cooper atr või goodrich all terrain?
Moderaator: Moderators
cooper atr või goodrich all terrain?
2007a pathfinderile rehvi vaja - 265/75r16. Seni kasutanud pikalt Cooperi toodangut ja olen väga rahul. Praegu on cooperi atr all, talveks eraldi cooperi m+s. Siiski on veidi kripeldama jäänud, et äkki olen vaimuvaeselt ainult 1 firma juurde jäänud. Paljud kiidavad BF Goodrichi All Terraine. Äkki mõni kasutaja, kellel mõlematega kogemusi, viitsib oma emotsioonidest pajatada... kumba nüüd valiks.
Sõidan nii 70/30 maantee/muu (kehvast kruusast mudani). Pathfinder ei ole vast parim roomaja mudas aga hea kesktee pereauto ja jahi/metsamehe auto vahel.
Sõidan nii 70/30 maantee/muu (kehvast kruusast mudani). Pathfinder ei ole vast parim roomaja mudas aga hea kesktee pereauto ja jahi/metsamehe auto vahel.
Sõidan aastas kuni 70000km, iga ilmaga. Praeguste ATR-idega olen sõitnud ca 40 000km ja nüüd on nad vihmasel asfaldil sigalibedad, mudast rääkimata. Mustrit on vast 1mm kulumismärgini. Ilmselt on atr niipalju pehmem kui bfg at, sest kulub kiiremini ja pidamine kaob päris viimases lõpus? Mulle oleks hea pidamine tähtsam kui mustri kadumise kiirus... Bfg on atraktiivne aga äkki siis enam "universaalsem" kui cooperi atr ja seega suveks kehvem?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
BFG AT rehv on selle poolest huvitav, et esimse talve (kui lamellid veel alles) saab üsna edukalt ära sõita. Edasi on ta hea vaid jäävabal ajal (sams lumes. lörtsis endislet võimeks). Kuiks veel kuni 30% mustrit alles, saab üsna normaalse hinnaga järelturul maha müüa.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Mina kui paadunud BFG fänn, soovitan soojalt
pole paremat universaalset rehvi.
Kannatab sõita nii suvel/talvel/asfaldil/mudas
viimast muidugi normaalsuse piirides (linna jeepide safarid on kõik sellega läbi sõidetud) asfaldil ei tee ka suurt lärmi.
Mis talve puutub, siis kui norm sõita ja mitte meelega esilekutsuda kõikvõimalike situatsioone siis, peavad küll.
Best
Tony
pole paremat universaalset rehvi.
Kannatab sõita nii suvel/talvel/asfaldil/mudas
viimast muidugi normaalsuse piirides (linna jeepide safarid on kõik sellega läbi sõidetud) asfaldil ei tee ka suurt lärmi.
Mis talve puutub, siis kui norm sõita ja mitte meelega esilekutsuda kõikvõimalike situatsioone siis, peavad küll.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Jah, lollid teod takistava teele saamist või põhjustavad teelt lahkumist.
265/75R16 BFG on tellitud ja sellel nädalal ilmselt ka auto all. Iseenesest ei otsikski universaalrehvi aga eriti eelmisi talvi vaadates oli nukker naeltega vurada... Eks näis, ju ma ei pettu. Kurb on see, et see mõõt on ilmselt viimane 16'', mis pathfinderile alla mahub.
265/75R16 BFG on tellitud ja sellel nädalal ilmselt ka auto all. Iseenesest ei otsikski universaalrehvi aga eriti eelmisi talvi vaadates oli nukker naeltega vurada... Eks näis, ju ma ei pettu. Kurb on see, et see mõõt on ilmselt viimane 16'', mis pathfinderile alla mahub.
Esimesed paar päeva sõidetud. Maanteemuljed ei ole cooper atr-ist paremad, bfg on tunduvalt jäigem (kõik maanteekonarused on tunda) ja ulub märgatavalt. Pidamine on hea ka märjal asfaldil sh. ka natuke keerulisemat teelpüsimise situatsiooni norides. Meeldib see, et rehvi külgsein ilmselt kõvem ja auto on kõrgem (kauaks..). Eeldatavasti on tegemist tummisema rehviga maastikul kui maanteel. Maastikul on ei ole värske ATR-iga ka väga hätta jäänud.. Eks näis. Niipalju peab ütlema, et välimus on bfg-l küll muljetavaldav - kuidagi tundsin, et vist tuli hj ka juurde 
Lähiajal on minek lisaks töö- ja jahiolukordadele RMK Mustjõe ja Aru radadele, kuigi ma ei ole kindel, et pathfinderil seal midagi suurt peale šašlõkivanni vedamise teha on.. Pärast seda kui Mustjõe avamisel sain Rommi 4runneris rajale ringi peale teha, siis väga igale poole ei tüki enam.
Lähiajal on minek lisaks töö- ja jahiolukordadele RMK Mustjõe ja Aru radadele, kuigi ma ei ole kindel, et pathfinderil seal midagi suurt peale šašlõkivanni vedamise teha on.. Pärast seda kui Mustjõe avamisel sain Rommi 4runneris rajale ringi peale teha, siis väga igale poole ei tüki enam.
Vana postitust uuendades, kuivale, märjale, kruusale ja mudale on lisandunud mõningad libeda- ning lumekogemused. BFG näol on tegemist tõsise universaalrehviga, millel on omad piirid - teada värk - universaalasi ei ole väga hea mitte millekski.. BFG on suurepärane vesisel kruusal ja mudas. Mudast kartulipõldu "kündes" oli mu nägu naerul... Igasugustel maamehe metsa- ja põlluteedel oli hea sõita, õige valik. Möödunud aasta lumemölluga oli rõõm neljaveoga lahmida - kuni lumi oli kinnisõidetud... Lauslibedal ei ole hea, pärast mõningast katsetamist läks alla teadatuntud katsetatud Cooper Discoverer M+S. Talvel tuleb ikka talverehviga sõita. Kui meil oleks kogu aeg sügis, siis võib sellistega sõita. Aga päris õige asi ei ole ...
Teine talv läheb BFG-ga. Kui mõistus kodus on, siis kannatab sõita küll. Eriti veel kui arvestada, et mingi 20K kilomeetri peale pole kulumist väga märgata...
Ainus asi, millest puudus, on naelad talvel. Vahepeal siin valitsenud 0 kraadi ümber temp pluss klaasiks muutunud külateed tekitasid mõnegi "huvitava" olukorra
Kinnisõidetud lumel peab ta küll ja enamgi veel...
zum
Ainus asi, millest puudus, on naelad talvel. Vahepeal siin valitsenud 0 kraadi ümber temp pluss klaasiks muutunud külateed tekitasid mõnegi "huvitava" olukorra
Kinnisõidetud lumel peab ta küll ja enamgi veel...
zum