Auto 3,5t haagise veoks
Moderaator: Moderators
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 447
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
defenderiga olin ma sellise haagise vedajana vägagi rahul - ja ka uus omanik võttis ta just 3,5 haagise vajaduse pärast.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kõige lühem ja väiksem 4x4 sõiduk, mis 3,5 tonni sappa võtab on Land Rover Dedfender 90. Tõsi töömaale soovitaks Defender 130 mudelit. Võtab peale kuni 5 meest, tonn kaupa ja sappa 3,5t haagise (tehas lubab kuni 4 tonni , aga EU ei luba)kala kirjutas:miinus rami juures on jälle see et linnas parkimine tahab natukene harjumist,et päris igale poole vahele sellega ei pressi!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Iveco Massif, kastiga? Iseasi kas seda juba müüma on hakatud?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Massifit hakkab kohe-kohe saama. Septembris peaks juba proovisõitu teha saama.tarmo kirjutas:Iveco Massif, kastiga? Iseasi kas seda juba müüma on hakatud?
http://www.off-road.iveco.com/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Pühapäeval sai nähtud kuidas üks Defender 90 liikus haakes oleva paadiga Tabasalu mäest alla. Parasjagu hirmuäratav tundus küll olevat järelsõitja vaatevinklist. Lühike teljevahe paistis parasjagu ebastabiilseks tegevat masinat.
Reaalselt ei ole probleemi veoautona ühetegi masinat arvele võtta. Tuleb teostada väiksemat sorti ümberehitus: tagumised istmed välja ja kaubaruumi eraldav sein. Sama moodi on veokatena arvele läinud Citroen C3 või Toyota Yaris, Corolla. Kurikuulsaim veoauto Eestis peaks olema Porsche Boxter.
Aeglusti kasutamine annab raske haagise puhul efekti, niisama nelikvedu suurt midagi ei aita.
Reaalselt ei ole probleemi veoautona ühetegi masinat arvele võtta. Tuleb teostada väiksemat sorti ümberehitus: tagumised istmed välja ja kaubaruumi eraldav sein. Sama moodi on veokatena arvele läinud Citroen C3 või Toyota Yaris, Corolla. Kurikuulsaim veoauto Eestis peaks olema Porsche Boxter.
Aeglusti kasutamine annab raske haagise puhul efekti, niisama nelikvedu suurt midagi ei aita.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Keelutsooni Jaano võib ilmslet pajatada pikemalt, kuidas ta Td5 mootoriga D130 baasil 7t. kaaluva autorongi moodustas ja ehituspoe mehed mokk töllakil järgi vaatama jäid kui see probleemideta minema purjetas.fagott kirjutas:Äkki ongi Defender 130 parim valik?Suht askeetlik tehnika ja vist ökonoomseim kah?90 võib talvel oma lühikese teljevahega ebamugavam olla.
D90 ilmselt töömaale tõesti veidi ebapraktiline ja talvel mitte kõige mõnusam töövahend.
Eestis on vqid üks uus Fordi mootoriga D130

ja seega on "D90 TEAM"-i Andres ainus kes seda kommenteerida oskab.
NB! Auto ei ole Eestist pärit, siin pole ühtegi uut Fordi mootoriga D130 -t veel müüdud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
ma olen ameerika usku pöördunud....tõsiseid asju veetakse ikka tõsisete asjadega
ma leian sulle originaal seades rami ja paneme su selle haagise taha...sama tee defekaga,siis ma arvan et pole rohkem midagi mõelda.
Kui just natuke suurem kütusekulu ei häiri!
Vanemate ramidega on muidugi see ka et pead kohe arvestama mootori otsa simmerite vahetusega,need nagu mahla kastid,ei tea kedagi kes polex neid vahetanud ja pole mitte ühtegi kuiva esiotsaga rami ka näinud!
palju defeka kütuse kulu on 3,5 tonnise treilaga maanteel kiirusel 100?

ma leian sulle originaal seades rami ja paneme su selle haagise taha...sama tee defekaga,siis ma arvan et pole rohkem midagi mõelda.
Kui just natuke suurem kütusekulu ei häiri!
Vanemate ramidega on muidugi see ka et pead kohe arvestama mootori otsa simmerite vahetusega,need nagu mahla kastid,ei tea kedagi kes polex neid vahetanud ja pole mitte ühtegi kuiva esiotsaga rami ka näinud!
palju defeka kütuse kulu on 3,5 tonnise treilaga maanteel kiirusel 100?
56157755
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 447
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
defekaga, auto ja haagisega täislastis (autorongi kogumass ca 7 t), kulus ca 80 kiiruse juures maanteel ca 17/100.
võrdluseks, sama auto kerges lastis (inimesed+asjad) ilma haagiseta on kiirusel kuni 100 maanteel 10,5/100. (ega keegi siis kogu aeg ka haagisega sõida.)
võrdluseks, sama auto kerges lastis (inimesed+asjad) ilma haagiseta on kiirusel kuni 100 maanteel 10,5/100. (ega keegi siis kogu aeg ka haagisega sõida.)
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Käisin täna Ameerika Autos, uue RAMi mõtte võib maha matta - nad müüvad ainult bensukaid, Cummins ei pidavat EU normidele vastama 
Seega siis võimalikud valikud kas Defender või midagi pruugitut.

Seega siis võimalikud valikud kas Defender või midagi pruugitut.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Olen selle Fordi mootoriga D130 omanikuks üle poole aasta.
Vedasime sellega võistlusautod Ladogale ja tagasi, ning pärast Ladogat käisin sellega Norras 2 tonnine paadikäru taga. Kokku olen mõned tuhanded kilomeetrid raskemate koormatega sõitnud.
Mulle uus kombinatsioon-mootor/käigukast väga sobib. Esimene käik on väga aeglane isegi ilma aeglustita ja mootori vääne saadaval juba tühikäigul nii, et raskema käruga saab ukerdada ka järsematel kallakutel aeglustit kasutamatta.
Maantel jällegi tegi meele rõõmsaks kuuenda käigu olemasolu.
Enne seda oli mull TD5 mootoriga D130 millega samu liigutusi tehes pidi alatihti aeglustit kasutama.
Ostsin selle D130 uuena saksa esindusest kus hind tuli umbes 140 000 odavam
Vedasime sellega võistlusautod Ladogale ja tagasi, ning pärast Ladogat käisin sellega Norras 2 tonnine paadikäru taga. Kokku olen mõned tuhanded kilomeetrid raskemate koormatega sõitnud.
Mulle uus kombinatsioon-mootor/käigukast väga sobib. Esimene käik on väga aeglane isegi ilma aeglustita ja mootori vääne saadaval juba tühikäigul nii, et raskema käruga saab ukerdada ka järsematel kallakutel aeglustit kasutamatta.
Maantel jällegi tegi meele rõõmsaks kuuenda käigu olemasolu.
Enne seda oli mull TD5 mootoriga D130 millega samu liigutusi tehes pidi alatihti aeglustit kasutama.
Ostsin selle D130 uuena saksa esindusest kus hind tuli umbes 140 000 odavam

Andres Palotu, team D-90, TR-2, , juht, Baltic Sea Cup 2006-I , ASMV 2007-I, Ladoga 2007- IV, Ladoga 2008-II.
Võru mehed on neid registrisse saanud. Ümber tuli vist väljalase ehitada, et testidest läbi läheks.reimo kirjutas:Käisin täna Ameerika Autos, uue RAMi mõtte võib maha matta - nad müüvad ainult bensukaid, Cummins ei pidavat EU normidele vastama
Seega siis võimalikud valikud kas Defender või midagi pruugitut.
+372 5028488