelite vahelt unimoogi



TR-KOLL