küsimused patroli kohta
Moderaatorid: jr, Moderators
küsimused patroli kohta
sai patrol soetatud ja tekkisid mõned küsimused.eelsüüte küünalde tuli jääb peale käivitamist mõneks ajaks vilkuma külma mootori puhul.sooja mootriga ei vilgu????auto käivitub ideaalselt nii et küünlad ise peaks korras olema. palju peab õlirõhk olema?? praegu seier kahtlaselt madalal.on need õlirõhu näidikud usaldusväärsed? ostes olid hubid keeratud lock asendisse ja kõik oli vaikne kui ma hubid auto peale keerasin kostab juhi poolt rummust kerget kõrinat seda siis 2wd puhul neli veoga vaikne,? patrol on 1991 a 2,8 td
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: küsimused patroli kohta
Küllap küünalde relee annab külma mootoriga järelimpulsse, et küünalde kuum olekut pikendadaheints kirjutas:sai patrol soetatud ja tekkisid mõned küsimused.eelsüüte küünalde tuli jääb peale käivitamist mõneks ajaks vilkuma külma mootori puhul.sooja mootriga ei vilgu????auto käivitub ideaalselt nii et küünlad ise peaks korras olema.
Palju on kahtlaselt madal ? ei ole need näidikud usaldusväärsed - mine poodi osta korralik voolikuga näidikheints kirjutas:palju peab õlirõhk olema?? praegu seier kahtlaselt madalal.on need õlirõhu näidikud usaldusväärsed?
Ju siis hub ei lülitu korralikultheints kirjutas:ostes olid hubid keeratud lock asendisse ja kõik oli vaikne kui ma hubid auto peale keerasin kostab juhi poolt rummust kerget kõrinat seda siis 2wd puhul neli veoga vaikne,?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Rohkem kui 0heints kirjutas:õlirõhu näidik tõuseb külma mootoriga 2 peale soojenedes vajub natuke allapoole.palju normaal rõhk olema peaks?
Aga prooviheints kirjutas: kas hubide puhastamine ja määrimine võib aidata või tuleb uut otsima hakata?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
juhtus selline asi et kadus jõud.tundus et ei saa kütet kätte.vahetasin filtri.töötas mõnda aega ja hakkas jälle jukerdama.nüüdseks olen vahetanud kõik voolikud pumbast paagini,käsipumba,filtri.nüüdseks ei käivitu üldse või siis hetkeks ja sureb kohe välja.avastasin et filter jääb kuivaks aga filtri ja kõrgsurve pumba vahelises voolikus on korralik surve.pole ennem ühelgi autol seal survet olnud loogilselt peaks seal hoopis vaakum olema.patrol 91a 2,8 td
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
avastasin et tagasivoolul on kõrgsurve pumba küljes pisike sõel mis on poldi sees peidus ja oli umbes. puhastasin sõela ära ja läks paremaks.aga ei tööta ikka nagu peaks.käivitumisel tahab käiata ja vahel tuleb mingi puterdus sisse.kõik viitab sellele et võtab kuskilt õhku aga olen kõik 3 korda üle kontrollind ja pole midagi leidnud.homme käin veel kord kõik voolikud,torud üle.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
See hakkabki järsku. Ja kui ka sooja mootoriga vajab käiamist, siis võib kahtlustada ka kulunud pumpa, mis ei jõua soojast peast vedelamas olekus kütet vajaliku surve all läbi pihustite lüüa.heints kirjutas:simmereid ei usu kuna jama hakkas jõle järsku ja käiamist tahab ka sooja mootoriga peale kolme minutilst seismist.
+372 5028488
uus pump jääb seekord ostmata
viga oli katkises käsipumbas mille tagasivoolu klapp ei pidanud.auto käivitub jälle poolest pöördest.proovisõitu tehes avastasin et pika remondi ajal oli roosteuss ühe piduri toru ära hävitanud.homme käik pidurimeistrisse ja siis kuhugi mudaauku 
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944