küsimused patroli kohta

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

küsimused patroli kohta

Postitus Postitas heints »

sai patrol soetatud ja tekkisid mõned küsimused.eelsüüte küünalde tuli jääb peale käivitamist mõneks ajaks vilkuma külma mootori puhul.sooja mootriga ei vilgu????auto käivitub ideaalselt nii et küünlad ise peaks korras olema. palju peab õlirõhk olema?? praegu seier kahtlaselt madalal.on need õlirõhu näidikud usaldusväärsed? ostes olid hubid keeratud lock asendisse ja kõik oli vaikne kui ma hubid auto peale keerasin kostab juhi poolt rummust kerget kõrinat seda siis 2wd puhul neli veoga vaikne,? patrol on 1991 a 2,8 td
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: küsimused patroli kohta

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

heints kirjutas:sai patrol soetatud ja tekkisid mõned küsimused.eelsüüte küünalde tuli jääb peale käivitamist mõneks ajaks vilkuma külma mootori puhul.sooja mootriga ei vilgu????auto käivitub ideaalselt nii et küünlad ise peaks korras olema.
Küllap küünalde relee annab külma mootoriga järelimpulsse, et küünalde kuum olekut pikendada
heints kirjutas:palju peab õlirõhk olema?? praegu seier kahtlaselt madalal.on need õlirõhu näidikud usaldusväärsed?
Palju on kahtlaselt madal ? ei ole need näidikud usaldusväärsed - mine poodi osta korralik voolikuga näidik
heints kirjutas:ostes olid hubid keeratud lock asendisse ja kõik oli vaikne kui ma hubid auto peale keerasin kostab juhi poolt rummust kerget kõrinat seda siis 2wd puhul neli veoga vaikne,?
Ju siis hub ei lülitu korralikult
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

õlirõhu näidik tõuseb külma mootoriga 2 peale soojenedes vajub natuke allapoole.palju normaal rõhk olema peaks? kas hubide puhastamine ja määrimine võib aidata või tuleb uut otsima hakata?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

heints kirjutas:õlirõhu näidik tõuseb külma mootoriga 2 peale soojenedes vajub natuke allapoole.palju normaal rõhk olema peaks?
Rohkem kui 0 :twisted: - No ei ole ta sul väga hea - aga katastroofiline kah mitte - ega vahet pole mis sel RD28T'l see rõhk on - niikuinii jookseb kokku
heints kirjutas: kas hubide puhastamine ja määrimine võib aidata või tuleb uut otsima hakata?
Aga proovi :wink:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

see kokkujooksmise asi on nüüd küll rõõmustav :D nagu ma aru saan on see vältimatu.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

juhtus selline asi et kadus jõud.tundus et ei saa kütet kätte.vahetasin filtri.töötas mõnda aega ja hakkas jälle jukerdama.nüüdseks olen vahetanud kõik voolikud pumbast paagini,käsipumba,filtri.nüüdseks ei käivitu üldse või siis hetkeks ja sureb kohe välja.avastasin et filter jääb kuivaks aga filtri ja kõrgsurve pumba vahelises voolikus on korralik surve.pole ennem ühelgi autol seal survet olnud loogilselt peaks seal hoopis vaakum olema.patrol 91a 2,8 td
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Kas filter pole mitte etteande pumba ja kõrgsurve pumba vahel :roll:
SD mootoril on etteande pumpa sissetulevas torus väike sõel - kui see ummistub siis hakkab siukest jama tegema - ma ei tea kas sellel on samas kohas selline sõel - kui on viska minema
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

nüüd mul juhe koos :bang: minu autol pole haisugi etteande pumbast :roll: paagist toru otse filtrisse mille küljes on käsipump ja sealt edasi kõrgsurve pumpa.kus etteande pump teoreetilselt asetsema peaks?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

minu Y61 2,8Tdi'l on kõrgsurve ja etteandepump ühes korpuses :?

Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

edit: viga lugemises.

Arvasin, et Nissanil ka etteande ja käsipump ühes, aga õige jah, nissanitel ju filtri küljes käsipump.
Proovi ks. pumba juurest tagasi suruõhuga puhuda.
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

avastasin et tagasivoolul on kõrgsurve pumba küljes pisike sõel mis on poldi sees peidus ja oli umbes. puhastasin sõela ära ja läks paremaks.aga ei tööta ikka nagu peaks.käivitumisel tahab käiata ja vahel tuleb mingi puterdus sisse.kõik viitab sellele et võtab kuskilt õhku aga olen kõik 3 korda üle kontrollind ja pole midagi leidnud.homme käin veel kord kõik voolikud,torud üle.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui sul kõrgusrve pumba simmerid kulunud, siis imebki jahtudes õhu sisse. See on 2.8TD juures vältimatu haigus ühel hetkel...
+372 5028488
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

simmereid ei usu kuna jama hakkas jõle järsku ja käiamist tahab ka sooja mootoriga peale kolme minutilst seismist.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

heints kirjutas:simmereid ei usu kuna jama hakkas jõle järsku ja käiamist tahab ka sooja mootoriga peale kolme minutilst seismist.
See hakkabki järsku. Ja kui ka sooja mootoriga vajab käiamist, siis võib kahtlustada ka kulunud pumpa, mis ei jõua soojast peast vedelamas olekus kütet vajaliku surve all läbi pihustite lüüa.
+372 5028488
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

uus pump jääb seekord ostmata :D viga oli katkises käsipumbas mille tagasivoolu klapp ei pidanud.auto käivitub jälle poolest pöördest.proovisõitu tehes avastasin et pika remondi ajal oli roosteuss ühe piduri toru ära hävitanud.homme käik pidurimeistrisse ja siis kuhugi mudaauku :driving
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Vasta

Mine “Nissan / Renault”