Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
orejaP kirjutas:To Urmas ja Zum
Kaks erinevat koolkonda kokku saanud
Hea et ma ei ole veel kumbagi ära võtnud. Lõhnab aga selle järgi et arvamusi on palju ja ikkagi tuleb ise jalgratas leiutada.
Jäävad praegu alla. Eks lasen neid kordamööda lahti ja vaatan kumb mulle sobilikum on ära võtta.
Pole siin mingit "koolkonda"
Lihtsalt mina olen asjadest sedamoodi aru saanud...
Ja tglt on Urmasel õigus, selles, mis flexi ja selle vajalikkusesse meie metsades puutub.
See stabikate lahtilaskmine jne on rohkem USA kivironijate teema nagu...
Chero on pigem põhjagaasi abil hästi liikuv aparaat
Tagumise olude sunnil ära võtsin. U polt ei ulatunud mutrini kui lisaleht vahele sai. Käisin ka kurvilisel ja auklikul kruusateel sõitmas. Enne kannatas 100 sõita, nüüd ka . Kummipaadi tunnet ei tulnud.
Esimene esialgu alles jääb.
mul oli kunagi patrol mq160, oli eemaldatud kõik vardad peale roolivarda, esisillast. sai proovitud isegi max kiirust, 35tolli rehviga, 110-115(muidugi see oli spido näit, ei tea palju võis reaalne kiirus olla) ja võisin käed vabaks lasta roolilt. auto oli väga stabiilne ning sõitis täpselt otse ja seda männiku teel kus on lohud ja muhud... nii et nagu ei ole vast erilist vajadust nende järgi tõelisel maasturil
smurhv kirjutas:mul oli kunagi patrol mq160, oli eemaldatud kõik vardad peale roolivarda, esisillast. sai proovitud isegi max kiirust, 35tolli rehviga, 110-115(muidugi see oli spido näit, ei tea palju võis reaalne kiirus olla) ja võisin käed vabaks lasta roolilt. auto oli väga stabiilne ning sõitis täpselt otse ja seda männiku teel kus on lohud ja muhud... nii et nagu ei ole vast erilist vajadust nende järgi tõelisel maasturil
Ehk oli paraleelvarras kah alles ja seetõttu asjad korras ?
smurhv kirjutas:mul oli kunagi patrol mq160, oli eemaldatud kõik vardad peale roolivarda, esisillast. sai proovitud isegi max kiirust, 35tolli rehviga, 110-115(muidugi see oli spido näit, ei tea palju võis reaalne kiirus olla) ja võisin käed vabaks lasta roolilt. auto oli väga stabiilne ning sõitis täpselt otse ja seda männiku teel kus on lohud ja muhud... nii et nagu ei ole vast erilist vajadust nende järgi tõelisel maasturil
Ega stabikavardad ei mõju jah otsejooksule. Samuti ei mõju nad surmavõbinale või mingil muul rooli tulevasse värinale või tirinale. Nende ainuke ülessanne on kurvis vastu kallutada raami silla suhtes. Kasu märkad põdratestis ja linnavahel sõites, kus keeramist palju. Ühel hetkel muutub see küljepeegliga tee kraapimine igal pööramisel lihtsalt tüütuks.
smurhv kirjutas:mul oli kunagi patrol mq160, oli eemaldatud kõik vardad peale roolivarda, esisillast. sai proovitud isegi max kiirust, 35tolli rehviga, 110-115(muidugi see oli spido näit, ei tea palju võis reaalne kiirus olla) ja võisin käed vabaks lasta roolilt. auto oli väga stabiilne ning sõitis täpselt otse ja seda männiku teel kus on lohud ja muhud... nii et nagu ei ole vast erilist vajadust nende järgi tõelisel maasturil
Ehk oli paraleelvarras kah alles ja seetõttu asjad korras ?
smurhv kirjutas:mul oli kunagi patrol mq160, oli eemaldatud kõik vardad peale roolivarda, esisillast. sai proovitud isegi max kiirust, 35tolli rehviga, 110-115(muidugi see oli spido näit, ei tea palju võis reaalne kiirus olla) ja võisin käed vabaks lasta roolilt. auto oli väga stabiilne ning sõitis täpselt otse ja seda männiku teel kus on lohud ja muhud... nii et nagu ei ole vast erilist vajadust nende järgi tõelisel maasturil
Ega stabikavardad ei mõju jah otsejooksule. Samuti ei mõju nad surmavõbinale või mingil muul rooli tulevasse värinale või tirinale. Nende ainuke ülessanne on kurvis vastu kallutada raami silla suhtes. Kasu märkad põdratestis ja linnavahel sõites, kus keeramist palju. Ühel hetkel muutub see küljepeegliga tee kraapimine igal pööramisel lihtsalt tüütuks.