jeep grand cherokee limited üldiselt

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

raimo kirjutas:4.0 Grand ja 12 sajale :shock:
Kurat ma ei saa oma neljasega trassilgi sellist tulemust, seal tuleb ikka 14.
Linnas aga 19, samas mul väga suur jalanumber :D
Täitsa normaalne. Mul oli ka keskmine 12,5-13 kui väikeste ratastega ja tagaveoga igapäevaselt liikusin. Ja maanteel 80 - 90-ga sai kuskil 11 kanti hakkama, üle selle hakkab tuuletakistus rolli mängima, ma sellepärast ei hakanudki omal tavaliselt seda viimast 3-4 km 110-ga sõitma.
Sellepärast ongi IMO see itaalia diisel mõttetu. Ma olen nõius oma V70-ga põrinat kannatama, kuna suvel keskmine alla 6 jääb ja talvel alla 7 l/100.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Nutt ja hala kohe jätta!! Grand näitab praegu keskmist 24.7 l/100 km ja Valge Õnnetus võttis viimasel reisil keskmiseks 78 L/100 km (või oli see 87 mis vahet seal enam on) :lol:
Mudas alates 2003.
Kasutaja avatar
Rain77
Fitting 38"
Postitusi: 361
Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
Kontakt:

Postitus Postitas Rain77 »

küttekulu kohta siin kõvasti sõna võetud,küsiks siis 3,1TDI kohta,palju tehase mõõdus rehvidega keskmine kulu on.
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3 :)
2015 talvesprint TUR
Kasutaja avatar
Rain77
Fitting 38"
Postitusi: 361
Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
Kontakt:

Postitus Postitas Rain77 »

otsin praegu Grandi diislit ja valikusse jäänud 3,1TDI limited varjandid 5tk.,aga foorumis sellest mootorist infi ei kajastu eriti,kas keegi teab rääkida halba-head sellest kooslusest?
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3 :)
2015 talvesprint TUR
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Kuskil oli sellest mingi aeg tagasi juttu. Kui siit ei ei leia, siis vaata tqhq-st.
Lühikokkuvõte oli, et kui vähegi rahakott välja veab, võta 2,7.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
Rain77
Fitting 38"
Postitusi: 361
Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
Kontakt:

Postitus Postitas Rain77 »

3,1 ne on siis janusem kui 2,7ne ja kuuma kardab jubedalt sain teada sinu vihje põhjal,samas enamus müügis olevatest on 3,1TDI-d ja LIMITED pole kah probleem vastupidiselt 2,7 mis on ca.50k.kallim ja LIMITED mõned üksikud.Kui väidetavalt mersu 2,7 keskmine on 10,5/100km siis palju janusem see 3,1 siis olla saab?Kui mootor korras soetamise ajal ja küpsetama pole plaanis minna rappa ei tohiks kuumaga kah probleeme tulla?Äkki olen liiga naiivne,aidake maapeale jääda:).
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3 :)
2015 talvesprint TUR
Kasutaja avatar
metsakoll
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Mai 28, 2007 5:29 pm

Postitus Postitas metsakoll »

Kütusekulust niipalju, et endal 4,7 2001a Grand ja sõber lae all näitab rõõmsalt keskmist kütusekulu 12,9. Olen pikemate otsadega saanud isegi 12,6 keskmiseks.
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Mul pagan linnas ikka alla 18 kohe kindlasti ei saa. Samas kui hetkekulu näitu vaadata, siis 90-100ga maanteel sõites on enamasti 11 sajale, vahel isegi 10. Paistab päris suur vahe olevat uuel ja vanal V8'l.
Georg

'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
svatski
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: P Nov 04, 2007 1:39 pm
Asukoht: tartu

Postitus Postitas svatski »

4.0 94a grand keskmine kütte kulu umbes 16, maanteel 11 ja linnas 21, oleks tahtnud kokku hoida kütte pealt siis oleks ratta ostnud,
ise olen rahul :D
metsas keskmine -80(rohkem pole saand keskmiseks)
Mihkel
Kasutaja avatar
Rain77
Fitting 38"
Postitusi: 361
Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
Kontakt:

Postitus Postitas Rain77 »

kuna otsin igapäeva sõiduks Grandi siis langeb liisk ilmselt 2,7CDR-le,küsimus õhus,et kuda teha vahet müügikuulutuses või ka konkreetse auto uurimisel mis kastiga tegu 242 või 249 üldjuhul müüija ei oska vastata sellele.kas visuaalselt eristab ainult aeglustikangil olevatest tähistest.

loll chero ostja. :roll:
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3 :)
2015 talvesprint TUR
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Rain77 kirjutas:kuna otsin igapäeva sõiduks Grandi siis langeb liisk ilmselt 2,7CDR-le,küsimus õhus,et kuda teha vahet müügikuulutuses või ka konkreetse auto uurimisel mis kastiga tegu 242 või 249 üldjuhul müüija ei oska vastata sellele.kas visuaalselt eristab ainult aeglustikangil olevatest tähistest.

loll chero ostja. :roll:
Just. Kui on 2WD, 4 Part Time, 4 Full Time, N ja 4Lo asendid, siis on 242.
4Hi, N ja 4Lo puhul on 249. Tähised pole täpsed, kirjutasin mälu järgi (Part Time asemel võib olla PT ja Lo asemel Low vms.)
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Kas WJ kerele pandi ültse 249 vahekasti.
Ka vene leht ei paku sellist varjanti,
http://www.jeep.avtograd.ru/Grand_Cherokee/WJ/xfer.htm
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

kas neid 2.7 mootoriga isendeid on olemas siis ka mitte pideva 4veoga?
Kumba see mõistlikumaks peetakse?
miks üldse on mindud seda teed, et 4vedu on kogu aeg taga? Suur osa inimesi vihiseb oma maasturitega ju mööda teid, kus 4vedu pole vajalik...
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Viimast küsimust käsitledes... Esiteks pole ma tegelt ammendavat vastust üldse saanud, kas 249 kasti puhul 96 ja ülespoole on siis FULL TIME režiimis pidev nelivedu üldse olemas või on tavaolukorras 100% taga. Aga igatahes enda mätta otsast näen pideva neliveo põhjust puhtalt selles, et see on tunduvalt ohutum ja parem sõita. Näiteks vihmasel asfaldil võin vajadusel samuti gaasi julgelt põhja vajutada ning saan üsnagi täiskiirenduse kätte ilma mingi ohtliku libisemiseta. Kujutan ette, kuidas taolise väändega raske aparaat viskaks taga ketsi ringi 2WDga. Ning sellel ajal, kui need masinad tootmises olid, ei olnud Ameerikas küll kütusehindadega mingit küsimust, et miks mitte hoida pidevat nelivedu.
Georg

'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
Kasutaja avatar
Rain77
Fitting 38"
Postitusi: 361
Liitunud: R Veebr 23, 2007 10:04 am
Asukoht: Tallinna lähistel Liikva
Kontakt:

Postitus Postitas Rain77 »

Pomo kirjutas:kas neid 2.7 mootoriga isendeid on olemas siis ka mitte pideva 4veoga?
Kumba see mõistlikumaks peetakse?
miks üldse on mindud seda teed, et 4vedu on kogu aeg taga? Suur osa inimesi vihiseb oma maasturitega ju mööda teid, kus 4vedu pole vajalik...
samas küsimuses tahaks selgust saada :?:
G-classist nakatunud 4x4 viiruse ohver.
Argipäev L200 131kw atm. 2011a.
Team Rangers, 2010 klaperjaht TUR, 2011 klaperjaht TUR,
2011 ASMV TUR, 2012 klaperjaht TUR, 2014 Saarekoll TR-3 :)
2015 talvesprint TUR
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”