Mulle hakkab tasapisi tunduma,et olen mudeli valikuga eksinud:käigukasti ja radiaatori vahel liiga palju keerulisi ja kalleid vidinaid.Peab vist miskit vanemat vaatama
midagi "uriseb"
Moderaatorid: jr, Moderators
Aga mis plaanid sul selle vana hoorattaga on muidu?Nagu ma aru saan,ostsid just Prillimäe tühjaks?Ja see siduriketas eriti murelikuks ei tee,hoorattaga võrreldes ei maksa ta muffigi.
Mulle hakkab tasapisi tunduma,et olen mudeli valikuga eksinud:käigukasti ja radiaatori vahel liiga palju keerulisi ja kalleid vidinaid.Peab vist miskit vanemat vaatama
Mulle hakkab tasapisi tunduma,et olen mudeli valikuga eksinud:käigukasti ja radiaatori vahel liiga palju keerulisi ja kalleid vidinaid.Peab vist miskit vanemat vaatama
vana esialgu seisab, nii "igaksjuhuks" riiulis, kui romula oma kogemata hullemini laiali lendama peaks.
Vanem hooratas on nagu hooratas ikka "all in 1" aint suurem. .Tal võtab kogu leevenduse asja sidur vastu
Ja mis pärast sa vale valiku tegid, väga hea auto on ju ?
Kõik need samad jupid on ka teistel autodel, väikeste erinevustega ainult.
Mina küll veel selle pärast "põnnama" ei lööks
Tony
Vanem hooratas on nagu hooratas ikka "all in 1" aint suurem. .Tal võtab kogu leevenduse asja sidur vastu
Ja mis pärast sa vale valiku tegid, väga hea auto on ju ?
Kõik need samad jupid on ka teistel autodel, väikeste erinevustega ainult.
Mina küll veel selle pärast "põnnama" ei lööks
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
See vibra tuleb sisse alates 3 käigust, ja mingitel kindlatel pööretel, nii umbes 1800 juures. Ma ei tea kas mu seletus on arusaadav kuidas ta vibreerib ? See ei ole selline vibra nagu oleks midagi tasakaalust ära, vaid just jääb mulje nagu siduriketta vedrud on liiga jäigad ja sellest tulenevalt ka see vibra.