küsimusi seoses võistlustega
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2885
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Küsimus suurele ringile- mille poolest on hea praegune kohtade jaotamine ennekõike LK de arvu järgi ja miks loetakse LK läbituks ka 0 punktiga? 0 punkti katselt tähendab reeglina ju katse mitteläbimist e. stardi ja finisi läbipiiksutamist, nende kiipideni jõudmiseks ei ole üldjuhul isegi nelivedu vajalik, rääkimata mudarehvist, vintsist või jalatsite poriseks tegemisest. Loogiline oleks ju järjestus kogutud punktide alusel- nendeni jõudmine eeldab ikkagi reaalset higi, vaeva ja vastupidavat tehnikat.
Tehtud, mõeldud.
totu, no aga keegi ei keela ju starti ja finishit ära piiksutada punkte võtmata.
Seda ei tehta ju seetõttu, et auto ei ole võistlus(sõidu) võimeline. Seega ongi võitjam see, kes suudab kasvõi niipalju masinat liigutada, et start ja finish ära piuksutada
Seda ei tehta ju seetõttu, et auto ei ole võistlus(sõidu) võimeline. Seega ongi võitjam see, kes suudab kasvõi niipalju masinat liigutada, et start ja finish ära piuksutada

Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
LK-de arvu järgi kohtade jagamine väldib viimaste päevade katsetele käega löömist.totu kirjutas:Küsimus suurele ringile- mille poolest on hea praegune kohtade jaotamine ennekõike LK de arvu järgi ja miks loetakse LK läbituks ka 0 punktiga? 0 punkti katselt tähendab reeglina ju katse mitteläbimist e. stardi ja finisi läbipiiksutamist, nende kiipideni jõudmiseks ei ole üldjuhul isegi nelivedu vajalik, rääkimata mudarehvist, vintsist või jalatsite poriseks tegemisest. Loogiline oleks ju järjestus kogutud punktide alusel- nendeni jõudmine eeldab ikkagi reaalset higi, vaeva ja vastupidavat tehnikat.
Süsteem sai natuke nõrk, kuid me ei näinud sellist asja ette, et hakataksegi ainult etappe võtma ilma punkte võtmata.
Me õppisime sellest ning järgmisel korral enam nii lihtsalt ei pääse!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Kunagi mingitel võistlustel oli kasutusel süsteem, et etapp loetakse arvestatuks vaid juhul kui 50% etapist on läbitud - s.t. KP-de korral peab olema läbitud start ja finish ning võetud min 50% KP-dest. Ilma KP-deta trassi korral on asi natuke keerulisem.Arto kirjutas:Süsteem sai natuke nõrk, kuid me ei näinud sellist asja ette, et hakataksegi ainult etappe võtma ilma punkte võtmata.
Me õppisime sellest ning järgmisel korral enam nii lihtsalt ei pääse!
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Tegelikult on see probleem tabeli keskosas. Allpool ei huvita asi enam ja kõrgemale asja pole, kui ainult kiipi läbi tõmbad.
Mina pean õigeks, et igale katsele tuleb jõuda, mitte rahumeelselt punkte koguda ühel katsel.
Kui suur osa katsest läbitakse on meeskonna otsus, mis sõltub tehnikast, olukorrast rajal jne.
Näiteks tegin sellise otsuse Taltsi katsel (mis oli autodet umbes), kus võtsime ühe punkti ja läksime edasi Sudiste katsele, milliselt saime ülimagusa teise koha (pooled sinna Taltsilt ei jõudnudki, aeg sai otsa) ja jõudsime kontrollajaks laagrisse.
Mulle SMS lahendus meeldib. Katse loeb, kui üks punkt võetud. Tabeli etteotsa saavad need, kellel kõik katsed kirjas. Kui asi 100% laabub, jõuab läbida kõik LK-d ja punktid. Kui ei, eks siis meeskond otsustab, kuidas päev edukalt õhtusse saada.
Totu, saan Sinust aru. Tuleksid kolm kohta ülespoole ja minust ka veel mööda
Samas, Mudakoonul oleksid sa kukkunud paar kohta oma ettepaneku kohaselt .
Mina pean õigeks, et igale katsele tuleb jõuda, mitte rahumeelselt punkte koguda ühel katsel.
Kui suur osa katsest läbitakse on meeskonna otsus, mis sõltub tehnikast, olukorrast rajal jne.
Näiteks tegin sellise otsuse Taltsi katsel (mis oli autodet umbes), kus võtsime ühe punkti ja läksime edasi Sudiste katsele, milliselt saime ülimagusa teise koha (pooled sinna Taltsilt ei jõudnudki, aeg sai otsa) ja jõudsime kontrollajaks laagrisse.
Mulle SMS lahendus meeldib. Katse loeb, kui üks punkt võetud. Tabeli etteotsa saavad need, kellel kõik katsed kirjas. Kui asi 100% laabub, jõuab läbida kõik LK-d ja punktid. Kui ei, eks siis meeskond otsustab, kuidas päev edukalt õhtusse saada.
Totu, saan Sinust aru. Tuleksid kolm kohta ülespoole ja minust ka veel mööda

Samas, Mudakoonul oleksid sa kukkunud paar kohta oma ettepaneku kohaselt .

Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2885
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
urmas, Sinust möödasaamine oleks olnud magus
, see ei olnud aga küsimuse eesmärk. Ise olime lollid, oleks pidanud juhendit paremini lugema ja üldse teise võistluse kohta ei olnud ka see koht paha. Mõtlesin ka võetud punktide % peale, 15-30 tundub ehk mõistlik? Need peaks kätte saama ka algajad kuid oleks võistluskõlbmatu autoga püüdmatud. Ja JP/SP de puhul võiks osaliselt võetud punktid katta antud protsenti ilma punkte andmata?

Tehtud, mõeldud.