M: Line-x Pinnakattematerjal Pihustatav
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
M: Line-x Pinnakattematerjal Pihustatav
www.line-x.ee
LINE-X katted on vastupidavad enamusele lahustitele ja hapetele, mis teeb need ideaalseks tööstuslikes ja ärirakendustes, kus valdab korrosioon. LINE-X'i kasutamine pikendab tunduvalt seadmete ja sõidukite eluiga. Sellel on kõrge „Shore D skaala“ kõvadusnäitaja, viidates suurepärasele löögikindlusele ja kõrgele tõmbetugevusele (kuni 6600 psi), mis kokku annab silmapaistva kulumiskindluse. Kuna materjali pihustatakse, siis on see täiesti tihe, moodustades veekindla ja kulumiskindla katte.
http://www.youtube.com/watch?v=zmfQWxFa_PA
tel: 5184083
LINE-X katted on vastupidavad enamusele lahustitele ja hapetele, mis teeb need ideaalseks tööstuslikes ja ärirakendustes, kus valdab korrosioon. LINE-X'i kasutamine pikendab tunduvalt seadmete ja sõidukite eluiga. Sellel on kõrge „Shore D skaala“ kõvadusnäitaja, viidates suurepärasele löögikindlusele ja kõrgele tõmbetugevusele (kuni 6600 psi), mis kokku annab silmapaistva kulumiskindluse. Kuna materjali pihustatakse, siis on see täiesti tihe, moodustades veekindla ja kulumiskindla katte.
http://www.youtube.com/watch?v=zmfQWxFa_PA
tel: 5184083
Enamik eestis sõitvatest rallyautodest, nedel on lisa põhjad kevlarist mis kaetud siis meie poolt. Tulemuseks pika elueaga põhi. Offroadi autodel oleme teinud põrkeraudasid, koopa servad. ja ühelmasinal seestpoolt salongi põhi. Korrosiooni kindlus on eluaegne.Rax888 kirjutas:No siis peaks see kõlbama ka väga hästi auto põhja alla.
Sama asi.Veiko kirjutas:Kas see on see sama asi millega Olympiku Peep autode detaile pihustab üle?
Veiko
http://www.olympiccar.com
http://www.pulmasoidud.eu
TR1 Team Tango, piloot. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Tel: 56 200 666
http://www.pulmasoidud.eu
TR1 Team Tango, piloot. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Tel: 56 200 666
Hakkan asja vastu huvi tundma.
Kas toode sobib värvi asendajaks? Jätab sileda või apelsinikoore taolise pinna?
Oma XJ Cherokeel vajavad külgede alumised servad kaitset kivipesu vastu, võib-olla põhi ka.
Kuidas oleks plekkvelgede katmisega?
Millist ettevalmistust auto vajab – või teete teie seda?
Arvatavasti on nende ebamääraste andmetega üpris võimatu mingit hinda välja mõelda, aga kui sul juhtub samalaadne töö juba selja taga olema, oleksin väga tänulik isegi ligikaudse hinnaklassi eest.
Ah, ja veel üks küsimus: kui ainet on pandud kuskile, kust on hiljem vaja juppe vahetada, kas selliste väiksemate detailide üle pihustamist on võimalik ise teha, st. on ainet aerosoolipurkides vms. saadaval?
Kas toode sobib värvi asendajaks? Jätab sileda või apelsinikoore taolise pinna?
Oma XJ Cherokeel vajavad külgede alumised servad kaitset kivipesu vastu, võib-olla põhi ka.
Kuidas oleks plekkvelgede katmisega?
Millist ettevalmistust auto vajab – või teete teie seda?
Arvatavasti on nende ebamääraste andmetega üpris võimatu mingit hinda välja mõelda, aga kui sul juhtub samalaadne töö juba selja taga olema, oleksin väga tänulik isegi ligikaudse hinnaklassi eest.
Ah, ja veel üks küsimus: kui ainet on pandud kuskile, kust on hiljem vaja juppe vahetada, kas selliste väiksemate detailide üle pihustamist on võimalik ise teha, st. on ainet aerosoolipurkides vms. saadaval?
Tule näita mis ja kuidas tahad teha,siis saab ka ülejäänud asju arutada.
Tel.56200666.
Tel.56200666.
http://www.olympiccar.com
http://www.pulmasoidud.eu
TR1 Team Tango, piloot. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Tel: 56 200 666
http://www.pulmasoidud.eu
TR1 Team Tango, piloot. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Tel: 56 200 666
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
ftp://link:link@ftp.printcenter.ee/xline.jpgKimmoL kirjutas:Hakkan asja vastu huvi tundma.
veidi kehva pilt, aga siin on Peebu töö!
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
To atdoom:
Aitäh piltide eest. Täpselt sarnast pidasin silmas. Hetkel on väikseid roostekahjustusi ("mullid" värvis) seal, kuhu rattad kruusateel kivisid paiskavad. OK, seda saab ka porikummidega vältida, aga kuna kahjustused on juba olemas, tuleb nood niikuinii parandada, ja kui parandama hakkata, miks mitte mingi Line-X-i tüübi materjaliga. Peaks olema ju praktiliselt igavene (no nii auto eluiga arvestades).
Aitäh piltide eest. Täpselt sarnast pidasin silmas. Hetkel on väikseid roostekahjustusi ("mullid" värvis) seal, kuhu rattad kruusateel kivisid paiskavad. OK, seda saab ka porikummidega vältida, aga kuna kahjustused on juba olemas, tuleb nood niikuinii parandada, ja kui parandama hakkata, miks mitte mingi Line-X-i tüübi materjaliga. Peaks olema ju praktiliselt igavene (no nii auto eluiga arvestades).
Selle mõksiga pole sul ilma aparaadita midagi teha,sest see kuivab viis sekundit ja kivistumisaeg on 24 h.See aparaat soendab selle 66 kraadini ja alles siis kantakse see peale.Rax888 kirjutas:Kui saladus ei ole,siis kas kusagilt nende komponentide kohta ka rohkem lugemist on. Kas seda möksi on võimalik ka kusgilt ilma peale kandmiseta saada?
Tel.56200666 Peep.
http://www.olympiccar.com
http://www.pulmasoidud.eu
TR1 Team Tango, piloot. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Tel: 56 200 666
http://www.pulmasoidud.eu
TR1 Team Tango, piloot. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
Tel: 56 200 666