cooper atr või goodrich all terrain?

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

cooper atr või goodrich all terrain?

Postitus Postitas pätakas »

2007a pathfinderile rehvi vaja - 265/75r16. Seni kasutanud pikalt Cooperi toodangut ja olen väga rahul. Praegu on cooperi atr all, talveks eraldi cooperi m+s. Siiski on veidi kripeldama jäänud, et äkki olen vaimuvaeselt ainult 1 firma juurde jäänud. Paljud kiidavad BF Goodrichi All Terraine. Äkki mõni kasutaja, kellel mõlematega kogemusi, viitsib oma emotsioonidest pajatada... kumba nüüd valiks.

Sõidan nii 70/30 maantee/muu (kehvast kruusast mudani). Pathfinder ei ole vast parim roomaja mudas aga hea kesktee pereauto ja jahi/metsamehe auto vahel.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

BFG AT töötab väga hästi kuni 50% rehvist kulunud on. Lumes, jääl ja metsateel saab edukalt hakkama. Nii kui lamellide osa kulunud muutub rehv vihmaga libedaks ja talvel eriti libedaks. Samas on rehvi eluiga 80 000km vabalt. Nii et peaks nagu pikaks ajaks jätkuma.
+372 5028488
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas pätakas »

Sõidan aastas kuni 70000km, iga ilmaga. Praeguste ATR-idega olen sõitnud ca 40 000km ja nüüd on nad vihmasel asfaldil sigalibedad, mudast rääkimata. Mustrit on vast 1mm kulumismärgini. Ilmselt on atr niipalju pehmem kui bfg at, sest kulub kiiremini ja pidamine kaob päris viimases lõpus? Mulle oleks hea pidamine tähtsam kui mustri kadumise kiirus... Bfg on atraktiivne aga äkki siis enam "universaalsem" kui cooperi atr ja seega suveks kehvem?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

BFG AT rehv on selle poolest huvitav, et esimse talve (kui lamellid veel alles) saab üsna edukalt ära sõita. Edasi on ta hea vaid jäävabal ajal (sams lumes. lörtsis endislet võimeks). Kuiks veel kuni 30% mustrit alles, saab üsna normaalse hinnaga järelturul maha müüa.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

Mina kui paadunud BFG fänn, soovitan soojalt :D

pole paremat universaalset rehvi.
Kannatab sõita nii suvel/talvel/asfaldil/mudas
viimast muidugi normaalsuse piirides (linna jeepide safarid on kõik sellega läbi sõidetud) asfaldil ei tee ka suurt lärmi.

Mis talve puutub, siis kui norm sõita ja mitte meelega esilekutsuda kõikvõimalike situatsioone siis, peavad küll.


Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas pätakas »

Jah, lollid teod takistava teele saamist või põhjustavad teelt lahkumist.

265/75R16 BFG on tellitud ja sellel nädalal ilmselt ka auto all. Iseenesest ei otsikski universaalrehvi aga eriti eelmisi talvi vaadates oli nukker naeltega vurada... Eks näis, ju ma ei pettu. Kurb on see, et see mõõt on ilmselt viimane 16'', mis pathfinderile alla mahub.
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas pätakas »

Esimesed paar päeva sõidetud. Maanteemuljed ei ole cooper atr-ist paremad, bfg on tunduvalt jäigem (kõik maanteekonarused on tunda) ja ulub märgatavalt. Pidamine on hea ka märjal asfaldil sh. ka natuke keerulisemat teelpüsimise situatsiooni norides. Meeldib see, et rehvi külgsein ilmselt kõvem ja auto on kõrgem (kauaks..). Eeldatavasti on tegemist tummisema rehviga maastikul kui maanteel. Maastikul on ei ole värske ATR-iga ka väga hätta jäänud.. Eks näis. Niipalju peab ütlema, et välimus on bfg-l küll muljetavaldav - kuidagi tundsin, et vist tuli hj ka juurde :D

Lähiajal on minek lisaks töö- ja jahiolukordadele RMK Mustjõe ja Aru radadele, kuigi ma ei ole kindel, et pathfinderil seal midagi suurt peale šašlõkivanni vedamise teha on.. Pärast seda kui Mustjõe avamisel sain Rommi 4runneris rajale ringi peale teha, siis väga igale poole ei tüki enam. :wink:
Kasutaja avatar
pätakas
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: P Aug 24, 2008 8:43 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas pätakas »

Vana postitust uuendades, kuivale, märjale, kruusale ja mudale on lisandunud mõningad libeda- ning lumekogemused. BFG näol on tegemist tõsise universaalrehviga, millel on omad piirid - teada värk - universaalasi ei ole väga hea mitte millekski.. BFG on suurepärane vesisel kruusal ja mudas. Mudast kartulipõldu "kündes" oli mu nägu naerul... Igasugustel maamehe metsa- ja põlluteedel oli hea sõita, õige valik. Möödunud aasta lumemölluga oli rõõm neljaveoga lahmida - kuni lumi oli kinnisõidetud... Lauslibedal ei ole hea, pärast mõningast katsetamist läks alla teadatuntud katsetatud Cooper Discoverer M+S. Talvel tuleb ikka talverehviga sõita. Kui meil oleks kogu aeg sügis, siis võib sellistega sõita. Aga päris õige asi ei ole ...
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Teine talv läheb BFG-ga. Kui mõistus kodus on, siis kannatab sõita küll. Eriti veel kui arvestada, et mingi 20K kilomeetri peale pole kulumist väga märgata...
Ainus asi, millest puudus, on naelad talvel. Vahepeal siin valitsenud 0 kraadi ümber temp pluss klaasiks muutunud külateed tekitasid mõnegi "huvitava" olukorra :twisted:
Kinnisõidetud lumel peab ta küll ja enamgi veel...

zum
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”