Stabilisaatorvardad ?

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

orejaP kirjutas:To Urmas ja Zum
Kaks erinevat koolkonda kokku saanud :lol:
Hea et ma ei ole veel kumbagi ära võtnud. Lõhnab aga selle järgi et arvamusi on palju ja ikkagi tuleb ise jalgratas leiutada.
Jäävad praegu alla. Eks lasen neid kordamööda lahti ja vaatan kumb mulle sobilikum on ära võtta.
:roll:
Pole siin mingit "koolkonda" :mrgreen:
Lihtsalt mina olen asjadest sedamoodi aru saanud...

Ja tglt on Urmasel õigus, selles, mis flexi ja selle vajalikkusesse meie metsades puutub.
See stabikate lahtilaskmine jne on rohkem USA kivironijate teema nagu...
Chero on pigem põhjagaasi abil hästi liikuv aparaat :lol:

zum
Kasutaja avatar
orejaP
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: N Veebr 21, 2008 10:30 pm
Asukoht: tartu
Kontakt:

Postitus Postitas orejaP »

Tagumise olude sunnil ära võtsin. U polt ei ulatunud mutrini kui lisaleht vahele sai. Käisin ka kurvilisel ja auklikul kruusateel sõitmas. Enne kannatas 100 sõita, nüüd ka :lol: . Kummipaadi tunnet ei tulnud.
Esimene esialgu alles jääb.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Postitus Postitas smurhv »

mul oli kunagi patrol mq160, oli eemaldatud kõik vardad peale roolivarda, esisillast. sai proovitud isegi max kiirust, 35tolli rehviga, 110-115(muidugi see oli spido näit, ei tea palju võis reaalne kiirus olla) ja võisin käed vabaks lasta roolilt. auto oli väga stabiilne ning sõitis täpselt otse ja seda männiku teel kus on lohud ja muhud... nii et nagu ei ole vast erilist vajadust nende järgi tõelisel maasturil ;)
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

smurhv kirjutas:mul oli kunagi patrol mq160, oli eemaldatud kõik vardad peale roolivarda, esisillast. sai proovitud isegi max kiirust, 35tolli rehviga, 110-115(muidugi see oli spido näit, ei tea palju võis reaalne kiirus olla) ja võisin käed vabaks lasta roolilt. auto oli väga stabiilne ning sõitis täpselt otse ja seda männiku teel kus on lohud ja muhud... nii et nagu ei ole vast erilist vajadust nende järgi tõelisel maasturil ;)
Ehk oli paraleelvarras kah alles ja seetõttu asjad korras ? :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

smurhv kirjutas:mul oli kunagi patrol mq160, oli eemaldatud kõik vardad peale roolivarda, esisillast. sai proovitud isegi max kiirust, 35tolli rehviga, 110-115(muidugi see oli spido näit, ei tea palju võis reaalne kiirus olla) ja võisin käed vabaks lasta roolilt. auto oli väga stabiilne ning sõitis täpselt otse ja seda männiku teel kus on lohud ja muhud... nii et nagu ei ole vast erilist vajadust nende järgi tõelisel maasturil ;)
Ega stabikavardad ei mõju jah otsejooksule. Samuti ei mõju nad surmavõbinale või mingil muul rooli tulevasse värinale või tirinale. Nende ainuke ülessanne on kurvis vastu kallutada raami silla suhtes. Kasu märkad põdratestis ja linnavahel sõites, kus keeramist palju. Ühel hetkel muutub see küljepeegliga tee kraapimine igal pööramisel lihtsalt tüütuks.
+372 5028488
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Postitus Postitas smurhv »

MahviaDeTyrk kirjutas:
smurhv kirjutas:mul oli kunagi patrol mq160, oli eemaldatud kõik vardad peale roolivarda, esisillast. sai proovitud isegi max kiirust, 35tolli rehviga, 110-115(muidugi see oli spido näit, ei tea palju võis reaalne kiirus olla) ja võisin käed vabaks lasta roolilt. auto oli väga stabiilne ning sõitis täpselt otse ja seda männiku teel kus on lohud ja muhud... nii et nagu ei ole vast erilist vajadust nende järgi tõelisel maasturil ;)
Ehk oli paraleelvarras kah alles ja seetõttu asjad korras ? :roll:
ei, ainult roolivarras oli.
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Postitus Postitas smurhv »

jr kirjutas:
smurhv kirjutas:mul oli kunagi patrol mq160, oli eemaldatud kõik vardad peale roolivarda, esisillast. sai proovitud isegi max kiirust, 35tolli rehviga, 110-115(muidugi see oli spido näit, ei tea palju võis reaalne kiirus olla) ja võisin käed vabaks lasta roolilt. auto oli väga stabiilne ning sõitis täpselt otse ja seda männiku teel kus on lohud ja muhud... nii et nagu ei ole vast erilist vajadust nende järgi tõelisel maasturil ;)
Ega stabikavardad ei mõju jah otsejooksule. Samuti ei mõju nad surmavõbinale või mingil muul rooli tulevasse värinale või tirinale. Nende ainuke ülessanne on kurvis vastu kallutada raami silla suhtes. Kasu märkad põdratestis ja linnavahel sõites, kus keeramist palju. Ühel hetkel muutub see küljepeegliga tee kraapimine igal pööramisel lihtsalt tüütuks.
sul jutus iva sees ;
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Tallinn tel:51909391

Postitus Postitas reimo »

smurhv kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas: Ehk oli paraleelvarras kah alles ja seetõttu asjad korras ? :roll:
ei, ainult roolivarras oli.
Et siis üks ratas keeras koos rooliga ja teine töllerdas vabalt :?: :?: :?:
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

reimo kirjutas:
smurhv kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas: Ehk oli paraleelvarras kah alles ja seetõttu asjad korras ? :roll:
ei, ainult roolivarras oli.
Et siis üks ratas keeras koos rooliga ja teine töllerdas vabalt :?: :?: :?:
Teisel oli käändmik kinni keevitatud ja seetõttu jooksis otse ilusti :wink:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

MahviaDeTyrk kirjutas: Teisel oli käändmik kinni keevitatud ja seetõttu jooksis otse ilusti :wink:
Olles kora smurhvi oma autot remontimas näinud, ma üldse ei imestaks. :roll:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Postitus Postitas smurhv »

Landy kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas: Teisel oli käändmik kinni keevitatud ja seetõttu jooksis otse ilusti :wink:
:õige

Olles kora smurhvi oma autot remontimas näinud, ma üldse ei imestaks. :roll:
no landy, see oli alles ettevõtmine, esimest korda elus vahetada pooltelge, keset tänavat :D :lol: :lol:
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”