Auto 3,5t haagise veoks

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Auto 3,5t haagise veoks

Postitus Postitas reimo »

Päevakorrale on kerkinud auto valik, mille igapäevaseks tööks on vedada kuni 3500kg kaaluvaid tõstukeid, auto ise peaks soovitavalt olema kuni 3,5t registrimassiga. Hetkel on selleks kasutuses Toyota Hiluxid, aga neil on lubatud haagise mass 2200kg. Kindlasti peab tegu olema diiselmootoriga isendiga ja veokiga (N1G kategooria). Kuna vaja liikuda ehitusplatsidel, siis loomulikult nelikvedu, soovitavalt ka keskdiffer, et võiks nelikvedu sees hoida ka asfaldil.
Mulle omale tulevad pähe jänki kastikad, aga on veel midagi, mis siia sobib? Mootoril peaks loomulikult olema piisavalt jõudu, et kehval pinnasel seda 3,5t kaaluvat tõstukit ka tõusust üles vedada. Hinnapiir on hetkel veel määratlemata, aga väga kallist asja ilmselt osta ka ei lubata.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

kõige õigem variant dodge ram cummins diesel!
keskdiffrit pole ainult,aga milleks peaks üldse asfaldi peal 4 veoga sõitma?
panin teema siia alla http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=126 ... d130799369
56157755
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

kala kirjutas:keskdiffrit pole ainult,aga milleks peaks üldse asfaldi peal 4 veoga sõitma?
Nõus, mina ei sõidaks. Küll aga teeb seda korduvatest keelamistest hoolimata meie autojuht, kes Hiluxiga (millel samuti keskdiffer puudub) pidevalt velikveoga liigub, kuna muidu ei pidavat saama tõstukit vedada...
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
Mägilane
Fitting 38"
Postitusi: 255
Liitunud: P Veebr 18, 2007 10:07 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Mägilane »

Tõstuki vedamisel pole nelivedu vaja ,aga paigaltvõtt ja manööverdamine on neliveota ja aeglustita paras kepp
Isuzu saab ka 3,5 tonniga hakkama
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

ex kõik autod saavad kuidagi moodi hakkama,aga mida suurem ja võimsam seda mugavam vedada ja eriti tasub see mugavus ennast siis ära kui seda peab koguaeg tegema.
miinus rami juures on jälle see et linnas parkimine tahab natukene harjumist,et päris igale poole vahele sellega ei pressi!
Kõige parema pildi saad nii ette et valid pillid välja mida tahad ja siis teed erinevatega proovi sõidu,koos 3,5 tonnise treilaga :wink:
siis saad jaapanlase ja ameeriklase vahest aru :lol:
56157755
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Mägilane kirjutas:Tõstuki vedamisel pole nelivedu vaja ,aga paigaltvõtt ja manööverdamine on neliveota ja aeglustita paras kepp
Isuzu saab ka 3,5 tonniga hakkama
Ei, Isuzu ei saa hakkama. Max. haagise mass koos piduritega 3000 kg.
Veetud saab ka Hiluxiga, aga politseionu juba ühe preemia kirjutas sohvrile reedel välja lubatud haagise massi ületamise eest. Hetkel meil ka üks 10t täimassiga väike MAN, millel konks taga, aga väidetavalt sellega enamus objektidelt tõstukit kätte ei saa. Ei oska kommenteerida, kas viga autos või tihendis.
Ja minule pole vaja ameeriklase eelist tõestada, mulle on vaja argumente, et tõestada rahakotti hoidvatele meestele :), muidu juba räägitakse Canterist ja Sprinterist ja Crafterist...

Edit: ilmselt võib selle 3,5t täismassi piirangu maha võtta, neil meestel, kellel meil E-kat olemas, on kõigil ka C ja mul ongi rahulikum magada, kui ma ise ei tohi selle autoga sõita ;)
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

reimo kirjutas:
kala kirjutas:keskdiffrit pole ainult,aga milleks peaks üldse asfaldi peal 4 veoga sõitma?
Nõus, mina ei sõidaks. Küll aga teeb seda korduvatest keelamistest hoolimata meie autojuht, kes Hiluxiga (millel samuti keskdiffer puudub) pidevalt velikveoga liigub, kuna muidu ei pidavat saama tõstukit vedada...
See on tahtlik lõhkumine, varsti vajab auto üpris tõsist remonti. Kasseeri juhilt mingi summa kompensatsiooniks, see mõjub :wink: .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

414 AVM kirjutas:See on tahtlik lõhkumine, varsti vajab auto üpris tõsist remonti. Kasseeri juhilt mingi summa kompensatsiooniks, see mõjub :wink: .
No see juht peale reedest trahvi ilmselt ei taha jupp aega üldse midagi vedada, ongi mul siis töökojas vähemalt üks mees juures ;)
Ja remondivajaduse tunne tuli mulle omale selle autoga sõites ka...
Aga noh, aasta ja 35000 km ongi vast paras vanus auto vahekasti remondi peale mõelda.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

nissan patrol peaks sobima selleks tööks. kas tal see kesk tiffer on seda ma ei tea aga 3,5 tonni võib temaga vedada küll. vist
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

allar kirjutas:nissan patrol peaks sobima selleks tööks. kas tal see kesk tiffer on seda ma ei tea aga 3,5 tonni võib temaga vedada küll. vist
Ei ole miskit siukest jama vahekastis - ja puudub ka vajadus selle järele
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Ilma igasuguse tagamõtteta,3,5 t haagist võib tehase andmete järgi vedada ka Sorento.
Ise pole veel näinud ühtegi Sorentot tööauto kasutuses.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

allar kirjutas:nissan patrol peaks sobima selleks tööks. kas tal see kesk tiffer on seda ma ei tea aga 3,5 tonni võib temaga vedada küll. vist
Sõiduauto alla klassifitseeritavaid on rohkemgi (nt. LC V8, kasvõi minu vana Grand Cherokee jne), esialgu eesmärk siiski leida veoautona registris olev veduk.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

yanekk kirjutas:Ilma igasuguse tagamõtteta,3,5 t haagist võib tehase andmete järgi vedada ka Sorento.
Ise pole veel näinud ühtegi Sorentot tööauto kasutuses.
Kia ilmselt vist odavaim lahendus, aga kahtlen, kas sõiduautona registris oleva asi selleks ostetakse. Kuigi, alla 400k uut automaadiga sellise veovõimega liikurit ilmselt ei leia. Omaette teema on vastupidavus, karta on, et sellise kasutuse juures loetakse enamus tekkida võivaid defekte loomuliku kulumise alla, mida garantii ei kata...
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ilmselt, kui panna varuosade hinnad kõrvuti ja vaadata kui kaua miskit vastu peab, siis jäävad terve rivistu etteotsa USA Ford F seeria ja Dodge Ram seeria kastikad. Nende järgi tuleb vast Isuzu D-Max ja kõige viimasena Nissan Navara.

Ainuke miinus on vast natuke suurem küttekulu ja 250 / 2500 seeria puhul N2G kategooria, mis viib auto veoauto klassi. Aga tööd tehes ilmselt juht või kes iganes teeb oma tööd rõõmuga ja firmajuht saab mõne krossi rohkem endale aastalõpus välja maksta, sest auto kestab rohkem ja kauem ning remont on odavam kui euromasinatel. Samuti saab sellise masina kolmes vahetuses (on ju 24h sisse võimalik mahutada 3 tööpäeva, 3 x 8 = 24) tööle panna :)
+372 5028488
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Kuna endal kah kogemus pideval raske haagise veol,siis põhimõte, mida suurem,seda parem.Las siis küsib veoauto luba,kui see juhil olemas niikuinii.10T täismassiga veoautoga kah mõnus vedada,aga vähegi tatise maaga ja tühja kastiga ei liigu see tõepoolest kuskile.Talvel on kah kehvapoolne,kui naastrehve pole.Sisetunne ütleb,et ühelgi euro-japsi kastikal ei ilutse teh. passis haagise täismass 3,5t?Ise kasutan Patrolit, manuaalkastiga on 3,5 ja automaadil 2,5(seetõttu sai valitud manuaal).On tulnud ka aeglusti,diffriluku ja põhjagaasiga objektilt tulema tulla,kuna maamajadesse viivad teinekord mullateed,mis mõnetunnise lausvihmaga suht naljakaks muutuvad :roll:
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”